AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Noen som skal til Oslo og konkurrere, eller bare trener hyrox-økter? Kjekt hvis vi er flere som kan dele tips og erfaringer, spesielt nå i sommer mtp alternative måter å gjøre øvelsene på. Anonymkode: 8467c...cc6
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Skrevet 15. juli Ja! 😁 Skal delta i Women's Doubles I Oslo, dette er vårt første løp. Blir spennende! Akkurat nå er jeg på ferie, så denne uken blir en velfortjent deload uke. Anonymkode: df659...22b
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 15.7.2025 den 12.33): Ja! 😁 Skal delta i Women's Doubles I Oslo, dette er vårt første løp. Blir spennende! Akkurat nå er jeg på ferie, så denne uken blir en velfortjent deload uke. Anonymkode: df659...22b Så gøy! Har du trent Hyrox lenge, og hvilke forventninger har du til løpet/konkurransen? Jeg skal også til Oslo. Har tidligere vert i Stockholm og København og fått helt dilla! 🤩 Anonymkode: 8467c...cc6
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (På 16.7.2025 den 13.08): Så gøy! Har du trent Hyrox lenge, og hvilke forventninger har du til løpet/konkurransen? Jeg skal også til Oslo. Har tidligere vert i Stockholm og København og fått helt dilla! 🤩 Anonymkode: 8467c...cc6 Så kult! Gleder meg veldig! Vurderer å melde meg på Women's Solo i Stockholm, men vet ikke om jeg tørr 😅 Jeg er veldig godt trent og sterk, har drevet mye med CrossFit og styrkeløft, men løpingen er noe jeg må fokusere på fremover. Trener en del Hyrox-inspirerte økter, men har aldri gjort en full simulering. Gleder meg til bryne meg på en skikkelig utfordring 😄 Anonymkode: df659...22b
AnonymBruker Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli Jeg synes Hyrox er kjedelig, for jeg hater å løpe 😅 Er vel minst 80% løping, og de samme øvelsene imellom hver gang. Crossfit / Functional fitness er mye gøyere da det er mer variert. Anonymkode: d4f06...1f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå