Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Baby snart 7 måneder, har samsovet til nå. Nå krabber baby, og vi har bestemt at han skal over i egen seng så han ikke ender opp på gulvet en natt. Hvordan i f* gjør vi dette? Har første kvelden i kveld, og han gråter med en gang vi legger han ned. Så vi kan ikke ta han opp å trøste når han gråter, for da ligger han aldri i sengen. Dette er skikkelig fælt. Sitter ved siden av han med en hånd på han og hysjer og synger litt, men han enser det ikke, bare gråter. Tar han opp innimellom, men tilbake i gråtingen med en gang han merker at jeg er i ferd med å legge han ned igjen. Huff… noen tips til hvordan vi kan gjøre dette bedre for stakkars lille…?

Har lagt en bamse jeg har brukt å gi han når han skal sove, samt nattskjorta mi så han har lukten av meg nært. Skal selvfølgelig ta det bort når han har sovnet, men i forsøk på noe søvnassosiasjoner er det med han akkurat nå.

Anonymkode: 973d7...1c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg la min ned etter at hun hadde sovnet, noe annet var umulig. Men hun havnet oppi vår seng iløpet av natta igjen. Men sov i egen seng frem til vi la oss iallfall + deler av natta :)  Hadde sprinkelsengen inntil senga så det fungerte som en sengehest. En pute nederst i senga og så sov jeg ved siden av baby (og så mannen ved siden av meg). Så baby lå mellom meg og sprinkelsenga og kunne ikke rulle ut. Jeg våknet om hun begynte å krabbe rundt men hadde litt puter eller en rullet dyne nederst i senga for sikkerhets skyld. Finnes og diverse sengehester. 

Du kan jo ikke gå rett fra samsoving til nå skal du sove alene i egen seng.. Baby gråter jo fordi han vil ha nærhet til deg. 

Anonymkode: 54400...e17

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Plukk ham opp, det er det instinktet ditt sier deg, og de instinktene har vi av en grunn. Vi fikk oss sengehester, så trengte vi ikke bekymre oss for fall på gulv. Evt skaff gulvseng til barnet så dere kan sovne ved siden av ham. Det er kanskje det beste hvis han er veldig aktiv i sengen. Men ikke la være å trøste ham. Dette kommer til å ordne seg på en måte uten at dere trenger la ham gråte slik❤️ Lykke til😊

Anonymkode: 57aa5...bf2

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...