Majer Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Nå er foreldrene mine i begynnelsen å 70-årene og jeg kommer til å angre hele livet om jeg ikke får barn før de dør siden jeg er enebarn. Med en lesbisk kjæreste kan begge date og ligge med dem vi vil uten at det er sjalusi inne i bildet, og det vil være befriende at ingen av oss er interessert i den andre utover en vennskapelig tone. Hvordan møte noen i Norge eller utlandet?
Flintis Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli Kunne det ha vært en bedre løsning å tilby deg som sæddonor og far til et lesbisk par?
Lille39 Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli Majer skrev (45 minutter siden): Nå er foreldrene mine i begynnelsen å 70-årene og jeg kommer til å angre hele livet om jeg ikke får barn før de dør siden jeg er enebarn. Med en lesbisk kjæreste kan begge date og ligge med dem vi vil uten at det er sjalusi inne i bildet, og det vil være befriende at ingen av oss er interessert i den andre utover en vennskapelig tone. Hvordan møte noen i Norge eller utlandet? Har du en lesbisk venninne som et singel som du kan spørre?
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli Lesber har menn i kø for å ville lage unger med dem. Hva har du å tilby? Anonymkode: 2c6b4...bd3 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli Tror utvalget av lesbiske som vil leve med en mann er meget snevert. Da måtte dere nesten vært venner i utgangspunktet da, og blitt enige om at i mangel på en partner deler dere jobben og utgiftene med småbarnslivet. Lesbiske kan lett skaffe seg både donorsæd og menn som ønsker å hjelpe til med befruktning. Og foretrekker nok i stor grad å klare seg selv etterpå, ikke å bo med donoren. Det er jo ikke verre enn å legge ut tankene dine på datingsider/apper. Men vil bli veldig overrasket om du får napp. Anonymkode: 6d035...b60 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli Sjekk ut medforeldre.no Da får du i det minste samvær med ungen. Anonymkode: 3dcda...729 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli Hmm. Tror ikke du kan satse på å bli kjæreste med en lesbisk dame, altså. Men om du er veldig god venn med ei kan man jo stifte familie slik som disse folka gjorde (riktignok konstellasjonen homofil mann og heterofil dame i dette tilfellet, men motsatt burde jo også gå an)? https://www.tv2.no/underholdning/tomas-og-anne-har-hus-barn-og-hytte-sammen-men-har-aldri-vaert-kjaerester/8187465/ Anonymkode: d79d7...5b7
AnonymBruker Skrevet 15. juli #9 Skrevet 15. juli Lesbiske har ikke lyst å være sammen med menn... Anonymkode: ca058...d95 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #10 Skrevet 15. juli Det du vil ha er en venninne som du kan bo sammen med, og ikke ha sex med? Du vil bare ha en venn å dele utgifter og husrom med? Ett forhold som aldri er basert på intimitet eller romantiske følelser kalles vennskap. Anonymkode: 60e90...5b5 1
svartkatt Skrevet 15. juli #11 Skrevet 15. juli Det får være grenser for hva man gjør for foreldrene sine. Og det du snakker om er at minst tre personer skal leve en løgn. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #12 Skrevet 15. juli Hvis du er mann og ønsker å bli sammen med en lesbisk kvinne så kan du identifisere deg som kvinne, vi lever tross alt i 2025 så det er ikke så komplisert. Anonymkode: 7b579...a93 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #13 Skrevet 15. juli Du har sannelig mange sære ideer om sex og samliv. Kan skjønne at du strever litt. Anonymkode: 6a481...571 2 10
Majer Skrevet 15. juli Forfatter #14 Skrevet 15. juli Lille39 skrev (8 timer siden): Har du en lesbisk venninne som et singel som du kan spørre? Jeg har mange skeive venninner, men alle er i langvarige forhold- typ ble sammen med de i tjueårene og er nå i tredveårene
Majer Skrevet 15. juli Forfatter #15 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du har sannelig mange sære ideer om sex og samliv. Kan skjønne at du strever litt. Anonymkode: 6a481...571 Ja, men det er nok en kombinasjon av sære ideer og draget som gjør det vanskelig. For da jeg bare hadde sære ideer tok jeg til takke med et mye mindre "komplisert" liv
AnonymBruker Skrevet 15. juli #16 Skrevet 15. juli Majer skrev (7 minutter siden): Jeg har mange skeive venninner, men alle er i langvarige forhold- typ ble sammen med de i tjueårene og er nå i tredveårene Jeg tror ikke de hadde vært venninnene dine hvis de så hvordan du skrev her inne. Anonymkode: ca058...d95
Majer Skrevet 15. juli Forfatter #17 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror ikke de hadde vært venninnene dine hvis de så hvordan du skrev her inne. Anonymkode: ca058...d95 Nei, det er utrolig hvordan inntrykk kan formes
Majer Skrevet 15. juli Forfatter #18 Skrevet 15. juli Hva med i utlandet? Må jo være mye bedre for utenlandske damer fra fattige kår og komme til Norge, og ikke bli utnyttet av en eller annen kåt gris som er tjue år eldre? Er jo en form for utnytting dette og, men et mer jevnbyrdig maktforhold
AnonymBruker Skrevet 15. juli #19 Skrevet 15. juli Majer skrev (15 timer siden): Nå er foreldrene mine i begynnelsen å 70-årene og jeg kommer til å angre hele livet om jeg ikke får barn før de dør siden jeg er enebarn. Har du forpliktet deg til å gi dem barnebarn? Nå begynner de å bli såpass opp i åra at de nok er bare glad for at de slipper å være barnevakt. Anonymkode: ea72f...2e4 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #20 Skrevet 15. juli Majer skrev (2 timer siden): Hva med i utlandet? Må jo være mye bedre for utenlandske damer fra fattige kår og komme til Norge, og ikke bli utnyttet av en eller annen kåt gris som er tjue år eldre? Er jo en form for utnytting dette og, men et mer jevnbyrdig maktforhold Herregud Anonymkode: fbbe3...1ae 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå