AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Det er jo kort cardigan som passer over kjoler 🤩 Anonymkode: 9e26c...274 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Hvis man lurer er man for gammel. Anonymkode: 90cb4...e7a 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli Til kjoler? Alle som vil! Uten noe under? Maks 16år! Anonymkode: 504e5...7c5 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #8 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Magetopp 16 år. Anonymkode: 64b71...155 Ingen aldersgrense, så lenge magen er flat og stram. Men den på bildet var slett ikke pen (henger rart på modellen), og jeg ville valgt en bukse med høyere liv til. Anonymkode: f6999...77c 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #9 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen aldersgrense, så lenge magen er flat og stram. Men den på bildet var slett ikke pen (henger rart på modellen), og jeg ville valgt en bukse med høyere liv til. Anonymkode: f6999...77c Jeg tenker det samme. Jeg er 36 og veldig fornøyd med min flate og veltrente mage. Særdeles skjeldent jeg ser noen i magetopp med like flott mage som meg (jeg har andre feil og komplekser altså) så jeg syns det er veldig feil hvis det liksom er greit at 20-åringer med noen kilo ekstra skal få gå sånn, men ikke jeg. Anonymkode: 931ec...5b2 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #10 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ingen aldersgrense, så lenge magen er flat og stram. Men den på bildet var slett ikke pen (henger rart på modellen), og jeg ville valgt en bukse med høyere liv til. Anonymkode: f6999...77c Det er DIN mening. Skjønner ikke hvorfor du siterte mitt innlegg . Anonymkode: 64b71...155 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #11 Skrevet 14. juli Hva mener du? At man må være en viss alder fordi det er seksualisering av barn om småjenter går i det, eller at du synes kvinner må dekke seg til etter en viss alder? Akkurat den der var ganske stygg, men jeg er 45 år og går lett med bar mage sommerstid. Har flat og stram mage, mye mer trent enn modellen på bildet. Anonymkode: 8091d...45f
AnonymBruker Skrevet 14. juli #12 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker det samme. Jeg er 36 og veldig fornøyd med min flate og veltrente mage. Særdeles skjeldent jeg ser noen i magetopp med like flott mage som meg (jeg har andre feil og komplekser altså) så jeg syns det er veldig feil hvis det liksom er greit at 20-åringer med noen kilo ekstra skal få gå sånn, men ikke jeg. Anonymkode: 931ec...5b2 Men er ikke si for gammel til å sammenligne seg med andre? Man kan gå.med.det man vil, uavhengig av utseende og alder. Noen vil alltid synes det er fint, og noen vil alltid synes det er stygt. De fleste, bryr seg filla. Anonymkode: b1cf7...6b2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #13 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ingen aldersgrense, så lenge magen er flat og stram. Men den på bildet var slett ikke pen (henger rart på modellen), og jeg ville valgt en bukse med høyere liv til. Anonymkode: f6999...77c Ingen aldersgrense på klær. Hvis de lages i store størrelser, er det fordi det er meningen at store mennesker skal gå med det. Anonymkode: b1cf7...6b2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #14 Skrevet 14. juli Så lenge man er komfortabel med det. Syns det er spesielt å si aldersgrense 16, med mindre dere mener når man kan begynne å bruke magetopp. Jeg bruker fortsatt magetopper og pusher 30, har ikke ofret en tanke til hva andre skulle mene om det. Anonymkode: 729d1...d32
BobbySocks Skrevet 14. juli #15 Skrevet 14. juli Tja, magetopp som møter buksa - det blir man aldri for gammel til. Magetopp 20 cm over buksa - der tror jeg aldersgrensen er 19 altså. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #16 Skrevet 14. juli Jeg bruker ofte magetopp, og er 39. Men en så kort topp og low waist bukse har jeg ikke brukt siden ungdomskolen. Antrekket minner meg om det som var populært blant 14-15 åringer rundt tusenårsskiftet. Ingen aldersgrense på verken magetopp eller low waist bukser, det er det totale antrekket og anledningen som avgjør. Anonymkode: 5945d...b6e
AnonymBruker Skrevet 14. juli #17 Skrevet 14. juli Når magen din ikke ser slik ut lenger Anonymkode: 507c8...b89
AnonymBruker Skrevet 14. juli #18 Skrevet 14. juli Synes litt av magen over navlen er ok i alle aldere, men full mage er veldig fjortis. Uansett kropp. Anonymkode: 0243c...5e2 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli #19 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Når magen din ikke ser slik ut lenger Anonymkode: 507c8...b89 Jeg er 45 og har flat mage 😉 Anonymkode: 1ef1b...204
AnonymBruker Skrevet 14. juli #20 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 45 og har flat mage 😉 Anonymkode: 1ef1b...204 Da kan du også gå slik😎 Anonymkode: 507c8...b89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå