Gå til innhold

Finnes det en tråd for folk som sparer / trenger litt økonomiske tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er for tiden inne i en periode hvor jeg jobber betydelig mindre på grunn av pågående utdanning. Derfor ser jeg etter muligheter for å tjene litt ekstra penger ved siden av.

Jeg er ikke ute etter tips om hvordan jeg kan kutte kostnader, som å handle billigere mat eller klær – fokuset mitt er på å øke inntektene.

Har dere noen erfaringer med å selge ting på Tise, Finn eller lignende plattformer?

Eventuelt småjobber, enkle oppdrag eller fleksible løsninger som kan gi noen ekstra kroner i hverdagen? Alle tips til små inntektskilder tas imot med stor takk!

Anonymkode: 22c34...150

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk tips om å selge gull, vet om flere som har fått gode priser på dette. Men selv fikk jeg en mye lavere pris enn hva nettsidene lovet, så endte med å ta gullet med hjem igjen. 

Anonymkode: e5c22...b19

AnonymBruker
Skrevet

Bli ringevikar i helsevesenet.

Anonymkode: 5d7cf...214

AnonymBruker
Skrevet

Å selge alt du kan selge er uansett lurt! Men ofte er det bare småsummer å hente. Men en hundrelapp her og en hundrelapp her blir også penger + det blir mindre rot hjemme. 
Du kan sjekke ut om du kan få oppdrag som avlastning, støttekontakt, helgevikar (bolig, sykehjem, BPA…). 

Anonymkode: d638c...aee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har solgt skins til 8k, men det er ikke noe jeg vil anbefale. For det kan være en risikosport det også.

Anonymkode: 30103...f5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...