Gå til innhold

Hvordan bli sammen med lesbisk dame som heterofil mann? Platonisk forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er foreldrene mine i begynnelsen å 70-årene og jeg kommer til å angre hele livet om jeg ikke får barn før de dør siden jeg er enebarn. Med en lesbisk kjæreste kan begge date og ligge med dem vi vil uten at det er sjalusi inne i bildet, og det vil være befriende at ingen av oss er interessert i den andre utover en vennskapelig tone. Hvordan møte noen i Norge eller utlandet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil ha en familie med en lesbisk dame?

Skrevet

Kunne det ha vært en bedre løsning å tilby deg som sæddonor og far til et lesbisk par?

Skrevet
Majer skrev (45 minutter siden):

Nå er foreldrene mine i begynnelsen å 70-årene og jeg kommer til å angre hele livet om jeg ikke får barn før de dør siden jeg er enebarn. Med en lesbisk kjæreste kan begge date og ligge med dem vi vil uten at det er sjalusi inne i bildet, og det vil være befriende at ingen av oss er interessert i den andre utover en vennskapelig tone. Hvordan møte noen i Norge eller utlandet?

Har du en lesbisk venninne som et singel som du kan spørre?

AnonymBruker
Skrevet

Lesber har menn i kø for å ville lage unger med dem. Hva har du å tilby? 

Anonymkode: 2c6b4...bd3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror utvalget av lesbiske som vil leve med en mann er meget snevert. Da måtte dere nesten vært venner i utgangspunktet da, og blitt enige om at i mangel på en partner deler dere jobben og utgiftene med småbarnslivet.

Lesbiske kan lett skaffe seg både donorsæd og menn som ønsker å hjelpe til med befruktning. Og foretrekker nok i stor grad å klare seg selv etterpå, ikke å bo med donoren. Det er jo ikke verre enn å legge ut tankene dine på datingsider/apper. Men vil bli veldig overrasket om du får napp.

Anonymkode: 6d035...b60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut medforeldre.no

Da får du i det minste samvær med ungen.

Anonymkode: 3dcda...729

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Tror ikke du kan satse på å bli kjæreste med en lesbisk dame, altså. Men om du er veldig god venn med ei kan man jo stifte familie slik som disse folka gjorde (riktignok konstellasjonen homofil mann og heterofil dame i dette tilfellet, men motsatt burde jo også gå an)?

https://www.tv2.no/underholdning/tomas-og-anne-har-hus-barn-og-hytte-sammen-men-har-aldri-vaert-kjaerester/8187465/

Anonymkode: d79d7...5b7

AnonymBruker
Skrevet

Lesbiske har ikke lyst å være sammen med menn...

Anonymkode: ca058...d95

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det du vil ha er en venninne som du kan bo sammen med, og ikke ha sex med? Du vil bare ha en venn å dele utgifter og husrom med? 

Ett forhold som aldri er basert på intimitet eller romantiske følelser kalles vennskap. 

Anonymkode: 60e90...5b5

• Liker 1
Skrevet

Det får være grenser for hva man gjør for foreldrene sine. Og det du snakker om er at minst tre personer skal leve en løgn.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er mann og ønsker å bli sammen med en lesbisk kvinne så kan du identifisere deg som kvinne, vi lever tross alt i 2025 så det er ikke så komplisert.

Anonymkode: 7b579...a93

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har sannelig mange sære ideer om sex og samliv. Kan skjønne at du strever litt.

Anonymkode: 6a481...571

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Lille39 skrev (8 timer siden):

Har du en lesbisk venninne som et singel som du kan spørre?

Jeg har mange skeive venninner, men alle er i langvarige forhold- typ ble sammen med de i tjueårene og er nå i tredveårene 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du har sannelig mange sære ideer om sex og samliv. Kan skjønne at du strever litt.

Anonymkode: 6a481...571

Ja, men det er nok en kombinasjon av sære ideer og draget som gjør det vanskelig. For da jeg bare hadde sære ideer tok jeg til takke med et mye mindre "komplisert" liv

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (7 minutter siden):

Jeg har mange skeive venninner, men alle er i langvarige forhold- typ ble sammen med de i tjueårene og er nå i tredveårene 

Jeg tror ikke de hadde vært venninnene dine hvis de så hvordan du skrev her inne.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror ikke de hadde vært venninnene dine hvis de så hvordan du skrev her inne.

Nei, det er utrolig hvordan inntrykk kan formes

Skrevet

Hva med i utlandet? Må jo være mye bedre for utenlandske damer fra fattige kår og komme til Norge, og ikke bli utnyttet av en eller annen kåt gris som er tjue år eldre? Er jo en form for utnytting dette og, men et mer jevnbyrdig maktforhold

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (15 timer siden):

Nå er foreldrene mine i begynnelsen å 70-årene og jeg kommer til å angre hele livet om jeg ikke får barn før de dør siden jeg er enebarn. 

Har du forpliktet deg til å gi dem barnebarn?

Nå begynner de å bli såpass opp i åra at de nok er bare glad for at de slipper å være barnevakt.

Anonymkode: ea72f...2e4

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (2 timer siden):

Hva med i utlandet? Må jo være mye bedre for utenlandske damer fra fattige kår og komme til Norge, og ikke bli utnyttet av en eller annen kåt gris som er tjue år eldre? Er jo en form for utnytting dette og, men et mer jevnbyrdig maktforhold

Herregud

Anonymkode: fbbe3...1ae

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...