AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Er det neste lørdag? Eller mandagen efter? Anonymkode: d54cb...c67
AnonymBruker Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Haha, lørdag? Efter? Dette var så åpenbart tull, men du fikk meg til å le. Tusen takk! 🤣 Anonymkode: af500...24e 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli Sukk, så trist med dere som lager sånne trolle-tråder for å henge ut uføre. Håper du finner mer innhold i livet ditt. Anonymkode: 1c394...2ab 5 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #4 Skrevet 10. juli TS, går det bra med deg? Dette er bare trist... Anonymkode: 5d81f...594 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Sukk, så trist med dere som lager sånne trolle-tråder for å henge ut uføre. Håper du finner mer innhold i livet ditt. Anonymkode: 1c394...2ab Jeg er ufør selv. Men jeg har beholdt min humor, og evne til selvironi. Anonymkode: d54cb...c67 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli Wee den kommer fredag 18, hyggelig overraskelse. Anonymkode: 61727...5c3
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Wee den kommer fredag 18, hyggelig overraskelse. Anonymkode: 61727...5c3 Den kommer torsdag den 17. faktisk 😄. Anonymkode: 156e7...d1a 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli #9 Skrevet 11. juli Synes det er så komisk at folk som er uføre og ikke jobber en pøkk, snakker om «ferie». Anonymkode: bb626...e6a 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli #10 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes det er så komisk at folk som er uføre og ikke jobber en pøkk, snakker om «ferie». Anonymkode: bb626...e6a Det var hyggelig sagt. Anonymkode: d54cb...c67 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #11 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes det er så komisk at folk som er uføre og ikke jobber en pøkk, snakker om «ferie». Anonymkode: bb626...e6a Så du tror seriøst at det faktisk er de uføretrygdede som lager disse trådene hver måned? Stakkar. Det må være fælt å gå rundt og være så naiv og lettlurt som deg. Selvfølgelig er det andre som vil henge ut og tråkke på uføretrygdede som gjør dette. De burde bli utestengt. Anonymkode: 11b5b...c63 10 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #12 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så du tror seriøst at det faktisk er de uføretrygdede som lager disse trådene hver måned? Stakkar. Det må være fælt å gå rundt og være så naiv og lettlurt som deg. Selvfølgelig er det andre som vil henge ut og tråkke på uføretrygdede som gjør dette. De burde bli utestengt. Anonymkode: 11b5b...c63 De har jo en fast dag som vi alle andre har. Så ja. Jeg synes det er rart at desse innleggene kommer hver mnd. Anonymkode: c5036...49f
MarianneE Skrevet 11. juli #13 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): De har jo en fast dag som vi alle andre har. Så ja. Jeg synes det er rart at desse innleggene kommer hver mnd. Anonymkode: c5036...49f Det er en eller annen idiot som ser på dette som humor til egen forlystelse. Måned etter måned. 7 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #14 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synes det er så komisk at folk som er uføre og ikke jobber en pøkk, snakker om «ferie». Anonymkode: bb626...e6a Før innlegget ditt er det allerede forklart hvorfor dette åpenbart er en tråd som er opprettet av noen som ikke er uføre. Det er ingen uføre som tror at uføretrygden kommer på en lørdag. Jeg skjønner uansett ikke hvorfor det er komisk at man ikke kan snakke om ferie når man mottar uføretrygd. Kan det være at du opplever det som komisk fordi du ikke helt har forstått at man fint kan motta uføretrygd OG ha ferie samtidig? Jeg mottar selv uføretrygd, og akkurat nå har jeg ferie fra jobben min. Anonymkode: e16f7...3ab 4 2 4
Brunhilde Skrevet 11. juli #15 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er ufør selv. Men jeg har beholdt min humor, og evne til selvironi. Anonymkode: d54cb...c67 Du er kanskje ufør, men denne typen tråder handler ikke om verken humor eller selvironi. Stigmatisering derimot... MarianneE skrev (11 minutter siden): Det er en eller annen idiot som ser på dette som humor til egen forlystelse. Måned etter måned. Enig, og jeg syns fremdeles det bør opprettes en samletråd for dette temaet, så slipper vi kanskje denne "dritten". 6 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli #16 Skrevet 11. juli MarianneE skrev (14 minutter siden): Det er en eller annen idiot som ser på dette som humor til egen forlystelse. Måned etter måned. Vedkommende må ha et veldig tomt liv. Anonymkode: 5d81f...594 3
Einus Skrevet 11. juli #17 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes det er så komisk at folk som er uføre og ikke jobber en pøkk, snakker om «ferie». Anonymkode: bb626...e6a Ja jeg er sååå enig med deg. Jeg er ufør pga en alvorlig hjertehendelse, jeg forsøkte å jobbe som normalt etter hendelsen, men fikk en smekk til og da sa legen min stopp. Takk for at du ønsket å bidra til samfunnet, men siden du tjente dårligere pga nedsatt arb evne, så må vi nok gi deg dårligere trygd. Dette er surt, men jeg lever og har det greit. med ca 300.000 brutto før skatt. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli #18 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes det er så komisk at folk som er uføre og ikke jobber en pøkk, snakker om «ferie». Anonymkode: bb626...e6a For en utrolig trist og nedverdigende ting å si. Forresten heter det å være ufør, uføre er noe man havner i, noe kjedelig og trått, som jeg vil si tankegangen din er. Det er ikke ferie å gå hjemme hele tiden, alle trenger og burde få et avbrekk fra daglige rutiner. Anonymkode: 61727...5c3 1 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli #19 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synes det er så komisk at folk som er uføre og ikke jobber en pøkk, snakker om «ferie». Anonymkode: bb626...e6a Man har fri fra daglige rutiner. Mange får også mindre plager i varmen. Anonymkode: a8423...57f 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #20 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er ufør selv. Men jeg har beholdt min humor, og evne til selvironi. Anonymkode: d54cb...c67 Du er ufør selv og spør om dette for å fyre oppunder stigmatiseringen? Det finnes bedre måter å ytre humor og selvironi på. Anonymkode: 1c394...2ab 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå