Gå til innhold

Hva synes dere om denne vesken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er så individuelt. Har ei venninne som bruker den som jobbveske. Den er solid og holdbar. 

Når det gjelder veskekjøp (som du sikkert vet som "samler") så er det en ting som betyr noe; hva du selv synes. Når jeg vil ha noe nytt så VET jeg. Da har ingen andres betydning noe som helst å si. 

(og så er dette feil sted å spørre. Kvinne-ting som vesker er det unødvendig å bruke penger på, og de er stygge uansett hvordan de ser ut ;) ) 

Anonymkode: 1aa50...0c1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Fin den. Kunne lett brukt den i mange år uavhengig av trender.

Anonymkode: c9998...d50

Skrevet

Veldig stilig og fin.🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Likte den ikke. Ikke min stil 

Anonymkode: 5b3e4...f54

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Den er grei - ganske klassisk, men jeg foretrekker vesker som er vanskelig å stjele fra, og der ting ikke enkelt kan falle ut. Vet ikke om den havner i den kategorien. Ville kanskje ikke tenkt at den var så dyr som den er, men har man penger og liker den så er ikke prisen noe stort hinder. Jeg kjenner ikke merket da.

Endret av katties
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes ikke den var noe fin. Men det spiller jo ingen rolle hva jeg syntes, for det er jo du som skal bruke den.

Anonymkode: ff064...827

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

https://calajade.com/collections/summersale2025?utm_source=Klaviyo&utm_medium=email&_kx=Rn8F5WqEdZdr-3CRWmf0bA5o__w3FhdQ_7EvkLlYkjte0Nr9p7mEBNBCksCgGnhO.XxNujs

dem har salg. Så kjøp gjennom dem istedenfor. Jeg har selv sett på den i flere år. Jeg har tre vesker fra det merket. Veldig godt håndarbeid og veldig solid skinn. 

Anonymkode: add55...613

Miinto og den butikken du linket de har bare 1,- forskjell på prisen.

Anonymkode: fe593...30c

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har vurdert å kjøpe denne, men er litt usikker og den er verdt pengene. Jeg har lyst på en ny veske til samlingen min og vil gjerne høre hva andre synes om den.

https://www.miinto.no/p-muskat-mix-skinn-skulderveske-984499e6-abdc-4427-a116-6a3c3d06fe85

Helt grei den. Jeg hadde personlig gått for den litt mørkere i brunfargen, for å oppnå en litt med "timeless" look. Det er selvfølgelig helt individuelt, og den du tenkte på et fortsatt fullstending nydelig - bare et lite råd om du ser etter noe som kan være litt mer passelig ut årene. 

Skrevet

Har også lyst på en slik. Men klarer ikke å velge farge. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er ikke prisen jeg tenker på. Jeg tenker på selve butikken. 

Skrevet

Den likte jeg, men litt skeptisk til den tynne reima. Fant ikke noe fornuftig bilde av hvordan man bruker den? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Også vet jeg ikke hvilken side du så på. For til meg så er over 2000 kr forskjell på prisen på akkurat samme veska. Og det er mye synes jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (8 minutter siden):

Den likte jeg, men litt skeptisk til den tynne reima. Fant ikke noe fornuftig bilde av hvordan man bruker den? 

Den ser veldig solid ut synes jeg. 

IMG_5249.jpeg

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den ser veldig solid ut synes jeg. 

IMG_5249.jpeg

Ja, se der, den har sånne greier på midten, da har jeg mer troa! Veldig fin veske! 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt min stil. Virker ikke så praktisk, og ser ut som brun julepynt.

Anonymkode: 37db0...450

Skrevet

Syns ikke den var særlig fin. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

https://calajade.com/collections/summersale2025?utm_source=Klaviyo&utm_medium=email&_kx=Rn8F5WqEdZdr-3CRWmf0bA5o__w3FhdQ_7EvkLlYkjte0Nr9p7mEBNBCksCgGnhO.XxNujs

dem har salg. Så kjøp gjennom dem istedenfor. Jeg har selv sett på den i flere år. Jeg har tre vesker fra det merket. Veldig godt håndarbeid og veldig solid skinn. 

Ikke TS, men takk for link🤩 Skal kjøpe herfra nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...