Gå til innhold

Flere som har fått dilla på Hyrox her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som skal til Oslo og konkurrere, eller bare trener hyrox-økter? 

Kjekt hvis vi er flere som kan dele tips og erfaringer, spesielt nå i sommer mtp alternative måter å gjøre øvelsene på. 

Anonymkode: 8467c...cc6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja! 😁 Skal delta i Women's Doubles I Oslo, dette er vårt første løp. Blir spennende! Akkurat nå er jeg på ferie, så denne uken blir en velfortjent deload uke.

Anonymkode: df659...22b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.7.2025 den 12.33):

Ja! 😁 Skal delta i Women's Doubles I Oslo, dette er vårt første løp. Blir spennende! Akkurat nå er jeg på ferie, så denne uken blir en velfortjent deload uke.

Så gøy! Har du trent Hyrox lenge, og hvilke forventninger har du til løpet/konkurransen? 

Jeg skal også til Oslo. Har tidligere vert i Stockholm og København og fått helt dilla! 🤩 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2025 den 13.08):

Så gøy! Har du trent Hyrox lenge, og hvilke forventninger har du til løpet/konkurransen? 

Jeg skal også til Oslo. Har tidligere vert i Stockholm og København og fått helt dilla! 🤩 

Så kult! Gleder meg veldig! Vurderer å melde meg på Women's Solo i Stockholm, men vet ikke om jeg tørr 😅 Jeg er veldig godt trent og sterk, har drevet mye med CrossFit og styrkeløft, men løpingen er noe jeg må fokusere på fremover. Trener en del Hyrox-inspirerte økter, men har aldri gjort en full simulering. 

Gleder meg til bryne meg på en skikkelig utfordring 😄

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Hyrox er kjedelig, for jeg hater å løpe 😅 Er vel minst 80% løping, og de samme øvelsene imellom hver gang.

Crossfit / Functional fitness er mye gøyere da det er mer variert.

Anonymkode: d4f06...1f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...