AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:31 #1 Skrevet mandag kl 16:31 Hvilken Internett side eller selskap bestiller du fra? Jeg leter, men mange av sidene har ikke oppriktig pris. Tar alle tips jeg kan få! Anonymkode: b0d2f...288
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:40 #2 Skrevet mandag kl 16:40 Har bestilt hus privat flere ganger, på finn eller ved å google feriehus. men de gangene jeg har benyttet charter har jeg brukt Ving, Apollo og TUI. Anonymkode: 1baf7...7ac
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:50 #3 Skrevet mandag kl 16:50 Bestiller fly direkte fra flyselskapene. De gangene jeg har brukt underleverandører er det styrete med apper og informasjon. Opphold er hotell (hotels.com eller Trivago eller Momondo. Noen ganger direkte om hotellet harr tilbud) eller airbnb. Aldri reist på charterferie da. Er det det du spør om? Anonymkode: 228fd...1d4
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:51 #4 Skrevet mandag kl 16:51 Fly; KLM; Lufthansa eller Norwegian. Innimellom Widerøe eller American. Hotell; Booking.com eller airBnB Bil; Hertz eller Goldcar. Anonymkode: 61ae6...116
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:52 #5 Skrevet mandag kl 16:52 Direkte hos selskapene. Aldri via tredjeparter (digitale reisebyråer uten kundeservice og ansvar). Anonymkode: 3cfc0...f06 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:54 #6 Skrevet mandag kl 16:54 Fly hos flyselskapet og Hotel hos hotellet Anonymkode: 87fc0...bc5
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:54 #7 Skrevet mandag kl 16:54 Jeg bruker foresten Berg Hansen i jobb... De koster nok en del. Men er greie å bestille gjennom. MEN endringer er noe herk. Kan ikke ringe hotellet, eller gjøre noe i skranken hos flyselskapet. Alt må gå via Berg Hansen. Og ofte har de ikke oversikt, liten mulighet til å påvirke noe. De ser jo bare det de får opp, ikke øyeblikksbildet hos hun som faktisk har full innsikt i bookinger hos hotellet der og da. Anonymkode: 61ae6...116
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:05 #8 Skrevet mandag kl 20:05 Fly med Norwegian så sant de flyr på destinasjonen jeg skal ha. For andre steder bruker jeg Finn e.l. for å finne avganger og priser som passer, og bestiller så med det aktuelle flyselskapet. Hotell bestiller jeg med hotels.com. Sammenligner alltid prisen jeg får med hotellet direkte, men inkludert bonus og viatrumf kommer som regel hotels.com best ut. Tog osv på destinasjonen bestiller jeg direkte fra selskapene der hvor det må forhåndsbestilles. Foretrekker å reise rundt på egenhånd, men når jeg en sjelden gang bestiller en utflukt sjekker jeg Getyourguide eller Viator til å sjekke utvalget, for så ofte å bestille direkte fra det lokale selskapet. Det er nesten alltid billigere. Anonymkode: 42895...df9
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:08 #9 Skrevet mandag kl 20:08 Varierer. Stort sett bestiller jeg direkte fra flyselskapene (i år ble det SAS) og hotell via Booking.com. Skal også ta tog i år. Bestilte det også direkte fra togselskapet Men i fjor reiste vi med Apollo. Det var ukomplisert og greit. Kanskje bedre å si hvor reisen går? Da kan kanskje flere kommer med direkte tips akkurat for din reise Anonymkode: f8354...431
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:20 #10 Skrevet mandag kl 20:20 Det kommer ann på hvor jeg skal. Bruker charter av og til pga. at de har direktefly. Bestiller direkte hos flyselskapet. Leter etter bosted på f.eks. booking com eller hotels com. Prøver så å finne kontaktinformasjon direkte til bostedet.  Anonymkode: 91273...3aa
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:48 #11 Skrevet mandag kl 21:48 Fly direkte fra flyselskapet og hotell direkte fra hotellet eller Hotels- eller booking.com Anonymkode: 41e28...8a7
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:00 #12 Skrevet mandag kl 22:00 SAS og så går det mest i Scandic, Hilton, IHG, Accor, Radisson, BW Anonymkode: 60596...68a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 01:09 #13 Skrevet tirsdag kl 01:09 Jeg bestiller aldri alt fra samme nettsted fordi da blir det som regel veldig dyrt. Husk å bestill alt separat, du sparer så ufattelig mye penger på det. Anonymkode: 3a092...10f
AnonymBruker Skrevet i går, 10:50 #14 Skrevet i går, 10:50 Flyselskapets nettside og booking.com eller airbnb. Anonymkode: d862e...98d
AnonymBruker Skrevet i går, 11:01 #15 Skrevet i går, 11:01 Jeg har stort sett reist til Kroatia og aldri med charter. Har familiemedlemmer som reiser mye til Hellas, de reiser alltid charter og booker via Apollo. Booket direktefly med SAS til Split. Går som regelel på mandager fra vår by. Har alltid vært billigst Booket leilighet via booking.com / ved noen få tilfeller Airbnb. Alltid fått de beste tilbudene derfra Booket leiebil via www.economycarrentals.com. Alltid fått de beste tilbudene via den nettsiden. Anonymkode: 4c0fb...3f4
AnonymBruker Skrevet i går, 11:02 #16 Skrevet i går, 11:02 Google Flights og AirBnb Anonymkode: ac952...2a3
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #17 Skrevet 21 timer siden Fly: Direkte hos flyselskapene. Hotell: hotels.com. Charter: ving.no. Anonymkode: f5e1a...c98
test1e Skrevet 21 timer siden #18 Skrevet 21 timer siden Charter - Ving.no Storby - Flyselskapers hjemmesider og Hotels.com PS. Noen ganger får man gode dealer på pakketur (fly/hotell) gjennom flyselskapets sider. Eks. British airways
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå