Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kjent med noen i nabolaget for et par år siden. I fjor inviterte han meg til hans bursdagsfeiring. For noen måneder tilbake måtte jeg sette noen grenser på ham etter at han sviktet vennskapet på det absolutt groveste. Han utsatte min helse og andre menneskers helse i fare. Alle jeg har snakket med bekreftet at hans oppførsel var sjokkerende uakseptabel. Han ble tidligvis langt sint fordi han ikke ville hilse på meg når jeg så han igjen et par måneder senere.  

Nylig hadde han bursdag igjen og han inviterte meg ikke. Det er greit, jeg forventet det ikke. Noen uker etterpå hadde jeg bursdag, og var veldig overrasket når jeg så at han hadde lagt en gave til meg i postkassen min.

Han er en kliss, søt, hyggelig pensjonist type.  

Jeg sitter med følelsen av at han er en nokså manipulerende type. For meg er hans oppførsel en rød flagg.  

Han har ikke bedt om unnskyldning for hans tidligere oppførsel og jeg stoler ikke på ham.  

Jeg tør ikke å spise det han ga meg i gave.

Overdriver jeg.

Anonymkode: 8329e...738

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at alt ikke er en diagnose? Og at ingen kan diagnostisere noen på nett utfra et slikt innlegg, selv om KG elsker å kaste diagnoser etter folk.

Anonymkode: 1f96f...31a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Oppførselen hans er merkelig. Det gjør han ikke til en narsissist eller psykopat. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt umulig for noen her å vurdere situasjonen din ut fra den beskrivelsen der.

Anonymkode: b105e...617

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For noen måneder tilbake måtte jeg sette noen grenser på ham etter at han sviktet vennskapet på det absolutt groveste. Han utsatte min helse og andre menneskers helse i fare.

Hva var det han gjorde? Det er vanskelig for oss å bedømme noe som helst med så lite informasjon.

Anonymkode: 22379...e24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke å overdrive å kaste mat/sjokolade du har fått i gave. Du har ikke lyst til å spise det, da er det ikke noe poeng i å stappe det i seg?

Anonymkode: bf51b...483

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...