piggrokken Skrevet 5. oktober #101 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er redd, det er derfor jeg aldri har prøvd. Men vet at muligheten er der og at det er opp til meg. Men bor på et lite sted og frykter jungeltelegrafen. Men en fyr i et heterofilt forhold har jo mer å tape, så det er kanskje tryggere. Men ikke helt moralsk riktig. Anonymkode: 7b72b...5bc Forstår deg. Men hopp i det om du ønsker det. Ikke sitt på gamlehjemmet om mange år og tenk tilbake at du skulle ha gjort det. Det var derfor jeg sa at en helgetur til Køben eller Amsterdam er veien å gå. Er du i et hetroforhold, ta med deg henne og ta en tur aleine en kveld. En bj tar typ 5 minutter, og han som gjør det kommer ikke til å huske deg.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #102 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei ikke føl deg ekkel! Vi er i 2025, det er ingen grunn til at du ikke skal få lov til å tenne på en mannekropp. Det eneste jeg som kvinne bryr meg om er at du er trofast så lenge vi er sammen, hvem du har sex med før og etter meg er helt uinteressant. Anonymkode: 162c9...bad Takk for det! Kvinner med holdninger som dine er drømmen! Bor på sørlandet i en mindre by, og her er nok tabuet større. Og man leser jo om mange damer som mener at biseksuelle menn er uaktuelle for dem. Anonymkode: 7b72b...5bc
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #103 Skrevet 5. oktober piggrokken skrev (3 timer siden): Hva er NT og GS? Skriver som åpen bifil, men dårlig på forkortelser😉 Nakents og Gaysir Anonymkode: 062bb...f1c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #104 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nakents og Gaysir Anonymkode: 062bb...f1c Nakentid Anonymkode: 062bb...f1c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #105 Skrevet 5. oktober Mannen min måtte gjerne vært biseksuell/bifil, det hadde vært null problem for meg! Utfordringen ville jo vært om han plutselig hadde en forventning om å ha sex med noen andre enn meg bare fordi han ikke er heterofil. Anonymkode: b642a...690 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #106 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mannen min måtte gjerne vært biseksuell/bifil, det hadde vært null problem for meg! Utfordringen ville jo vært om han plutselig hadde en forventning om å ha sex med noen andre enn meg bare fordi han ikke er heterofil. Anonymkode: b642a...690 Hvorfor ville dette vært en utfordring? Anonymkode: d8cd1...3e0 1
Arild37 Skrevet 5. oktober #107 Skrevet 5. oktober Jeg tror det er mange flere enn folk tror ja. Det er jo ganske vanlig at kvinner har fordommer mot bifile menn, som feks at de egentlig er homofile og de er utro, og er vel naturlig at mange menn ikke vil si det høyt da
Katten.2.0 Skrevet 5. oktober #108 Skrevet 5. oktober piggrokken skrev (12 timer siden): Hva er forskjellen på å ha sex med enn mann og en kvinne? Vel, med kvinner må du ta hensyn og vite at for hver ting du gjør, til og med da du er midt oppe i det, kan hun plutselig si "nei". En mann vet at orgasmen som kommer veier opp for alt annet på veien dit. Synes dette er et smått problematisk syn på sex. Som mann synes jeg overhodet ikke at en orgasme veier opp for alt annet på veien dit. Grenser, respekt og trygghet er like gjeldende for meg som for mine partnere - uavhengig kjønn på den som gir meg orgasmen og den som jeg gir orgasme til. 1 2
piggrokken Skrevet 6. oktober #109 Skrevet 6. oktober Katten.2.0 skrev (7 timer siden): Synes dette er et smått problematisk syn på sex. Som mann synes jeg overhodet ikke at en orgasme veier opp for alt annet på veien dit. Grenser, respekt og trygghet er like gjeldende for meg som for mine partnere - uavhengig kjønn på den som gir meg orgasmen og den som jeg gir orgasme til. Da får vi være enige om å være uenige. Ser det ikke på som noe problem. 1
Katten.2.0 Skrevet 6. oktober #110 Skrevet 6. oktober piggrokken skrev (3 timer siden): Da får vi være enige om å være uenige. Ser det ikke på som noe problem. Jeg skjønner jo at du ikke ser på det som et problem, i og med at du skriver det på åpent forum. Det betyr ikke at jeg lar det stå uimotsagt når du mener at menn skal kunne kjøre over andres grenser fordi orgasmen visstnok skal gjøre opp for det. Ingen burde oppfordre til slik oppførsel. 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #111 Skrevet 6. oktober Er på en måte ganske glad for at jeg er heteroseksuell/heterofil, når man ser og hører hvor mange som er negative til folk utelukkende fordi de er biseksuelle. Må være kjipt å leve med legningen sin i skjul. Anonymkode: 03bd8...594
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #112 Skrevet 6. oktober Katten.2.0 skrev (24 minutter siden): Jeg skjønner jo at du ikke ser på det som et problem, i og med at du skriver det på åpent forum. Det betyr ikke at jeg lar det stå uimotsagt når du mener at menn skal kunne kjøre over andres grenser fordi orgasmen visstnok skal gjøre opp for det. Ingen burde oppfordre til slik oppførsel. Å gud bedre, snakk om å oppkonstruere et problem... Hvorfor sniker du rundt i slike tråder som det her og legger opp til kunstige konflikter med andre menn? Er det en white knight taktikk som funker liksom?? Det er så creepy med menn som er white-knights på kvinneforum, og som prøver å starte konflikter med menn for å få damer på kroken Anonymkode: 7d109...331
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #113 Skrevet 6. oktober piggrokken skrev (23 timer siden): Du har helt rett om det med ukomplisert mtp menn. Vi har alle de samme tankene om sex. Hva er forskjellen på å ha sex med enn mann og en kvinne? Vel, med kvinner må du ta hensyn og vite at for hver ting du gjør, til og med da du er midt oppe i det, kan hun plutselig si "nei". En mann vet at orgasmen som kommer veier opp for alt annet på veien dit. Skjønte ikke helt hva du mener her? Jeg er heterofil/heteroseksuell mann. Det absolutt beste jeg vet med sex, er dama sin nytelse når vi har sex. Min orgasme er helt underordnet når jeg har sex. Relativt ofte er vi ferdig med å ha sex uten at jeg har hatt orgasme. Orgasme er ikke et mål for meg når jeg har sex. Min kones orgasmer og nytelse er det som driver meg. Anonymkode: 03bd8...594
Katten.2.0 Skrevet 6. oktober #114 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Å gud bedre, snakk om å oppkonstruere et problem... Hvorfor sniker du rundt i slike tråder som det her og legger opp til kunstige konflikter med andre menn? Er det en white knight taktikk som funker liksom?? Det er så creepy med menn som er white-knights på kvinneforum, og som prøver å starte konflikter med menn for å få damer på kroken Anonymkode: 7d109...331 Sniker rundt? Jeg har kommentert tidligere i denne tråden, som gjør at den kommer opp på mine innlegg.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #115 Skrevet 6. oktober Tror alle homofobe er hverfall biseksuelle. Anonymkode: 5591c...060 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #116 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 12.59): Jeg er 99% heterofil, men jeg fikk en blowjob av en mann en gang og det er den sykeste orgasmen jeg noengang har hatt. Tenker på det stadig vekk. Anonymkode: 0c096...bd9 Det hørtes vanvittig deilig ut. Har selv samme erfaring, de sykeste orgasmene ever. Anonymkode: a598b...972
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå