Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må innrømme dagene er litt tøffe for meg nå pga enkelte situasjoner. Har katt-unger itillegg og det krever såklart. Det var rett før en sterilisering på mor, så var ikke forberedt på denne. Jeg satt på doen å gråt skikkelig, sånn helt " jeg orker ikke dere kattunger" , mener det såklart ikke. Men de er 5 stk som raserer ALT. 

Da jeg stod å pusset tennene så så jeg i speilet at 3 av dem kikket på noe jeg ikke kunne se, to av dem freste mot noe og blyde seg langt ned. De så opp og ned opp og ned. Og løp under hyllen helt livredde... det virket som om noe jeg ikke så skremte de. Kan dette ha vært en energi som prøvde å roe de, skjerpe de? Det var veldig rar opplevelse. Nå skal det sies at jeg har merket mye i dette huset.. 

Anonymkode: 9452d...a42

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det varmekabler eller vann/avløpsrør der de stirret? Feks avløp fra etasjen over og at det er gjenklang fra at du tapper vann?

Anonymkode: 24e70...84c

AnonymBruker
Skrevet

Mus i veggen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke opptatt av slikt selv, men alle jeg vet om som tror på "spøkelser" hevder at dyr er mer sensitive for denslags..

Anonymkode: 34808...d08

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er ikke opptatt av slikt selv, men alle jeg vet om som tror på "spøkelser" hevder at dyr er mer sensitive for denslags..

Er akkurat det. Jeg så at de kikket opp midt på gulvet på "ingenting". Jeg vet dyr er mer sensitive. Da jeg gråt drakk de små pappa fra mora, og den ene lille stirret opp på meg og ville opp til meg. Var ikke nøye med melken 🥰 så søt! Dette skjedde før de ble skremt. 

Nei vi har ikke varmekabler i gulv. Ingen mus heller og det var ingen lyd. 2 av de hadde ryggen opp og var skrekkelig skremt. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er akkurat det. Jeg så at de kikket opp midt på gulvet på "ingenting". Jeg vet dyr er mer sensitive. Da jeg gråt drakk de små pappa fra mora, og den ene lille stirret opp på meg og ville opp til meg. Var ikke nøye med melken 🥰 så søt! Dette skjedde før de ble skremt. 

Nei vi har ikke varmekabler i gulv. Ingen mus heller og det var ingen lyd. 2 av de hadde ryggen opp og var skrekkelig skremt. 

Skulle stå skikkelig skremt*

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skulle stå skikkelig skremt*

Og pupp, ikke pappa😅

AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn kattunger er, selv voksne katter kan oppføre seg slik når de er i godt humør og lekne. De aser seg opp og "skremmer" seg selv, ingenting overnaturlig over hodet.

Anonymkode: 2a3f9...bf0

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var nok bare djevelen.

Kan du prøve å skru av lyset og si bloody Mary til speilet 12 ganger?

Anonymkode: 90308...ef8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er sånn kattunger er, selv voksne katter kan oppføre seg slik når de er i godt humør og lekne. De aser seg opp og "skremmer" seg selv, ingenting overnaturlig over hodet.

Anonymkode: 2a3f9...bf0

Litt rart at det skjedde samtidig med flere enn én katt, da.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Litt rart at det skjedde samtidig med flere enn én katt, da.

Ja hele greia var veldug rar. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så i valget mellom hypotese A, "kattungene oppfører seg som katter pleier å gjøre noen ganger, bare de gjorde det samtidig" og hypotese B, "jeg er vitne til noe som bryter universets lover og det er forresten definitivt et spøkelse" så landet du på siste?

Prøv Occams barberkniv, da vel!

Anonymkode: 33ca0...817

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja hele greia var veldug rar. 

Nei det er den ikke.

Skrevet

Dyr senser mye mer enn oss mennesker som er så lukket. Har sett spesielle reaksjoner på en hund også.  Måten hun reagerte på og frykten hun hadde der og da over noe ikke vi så.

AnonymBruker
Skrevet

Katter har jo mye bedre sanser enn oss. De har sikkert hørt en lyd du ikke kan høre. Det er nok en helt normal lyd, ikke noe overnaturlig.

Anonymkode: ce55f...e33

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle mine kattunger har gjort det der. Trudde det var ein del av utviklinga deira. 

Anonymkode: 4c460...e28

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...