AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Jeg synes alle nye ting er veldig skummelt og det gjør at livet mitt blir veldig begrenset. Jeg har lenge hatt lyst til å prøve pilates men det har vært for vanskelig. Nå ser jeg at det er en time i morgen tidlig, god plass siden det er ferie og alt ligger tilrette. Så kommer tankene om at jeg er klønete og stiv og ikke kommer til å få det til. Men så vet jeg også at når jeg en sjelden gang tør å utfordre meg, så får jeg en veldig mestringsfølelse som er så god å kjenne på. Skal jeg tørre? Anonymkode: 00adc...b79
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Hvis instruktøren er god, så vil h'n hjelpe deg igjennom timen. Si i fra i det timen begynner at du ikke har prøvd før! Jeg har aldri prøvd pilates selv, men jeg har testet flere andre typer trening, og det har aldri vært noen forventninger om at alle skal klare alt. Jeg prøvde yoga for første gang tidligere i sommer, og var livredd fordi jeg ikke kan navn på posisjoner og slikt. Men vi hadde en god instruktør, som viste og forklarte hele veien, selv med 70 deltagere. Anonymkode: 838d2...27f
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Absolutt alle som er på treningstimer har mer enn nok med seg selv, så ingen kommer til å se på deg engang. Du må gjøre det! Du kommer til å få en god følelse etterpå og alle som er der har vært ny en gang. Anonymkode: 6abe6...20a
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli Gjør det! Heia heia! If you cant beat the fear - do it scared! Den setningen har hjulpet meg mange ganger. Fortell oss hvordan det gikk etter timen! Anonymkode: d9cd5...cf8 2
katties Skrevet 14. juli #6 Skrevet 14. juli Ja, gjør det! Tenk om du liker det! Ta på deg noe du føler deg vel i og tenk at nå prøver du, og da slipper du å tenke på det senere at du hadde lyst, men ikke prøvde
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7 Skrevet 14. juli Yessss! Gjør det, du kommer til å bli så fornøyd etterpå Anonymkode: a3b2d...d9e
AnonymBruker Skrevet 14. juli #8 Skrevet 14. juli Ja, gjør det! Ingen bryr seg om andre, folk er mest opptatt av seg selv uansett. Anonymkode: 8f4b5...538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå