AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Kort forklart så ønsker vi ikke at bilder av barna våres deles på sosiale medier. Dette er kommunisert ut til familie, men vi har en i familien som fortsetter å legge ut bilder der både vi og barna er på. Hun sletter dem ikke og jeg ønsker derfor å finne ut hvordan jeg kan gå frem for å få disse fjernet? Når jeg trykker på rapporter bilder så finner jeg ikke noe som passer. Anonymkode: 9fd9c...350
Mymlen Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli "Svindel, bedrageri eller spam" kan funke, da det ikke er godkjent bruk av bilder 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Hva sier vedkommende når du konfronterer med dette da? Anonymkode: 6967a...f10 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Det kan du faktisk politianmelde. Det er ikke lovt å legge ut bilder av andre mennesker uten samtykke. Jeg regner med at hun sletter de bildene veldig raskt etter politi tar kontakt med hun. Anonymkode: d9205...8b5 2
TBL12 Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kort forklart så ønsker vi ikke at bilder av barna våres deles på sosiale medier. Dette er kommunisert ut til familie, men vi har en i familien som fortsetter å legge ut bilder der både vi og barna er på. Hun sletter dem ikke og jeg ønsker derfor å finne ut hvordan jeg kan gå frem for å få disse fjernet? Når jeg trykker på rapporter bilder så finner jeg ikke noe som passer. Anonymkode: 9fd9c...350 Beste er å få den som har lagt ut bildene til å ta dem bort. Se ellers: https://slettmeg.no/rapporter-facebook-bilder/ 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #6 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan du faktisk politianmelde. Det er ikke lovt å legge ut bilder av andre mennesker uten samtykke. Jeg regner med at hun sletter de bildene veldig raskt etter politi tar kontakt med hun. Anonymkode: d9205...8b5 Med all alvorlig kriminalitet for tiden skal ikke politiet belastes med slikt "tull". For en patetisk verden vi lever i hvor alt skal meldes til politiet. Anonymkode: 0a44a...0e0 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kort forklart så ønsker vi ikke at bilder av barna våres deles på sosiale medier. Dette er kommunisert ut til familie, men vi har en i familien som fortsetter å legge ut bilder der både vi og barna er på. Hun sletter dem ikke og jeg ønsker derfor å finne ut hvordan jeg kan gå frem for å få disse fjernet? Når jeg trykker på rapporter bilder så finner jeg ikke noe som passer. Anonymkode: 9fd9c...350 Kontakt Datatilsynet eller les på sidene deres. Gi og beskjed om at du leverer anmeldelse på forholdet dersom hun ikke fjerne tog slutter. De fleste ønsker ikke å bli anmeldt for slike forhold, selv om saker som dette blir henlagt, så hefter det ved personens navn. Noen har «slett meg hjelp» i telefonabonnementet sitt andre har dette påinnboforsikringer eller annet. Anonymkode: 499a6...b1d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå