Gå til innhold

Biseksualitet blant menn, vanligere enn vi tror?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner vil ikke ha en mann som har noen som helst dragning mot sex med andre menn.

Så det må nesten holdes skjult, ellers vil ingen damer ha dem. Menn er veldlg mye mer tolerante og åpne på dette.

Anonymkode: 7d109...331

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kvinner vil ikke ha en mann som har noen som helst dragning mot sex med andre menn.

Så det må nesten holdes skjult, ellers vil ingen damer ha dem. Menn er veldlg mye mer tolerante og åpne på dette.

Anonymkode: 7d109...331

Tull. Mange kvinner finner det tiltrekkende, mange finner det spennende, og mange ser på det som en dealbreaker.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 23.16):

Biseksualitet blant menn, vanligere enn vi tror?

Anonymkode: d4aa8...e30

For å avgjøre om noe er vanligere enn vi tror så trenger man først å vite hva "vi tror". Så hva tror vi? Jeg tror 1%.

Anonymkode: 415d9...3f2

Skrevet

De som ikke tror det er så mange skjulte biseksuelle bør lage dere en (manns)profil på gaysir og se hvor mange meldinger som popper inn der da. Både fra single, opptatte og gifte menn. I alle aldre og samfunnslag. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nesten alle menn jeg har vært sammen med har på en eller annen måte ytret at de har vært sånn. Biseksuell altså.

har vært vanskelig for meg hver gang. Men innser bare mer og mer at det er litt hot og. De har alle vært trofaste. Men angrer at jeg ikke har tatt steget å innblandet meg mer inn i fantasien.

vi er jo alle litt kvinner 😉

Anonymkode: b5b84...b57

Skrevet
Katten.2.0 skrev (8 timer siden):

Tull. Mange kvinner finner det tiltrekkende, mange finner det spennende, og mange ser på det som en dealbreaker.

Min erfaring er at overraskende mange synes det er spennende og tenner på det.

Jeg har valgt å være åpen om at jeg er biseksuell overfor kvinnelige partnere, og har bare fått positive tilbakemeldinger.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nesten alle menn jeg har vært sammen med har på en eller annen måte ytret at de har vært sånn. Biseksuell altså.

har vært vanskelig for meg hver gang. Men innser bare mer og mer at det er litt hot og. De har alle vært trofaste. Men angrer at jeg ikke har tatt steget å innblandet meg mer inn i fantasien.

vi er jo alle litt kvinner 😉

Anonymkode: b5b84...b57

Ja, men den kvinnelige delen kan jo være lesbisk, eller?

For å snu spørsmålet; ville menn vært mindre biseksuelle hvis kvinner hadde vært mer dominerende?

Anonymkode: 4a70e...d8d

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (På 15.7.2025 den 3.16):

Jeg er usikker på hva vi tror, men jeg liker å ha sex med menn. Jeg er så heldig at jeg har en kjæreste som tenner på min biseksualitet, og vi har sex med menn sammen.

Jeg har aldri hatt romantiske følelser overfor menn.

Jeg er ikke åpen om min biseksualitet overfor andre.

Har inntrykk av at det er veldig mange menn som har det slik (tenner på eller kan fantasere om sex med menn, men ikke nødvendigvis ha romantiske følelser), men som bare ikke sier noe til sin partner fordi det fortsatt er mange tabuer rundt dette.

Anonymkode: 8f0a0...474

AnonymBruker
Skrevet

Ja det tror jeg. Jeg er en homofil mann som har vært ca 10 år på datingapper.  Det er en del menn som vanligvis er hetero men som har en nysgjerrighet/biseksuell side som ofte er hemmelig. Har også et par kamerater (i en gjeng på bare 6-7) som har innrømt at de tenner litt på menn også. Jeg synes det er viktig å heie frem denne siden hos menn, eller i allefall trygge dem på at det er vanligere enn dem tror.

Anonymkode: 52a3b...80b

AnonymBruker
Skrevet
forkjølajente skrev (19 timer siden):

De som ikke tror det er så mange skjulte biseksuelle bør lage dere en (manns)profil på gaysir og se hvor mange meldinger som popper inn der da. Både fra single, opptatte og gifte menn. I alle aldre og samfunnslag. 

Jeg (mann) er på gaysir og kan bekrefte dette.

Kunne hatt sex med en ny hver dag om jeg ville. Men har aldri prøvd med mann faktisk.

Anonymkode: 7b72b...5bc

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 23.34):

Jeg kjenner til hele 3 menn i omgangskretsen som er glad i damer og i tillegg er litt rundbrennere/skjørtejegere, men som jeg samtidig vet har hatt sex menn enn eller flere menn (ikke hverandre). Ble ganske sjokkert da jeg fikk høre det fordi det ikke var noe ved disse mennene som tilsa at de gjorde sånt. Hører derimot med til historiene at det var rusmidler inni bildet (mdma).

Folk må også skille mellom å være biseksuell og bifil. Mange kan ha sex med samme kjønn uten at man ville vært i forhold med en av samme kjønn. Tror menn oftere er biseksuelle enn bifile.

Anonymkode: 89b8e...be1

Det er viktig å ta med at det er litt skam i dette å ha sex og sexuelle fantasier med en mann i mitt tilfelle. Jeg var 30 år og noe da jeg traff en transvisit på vei fra byen, jeg skal bare si hei og der blir jeg tilbudt sex for å få den eller det i varm seng. Jeg og transvisiten hadde masse greier vi gjorde og jeg ble tatt i min ende del, døds bra med dette like godt å ha den mannlige delen i min munn en en vegina..

Anonymkode: 1b63d...af3

Skrevet

Er helt vanlig, se min svar på tråden 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sex med menn og oppfatter meg selv som bifil. Jeg har det fordi sexen er ekstremt deilig og prostata orgasmene jeg får, er helt amazing 🥰😍😅

Anonymkode: a598b...972

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.7.2025 den 17.05):

Jeg er tilfeldigvis en homofil mann og vet av erfaring at det er mange som lever som heterofilt åpent men som i hemmelighet er nysgjerrig på/møter menn og som kanskje til og med er homofile.

Synes det er trist at de føler for å holde det skjult, men det er ikke veldig lenge siden homofili var forbudt mellom menn i Norge. En del holdninger lever derfor fremdeles ganske godt enda. Dessverre.

Anonymkode: 9116f...7dc

Bi betyr som regel homo. De er feige hvis de lurer kona. Det er ikke synd på dem. 

Anonymkode: 747f7...d14

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Bi betyr som regel homo. De er feige hvis de lurer kona. Det er ikke synd på dem. 

Så bi kvinner er som regel lespiske? Eller gjelder det bare bi menn? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 23.16):

Er det tilfellet. Er biseksualitet blant menn, vanligere enn vi tror og hva er egentlig grunnen for at så mange menn føler seg nødt til å holde den siden av seg skjult?

Har absolutt ingenting med filer å gjøre, men å hoppe over gjerdet der det er lavest. Menn søker sin egen nytelse og vil ikke investere tid og krefter for å få seg noe. Derfor søker de andre menn med joggebukser i en mørk krok som er ute etter det samme. 

Anonymkode: 73602...116

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg tror ikke «mange» flere en menn en man vet er bifile. Men noen, absolutt.

Synd om det er redsel som gjør at noen menn skjuler sin seksualitet. Som heteroseksuell mann har jeg aldri opplevd frykt eller fordommer rundt min egen seksualitet.

Anonymkode: 03bd8...594

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Jeg tror ikke «mange» flere en menn en man vet er bifile. Men noen, absolutt.

Synd om det er redsel som gjør at noen menn skjuler sin seksualitet. Som heteroseksuell mann har jeg aldri opplevd frykt eller fordommer rundt min egen seksualitet.

Anonymkode: 03bd8...594

Det er ikke synd på utro menn. Vi bor ikke i Saudi Arabia. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserer ofte om å gi og få bj av en mann. Verken mer eller mindre. Kyssing er uaktuelt, å ta den bakfra på han eller på meg er uaktuelt, kun BJ som gjelder. 

Hvis jeg skal ta meg en runk, så kan jeg godt søke på ''men eating cum'' osv. Synes det ser så digg ut! 
Drømmer om at jeg en dag skal få suge en deilig stiv penis og bare la personen tømme seg helt i munnen på meg. 

Anonymkode: c9d17...13e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde mange kvinner ant hva som foregår på gutteturer, hadde det jaggu blitt månelyst i mange hjem, ja😂

Anonymkode: d8cd1...3e0

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...