AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Er det tilfellet. Er biseksualitet blant menn, vanligere enn vi tror og hva er egentlig grunnen for at så mange menn føler seg nødt til å holde den siden av seg skjult? Anonymkode: d4aa8...e30 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Godt spørsmål. Jeg tror kanskje jeg er litt bi, men har aldri prøvd så jeg er ikke helt sikker, så derfor har jeg ikke noe behov for å kringkaste nysgjerrigheten min. Samtidig, siden jeg "holder det skjult", så er det ikke så mange arenaer hvor jeg kan møte en "likesinnet". Anonymkode: 081f3...41d 1
Meowmere Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Ja, det er ikke så uvanlig, men det er litt mer tabu å være bi som mann enn å være bi som kvinne, så det er nok ikke like mange som er åpne om det 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Jeg kommer aldri til å fortelle noen at jeg er bifil i hvert fall, hvert fall ikke en kvinne. Anonymkode: 0907a...93a 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): hva er egentlig grunnen for at så mange menn føler seg nødt til å holde den siden av seg skjult? Anonymkode: d4aa8...e30 Kvinners reaksjon. Anonymkode: fff8c...d4b 4 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli #6 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det tilfellet. Er biseksualitet blant menn, vanligere enn vi tror og hva er egentlig grunnen for at så mange menn føler seg nødt til å holde den siden av seg skjult? Anonymkode: d4aa8...e30 Jeg kjenner til hele 3 menn i omgangskretsen som er glad i damer og i tillegg er litt rundbrennere/skjørtejegere, men som jeg samtidig vet har hatt sex menn enn eller flere menn (ikke hverandre). Ble ganske sjokkert da jeg fikk høre det fordi det ikke var noe ved disse mennene som tilsa at de gjorde sånt. Hører derimot med til historiene at det var rusmidler inni bildet (mdma). Folk må også skille mellom å være biseksuell og bifil. Mange kan ha sex med samme kjønn uten at man ville vært i forhold med en av samme kjønn. Tror menn oftere er biseksuelle enn bifile. Anonymkode: 89b8e...be1 5 1
Snok1 Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det tilfellet. Er biseksualitet blant menn, vanligere enn vi tror og hva er egentlig grunnen for at så mange menn føler seg nødt til å holde den siden av seg skjult? Anonymkode: d4aa8...e30 Jeg er usikker på hva vi tror, men jeg liker å ha sex med menn. Jeg er så heldig at jeg har en kjæreste som tenner på min biseksualitet, og vi har sex med menn sammen. Jeg har aldri hatt romantiske følelser overfor menn. Jeg er ikke åpen om min biseksualitet overfor andre. 2 2
Snok1 Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kommer aldri til å fortelle noen at jeg er bifil i hvert fall, hvert fall ikke en kvinne. Anonymkode: 0907a...93a AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinners reaksjon. Anonymkode: fff8c...d4b Overraskende mange kvinner tenner på menn som er biseksuelle og på de mulighetene dette representerer for dem seksuelt.
AnonymBruker Skrevet 15. juli #9 Skrevet 15. juli Biseksuelle menn er homofile og biseksuelle kvinner er lesbiske. Anonymkode: 8a674...7a9 1
Hunmedham Skrevet 15. juli #10 Skrevet 15. juli Mannen min er åpen om at han kunne hatt sex med en annen mann, hvis kjemi og det visuelle matchet, men anledningen har aldri dukket opp og han har ikke vært så opptatt av det at han ville ha arrangert en slik mulighet. Tror ikke dette er så uvanlig. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #11 Skrevet 15. juli Kan bare svare for egen del. Hat aldri praktisert sex med menn, men alltid tent på. Helt siden jeg ble kjønnsmoden. Jeg tror mange menn lett kunne la seg bli runket eller sugd av en annen mann. Menn er kåte og trenger å få tømt seg. Har alltid syns det ser visuelt digg ut med 2 menn. To stive kuker som står mot hverandre. Jeg tenner på tanken å ri en mann, sitte oppå slik at min stive kuk står ut mot hans mage og jeg kan sprute utover brystkassen. Kanskje han gaper opp og smaker på. Anonymkode: 7b72b...5bc 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #12 Skrevet 15. juli Spørs vel igrunn hva man tror? Jeg (mann i 30-årene) tror oppriktig det er relativt sjeldent. Jeg bor i Oslo, har et liberalt og åpent vennemiljø og har noen skeive kompiser. Det ville ikke overfor vennegjengen, hverken menn eller kvinner i den, vært noe som helst problem å være åpent "stort sett hetero, men kanskje egentlig litt bi". Blant oss andre, vi som er sammen med kvinner og "oppleves som hetero", har jeg aldri hørt noen hverken si i fortrolige samtaler eller på annet vis vise tegn til å være litt nysgjerrige på menn også. Jeg er også selv helt, fullstendig og totalt, uinteressert i menn både seksuelt og romantisk. I mitt miljø kan jeg oppriktig ikke se at man hadde risikert noe som helst ved at det kom frem dersom man egentlig var biseksuell, og likevel skjer det bare ikke. Så kan det selvfølgelig hende flere skjuler slike tanker i miljøer der det ville blitt mottatt dårligere enn i mitt. Anonymkode: 46e10...8c8 5 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #13 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det tilfellet. Er biseksualitet blant menn, vanligere enn vi tror og hva er egentlig grunnen for at så mange menn føler seg nødt til å holde den siden av seg skjult? Anonymkode: d4aa8...e30 Ja, lenge det finnes biseksuelle menn som holder det skjult, så er det vel hold i påstanden at det er vanligere enn vi tror. Det gjelder vel alle mulige ting som noen holder skjult. Anonymkode: 3d80f...8ea
Gentleman59 Skrevet 15. juli #14 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det tilfellet. Er biseksualitet blant menn, vanligere enn vi tror og hva er egentlig grunnen for at så mange menn føler seg nødt til å holde den siden av seg skjult? Anonymkode: d4aa8...e30 M66: Fint spørsmål! Kan ikke snakke på vegne av andre enn meg selv, men erkjennelsen av å være bisexuell vokste frem rundt 40-årsalderen, men bifil er jeg ikke. Opplever at kvinner liker det eller hater det at menn er bi. Det må man selvsagt respektere. Har ikke noe behov for å kringkaste mine lyster. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #15 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det tilfellet. Er biseksualitet blant menn, vanligere enn vi tror og hva er egentlig grunnen for at så mange menn føler seg nødt til å holde den siden av seg skjult? Anonymkode: d4aa8...e30 Jeg har heller oppfatningen av at biseksualitet er sjeldnere en du tror. Du legger samtidig et premiss om at mange «føler» de må skjule en side av seg selv. Jeg tror de færreste har en slik side å skjule. Anonymkode: 03bd8...594 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #16 Skrevet 15. juli Jeg er biseksuell men har ikke sagt det til kona. Tør ikke. Hun hadde noen kommentarer i starten av forholdet som ymtet frempå at hun syntes sex mellom menn var utrolig ekkelt. Har en liten drøm om å en gang prøve det hvis vi skulle blitt skilt Anonymkode: 52ab5...60f 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #17 Skrevet 15. juli Helt nydelig hvis menn kan ha sex med hverandre og la damene være i fred. Anonymkode: 8a22d...3fc 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #18 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt nydelig hvis menn kan ha sex med hverandre og la damene være i fred. Anonymkode: 8a22d...3fc Du vil nok ikke bli latt være i fred for kjekkasene kan jeg tenke meg. Anonymkode: 7b72b...5bc
AnonymBruker Skrevet 15. juli #19 Skrevet 15. juli Jeg er tilfeldigvis en homofil mann og vet av erfaring at det er mange som lever som heterofilt åpent men som i hemmelighet er nysgjerrig på/møter menn og som kanskje til og med er homofile. Synes det er trist at de føler for å holde det skjult, men det er ikke veldig lenge siden homofili var forbudt mellom menn i Norge. En del holdninger lever derfor fremdeles ganske godt enda. Dessverre. Anonymkode: 9116f...7dc 3 3 1
Langline Skrevet 15. juli #20 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Biseksuelle menn er homofile og biseksuelle kvinner er lesbiske. Anonymkode: 8a674...7a9 Les deg opp 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå