AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Jeg sliter om dagen. Veldig... forholdet skranter og jeg har lite støtte rundt meg. Har også barn fra før jeg må ta vare på. Jeg lurer på hva som skjer om jeg snakker med jordmor om dette? Hvordan hjelp får man? Snakk om samtaler med jordmor eller blir man sendt videre? Anonymkode: a4a18...150 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Ved å snakke med helsestasjonen/jordmor kan du få tilbud om støtte/hjelp/samtaler/råd/veiledning tilpasset deg og din situasjon. Skjer ikke noe spesielt med mindre du ønsker å ta imot hva de eventuelt har å tilby. Anonymkode: 40aef...34b 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ved å snakke med helsestasjonen/jordmor kan du få tilbud om støtte/hjelp/samtaler/råd/veiledning tilpasset deg og din situasjon. Skjer ikke noe spesielt med mindre du ønsker å ta imot hva de eventuelt har å tilby. Anonymkode: 40aef...34b Mente hva er veien videre, hva er hjelpen. Anonymkode: a4a18...150
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Mente hva er veien videre, hva er hjelpen. Anonymkode: a4a18...150 Det spørs jo på hva som trengs for deg. Er ikke noe fast pakkeløp. Det er individuelt etter behov og tilbud i din kommune. Anonymkode: 40aef...34b
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli Jeg snakket med jordmor på sykehuset, og ble henvist til akutteamet på dps. Jeg var så langt nede at jeg nesten var suicidal. I alle fall desperat etter en utvei. Men det var også fordi jeg hadde en ekstra sårbarhet som de ville ta på alvor. Hvis jeg hadde snakket med jordmor i kommunen tenker jeg de ville satt meg opp på samtale med psykolog som tilhører helsestasjonen/helse-barn-unge systemet i kommunen. Kapasiteten vil jo selvfølgelig variere etter hvor man bor. Men her var det ukentlige samtaler ved begge tilbud. Anbefaler å fortelle hvordan du har det♥️ det kommer til å gå fint!♥️ Anonymkode: 018ab...d4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå