AnonymBruker Skrevet 14. juli #21 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er 45 og har flat mage 😉 Anonymkode: 1ef1b...204 45 er i allefall cringe. Det er ikke en sak om flat mage lengere da. Du burde lage musefletter også så kan frisyren matche desperasjonen og cardiganen din 😉 Anonymkode: 0243c...5e2 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #22 Skrevet 14. juli 37 og går med magetopper, jeg er til og med tjukk og har stor mage. Jeg driter sååå langt i hva noen andre synes, jeg går med det jeg vil. Anonymkode: fba9e...e77 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #23 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så lenge man er komfortabel med det. Syns det er spesielt å si aldersgrense 16, med mindre dere mener når man kan begynne å bruke magetopp. Jeg bruker fortsatt magetopper og pusher 30, har ikke ofret en tanke til hva andre skulle mene om det. Anonymkode: 729d1...d32 Du ofrer jo en tanke når du syns det er spesielt å si 16 år,slutt å snakke dobbelt."jeg bryr meg men bryr meg ikke" Og jeg mente at ingen over 16 ble bruke. Anonymkode: 64b71...155
AnonymBruker Skrevet 15. juli #24 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg bruker ofte magetopp, og er 39. Caroline Berg Eriksen? Anonymkode: 770a6...f96
AnonymBruker Skrevet 16. juli #25 Skrevet 16. juli jeg syns ingen kler det uansett alder Anonymkode: 34930...ed6 1
Exel Skrevet 16. juli #26 Skrevet 16. juli (endret) AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 18.53): Anonymkode: 1ef1b...2. Endret 16. juli av Exel .
AnonymBruker Skrevet 16. juli #27 Skrevet 16. juli Ikke pent uansett alder, og ihvertfall ikke etter fylte 16. Lyser krampe lang veier. Jeg er slank selv og er godt trent, ville aldri hatt på meg magetopp, ikke kort skjørt heller. Er voksen og fått barn, da har en vokst fra å kle seg som fjortiss Anonymkode: bbc19...a10 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #28 Skrevet 17. juli Når er dette et praktisk antrekk, egentlig? Dersom det er varmt nok til at hele magen stikker ut, vil det være for varmt til en tjukk genser. Er det kaldt nok til å gå i tjukk genser, vil det være kaldt med magen ute. (Den er forresten i 64% akryl, så det vil være jævlig i varmt vær uansett). Anonymkode: ff4c3...979
AnonymBruker Skrevet 17. juli #29 Skrevet 17. juli "Aldersgrense" på klær, faktisk. 🤯 Anonymkode: 2ebba...3dc
AnonymBruker Skrevet 19. juli #30 Skrevet 19. juli Jeg er 43 og viser mage jeg. Kombinerer det med noe high waist da, ikke type low waist. Men når jeg trener så og si daglig, spiser sunt og har markert mage jeg føler meg vel med å vise: ja da viser jeg den. Og bryr meg lite om hva andre måtte mene eller tenke. Det er også luksusen med å passere 40. "I don't care!" 🤭🤗 Anonymkode: f4870...c63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå