AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Noen som vet hvor man kan kjøpe softis med surt jordbærstrøssel i Oslo? Strøssel som er fint pulver. Anonymkode: 46df3...e96
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Skrevet 15. juli Du har tydeligvis Internett, så hvorfor søker du ikke på google i stedet og klikker det hjem? For eksempel her. Anonymkode: 210eb...3eb 1
evahanshans Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli Tror TS mente hvor man kan kjøpe softis med strøssel, ikke kjøpe kun strøsselet. TS, jeg vet ikke. Men skal si ifra hvis jeg ser det noen steder! 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har tydeligvis Internett, så hvorfor søker du ikke på google i stedet og klikker det hjem? For eksempel her. Anonymkode: 210eb...3eb Linken din viste ikke hvor i Oslo man kunne kjøpe softis med surt jordbærstrøssel. Når man først skal prøve å være spydig mot andre, er det iallfall en fordel å få med seg spørsmålet de stiller. Anonymkode: 42d65...04f 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har tydeligvis Internett, så hvorfor søker du ikke på google i stedet og klikker det hjem? For eksempel her. Anonymkode: 210eb...3eb Det er utsolgt på internett… Anonymkode: 46df3...e96
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli Da jeg jobbet i kiosk for hundre år siden, var det sure jordbærstrøet gelepulver med jordbærsmak. Det var et annet merke enn Freia, en stor rød pakke. Men du kan jo alltids kjøpe en softis uten strø, og drysse over jordbærgele, og sjekke om det smaker likt? Anonymkode: 8c313...ac7
k4ren Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Linken din viste ikke hvor i Oslo man kunne kjøpe softis med surt jordbærstrøssel. Når man først skal prøve å være spydig mot andre, er det iallfall en fordel å få med seg spørsmålet de stiller. Anonymkode: 42d65...04f Typisk kvinneguiden, mange er sure i ferien 🙂
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (19 timer siden): Noen som vet hvor man kan kjøpe softis med surt jordbærstrøssel i Oslo? Strøssel som er fint pulver. Anonymkode: 46df3...e96 Stiller meg i køen. Der var dødsgodt! Og nå finner jeg det ingen steder 😢 Anonymkode: de9fd...327
AnonymBruker Skrevet 15. juli #9 Skrevet 15. juli Hennig Olsen Isbar og Pascal. https://share.google/38mutoaoXd3lK6wzX Anonymkode: 27670...ad0
AnonymBruker Skrevet 15. juli #10 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hennig Olsen Isbar og Pascal. https://share.google/38mutoaoXd3lK6wzX Anonymkode: 27670...ad0 Tusen hjertelig takk, skal ta turen ☺️ Anonymkode: 46df3...e96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå