AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Mannen har nå jobbet et år offshore i 2/4 rotasjon. Vi har nærmest nesten ingen kontakt når han er borte. Blir en snap her og der. Det er ingenting nytt der ute og livet går sin vante gang her hjemme. Det blir litt tørrprat egentlig. Er dette unormalt at vi ikke når ut mer til hverandre? Anonymkode: 15959...0df 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Det gjør like vondt å si hade og vi gleder oss like mye til å se hverandre igjen altså. Anonymkode: 15959...0df
Odine Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Normalt dersom dere er fornøyd med det tenker jeg ? Ting trenger ikke være på en bestemt måte. 😀 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Da vi var nyforelsket første halve og ut første året tekstet vi og chattet vi i timesvis. Savner på mange måter den tiden. Det dannet v utover andre året. Så ble jeg gravid og fikk barn. Da ble det litt prat rundt babyen og litt FaceTime. Årene etter og frem til i dag 10år senere er det kun et par telefoner i uka. Førs og fremst for å prate med barna og si god natt. Eneste gangene chatter eller tekster nå er om vi hat kranglet og fortsetter krangelen på denne måten litt mer dempet. Vi har likevel et godt fungerende forhold vil jeg si. Anonymkode: 1d699...75f 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli Hver dag. Men vi har 3 barn i skolealder. Anonymkode: 01170...091
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli Hver dag, snakker på melding gjennom dagen og han ringer alltid når han står opp - han jobber natt☺️ Anonymkode: fcc4c...5f3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mannen har nå jobbet et år offshore i 2/4 rotasjon. Vi har nærmest nesten ingen kontakt når han er borte. Blir en snap her og der. Det er ingenting nytt der ute og livet går sin vante gang her hjemme. Det blir litt tørrprat egentlig. Er dette unormalt at vi ikke når ut mer til hverandre? Anonymkode: 15959...0df Dere står fritt til å skape deres egen normal. Anonymkode: de176...234 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli Hver dag, flere ganger om dagen over flere år, hverdagslige ting og seksuelt, frem til jeg innså at han sendte samme til flere damer. Han jobbet 4/4 og 5/5. Han sluttet å sende like mye da han byttet til ny snap for meg og familie, men fortsatte med andre damer på den andre. Trodde lavere snapscore ville få meg til å tro han hadde skjerpet seg. Klagde også på dårlig dekning ute på sjøen, men det er jo ikke sant. La skylden på eks som stalket for å bytte snap, holde meg unna å registrere mitt nr på hans adresse, holde meg unna sosiale medier, det var alltid en unnskyldning ifht eksen for å ikke feire 17.mai ute sammen osv. Da han var hjemme, og jeg på jobb, drev han å møtte de jentene/damene han chattet opp på sjøen. Ifølge kolleger møtte han damer ute på byen eller på hotell ifbm jobb også. Forsvant ut for å hente ting via Finn eller Too good to go, men var ute for en rask runde med elskerinnene. Virket som en skikkelig familiemann og verdens beste frem til jeg fikk åpnet øynene for sannheten. Hadde aldri i min villeste fantasi sett for meg at det var dette han drev med siden han var så oppmerksom på meg i årevis og var verdens beste kjæreste frem til konfrontasjon med bildebevis. Vi er ikke sammen lenger, for å si det slik. Hvis du ønsker mer kontakt når han er på sjøen så syns jeg du kan ytre det ønsket for han. Kanskje flørte litt for å få til mer kontakt så det ikke blir bare hverdagslig tørrprat? Anonymkode: a668a...0b1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #9 Skrevet 15. juli Hver dag, vært sammen i 20år. Anonymkode: b155f...2b5
AnonymBruker Skrevet 17. juli #10 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 23.08): Mannen har nå jobbet et år offshore i 2/4 rotasjon. Vi har nærmest nesten ingen kontakt når han er borte. Blir en snap her og der. Det er ingenting nytt der ute og livet går sin vante gang her hjemme. Det blir litt tørrprat egentlig. Er dette unormalt at vi ikke når ut mer til hverandre? Anonymkode: 15959...0df Du vet at menn som jobber offshore er UTRO? Anonymkode: 159f7...388 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #11 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vet at menn som jobber offshore er UTRO? Anonymkode: 159f7...388 Og du vet at menn som jobber 8 til 16 er utro, faen til og med arbeidsledige og trygda menn løper rundt og er utro. Det betyr ikke ALLE menn. Anonymkode: 65714...779 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli #12 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vet at menn som jobber offshore er UTRO? Anonymkode: 159f7...388 Og mange av offshoreenkene er også utro.. Ikke offshore her, men likevel mye reising. Jeg har veldig lite behov for å prate mens han er borte, mens han gjerne kan prate i timesvis hvis han får anledning. Skal sies at det var annerledes for meg før vi fikk barn, men nå prater ungene hull i hodet på meg gjennom ukene, og jeg vil bare ha stillhet og ro etter leggetid. Anonymkode: 4ac59...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #13 Skrevet 17. juli I tiden min da jeg hadde åpen snap så fremmede kunne adde ble jeg venn med mange menn offshore. De hadde meget god tid til sexchat og runking på snap. De fleste var opptatt, han ene fortalte han knullet ei som jobbet der.? Og nei, jeg sendte ikke noe til dem. Faktisk blitt litt mer skeptisk til å inngå forhold igjen utifra oppførsel til menn på snap som er opptatte. Vanvittig mange der er opptatt og de mener selv at å sende dickpick òg runkevideo ikke er utroskap. Jeg har ikke sendt sånn til menn for jeg tenner ikke på den random greia. Anonymkode: e8dd3...725 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #14 Skrevet 18. juli Min jobber 4-4 på båt. Han sender ofte en Snap på morgenen og ringer etter jobb eller på kvelden. Føler alltid vi har noe å prate om 😊 Anonymkode: ccce7...091
AnonymBruker Skrevet 18. juli #15 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 15.00): Du vet at menn som jobber offshore er UTRO? Anonymkode: 159f7...388 Teiteste eg har lest🤣 Har jobbet offshore i snart 30 år… ja selvsagt skjer det noe mellom kolleger iblant.. men med en kvinneandel på ca 10%… der de fleste IKKE er interessert i å pule på jobb… så er oddsene for utroskap ganske lav☺️ikke legg for mye i «sjokkrepotasjer» om sex offshore fra Dagbladet. Anonymkode: d4aef...9e6
AnonymBruker Skrevet 18. juli #16 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Teiteste eg har lest🤣 Har jobbet offshore i snart 30 år… ja selvsagt skjer det noe mellom kolleger iblant.. men med en kvinneandel på ca 10%… der de fleste IKKE er interessert i å pule på jobb… så er oddsene for utroskap ganske lav☺️ikke legg for mye i «sjokkrepotasjer» om sex offshore fra Dagbladet. Anonymkode: d4aef...9e6 Janei. For de har liksom ikke Tinder, snap og andre sosiale medier de kan være utro via der ute, for så å være utro ved reise til/fra jobb og når de kommer hjem. Syns virkelig synd på hun som er med min eks og tror han er verdens beste, med alt som foregår bak hennes rygg. Anonymkode: a668a...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå