Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal på ferie til Bø i Telemark, og lurer på om noen vet om noen fine badeplasser som kanskje ikke er de mest populære? Det er fint om det er et stupetårn eller brygge å hoppe fra og at det er lov med hund. Fra før vet jeg om Telnessanden, Sanden Camping, Uvdalstjønn og Bø-elva.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ynga92 skrev (3 timer siden):

Hei!

Jeg skal på ferie til Bø i Telemark, og lurer på om noen vet om noen fine badeplasser som kanskje ikke er de mest populære? Det er fint om det er et stupetårn eller brygge å hoppe fra og at det er lov med hund. Fra før vet jeg om Telnessanden, Sanden Camping, Uvdalstjønn og Bø-elva.

Seljord har en fin strand ved en av campingplassene, der er det ikke mest populært - men ikke trist heller. Dem har stupebrett, platform å sitte på, osv osv. 

Skrevet
Jegkjedermeg skrev (34 minutter siden):

Seljord har en fin strand ved en av campingplassene, der er det ikke mest populært - men ikke trist heller. Dem har stupebrett, platform å sitte på, osv osv. 

hva heter det der? 😊

Skrevet
ynga92 skrev (1 time siden):

hva heter det der? 😊

Jeg tror bare at det heter seljord camping!☺️ Det ligger to campingplasser på samme sted, men den jeg snakker om er den nærmest bø når du kommer til seljord. Har en sjøorm på skiltet som de er kjent for, det kan være en litt god "guide" for riktig plass!

Skrevet

Sommerland i Bø er ganske populært med flere stupetårn. Mulig ikke akseptabelt med hund da

AnonymBruker
Skrevet

Norsjø ferieland? Hørte-elva?

Anonymkode: 2e01f...c2a

AnonymBruker
Skrevet

Norheimstjønna mellom Bø og Lunde, Åstjønn hvis du kombinerer det med skogstur, for det tar ca tre kvarter å gå, men ofte får du et stort tjern helt for deg selv da. Landsmarka i Lunde har også flere badeplasser. Det er også et par strender ved siden av hverandre på Torsnes, Ulefoss. 

Anonymkode: f3097...788

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (19 timer siden):

Sommerland i Bø er ganske populært med flere stupetårn. Mulig ikke akseptabelt med hund da

Lov med hund der. Bare ikke i bassengene 

Anonymkode: 45077...fff

AnonymBruker
Skrevet

Kalvodde, Ulefoss med hinderløype i vannet 

Anonymkode: b9879...671

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...