AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Hei! Jeg er for tiden inne i en periode hvor jeg jobber betydelig mindre på grunn av pågående utdanning. Derfor ser jeg etter muligheter for å tjene litt ekstra penger ved siden av. Jeg er ikke ute etter tips om hvordan jeg kan kutte kostnader, som å handle billigere mat eller klær – fokuset mitt er på å øke inntektene. Har dere noen erfaringer med å selge ting på Tise, Finn eller lignende plattformer? Eventuelt småjobber, enkle oppdrag eller fleksible løsninger som kan gi noen ekstra kroner i hverdagen? Alle tips til små inntektskilder tas imot med stor takk! Anonymkode: 22c34...150
AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Jeg fikk tips om å selge gull, vet om flere som har fått gode priser på dette. Men selv fikk jeg en mye lavere pris enn hva nettsidene lovet, så endte med å ta gullet med hjem igjen. Anonymkode: e5c22...b19
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Bli ringevikar i helsevesenet. Anonymkode: 5d7cf...214
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Å selge alt du kan selge er uansett lurt! Men ofte er det bare småsummer å hente. Men en hundrelapp her og en hundrelapp her blir også penger + det blir mindre rot hjemme. Du kan sjekke ut om du kan få oppdrag som avlastning, støttekontakt, helgevikar (bolig, sykehjem, BPA…). Anonymkode: d638c...aee 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli Jeg har solgt skins til 8k, men det er ikke noe jeg vil anbefale. For det kan være en risikosport det også. Anonymkode: 30103...f5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå