AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Vi har vært veldig fornøyde med disse: https://www.guttelus.no/products/melton-tofler-i-ull-space-marine?gad_source=1&gad_campaignid=21280779079&gclid=CjwKCAjw1dLDBhBoEiwAQNRiQS9u2OWMPipAMjeJqhVcaaDp90JAr8y3Km4rCj-2F4IBHGZxx_djhBoCK-IQAvD_BwE De er laget av naturmateriale og har myk såle og kanter, så det ikke skal føles som å ha på sko en hel dag. Problemet er at de vi har er i den største størrelsen, og de har nå blitt for små. Noen som vet om lignende i større størrelse? Han har nok litt stor fot. Anonymkode: fd82b...618
AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Sjekk ut living Kitzbühel tøflene. Selges på zalando. hvis du er i en annen prisklasse kan du sjekke ut friboo som også har tynne, fleksible tøfler, men uten naturmaterialer. Anonymkode: dd5f6...867
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Jeg sverger til Nøstebarn sine skinntøfler. Anonymkode: 16f59...67a
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Sandaler er best, alt annet blir klamt. Anonymkode: d7b14...4f3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sjekk ut living Kitzbühel tøflene. Selges på zalando. hvis du er i en annen prisklasse kan du sjekke ut friboo som også har tynne, fleksible tøfler, men uten naturmaterialer. Anonymkode: dd5f6...867 Takk. Vi hadde tidligere noen ganske like tøfler fra Melton, med borrelås. Problemet var at borrelåsen ikke tålte normal bruk og løsnet, noe som også skjedde med det nye paret vi fikk da vi reklamerte, og da var tøflene ubrukelige. Derfor litt skeptisk til å kjøpe nye med borrelås. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg sverger til Nøstebarn sine skinntøfler. Anonymkode: 16f59...67a Ser disse også bare går opp til størrelse 26/27, men jeg vet jo at skostørrelser kan variere veldig fra produsent til produsent. Har du noen formening om hvordan disse er i størrelse? Anonymkode: fd82b...618
AnonymBruker Skrevet 16. juli #6 Skrevet 16. juli Må dere ha tøfler ? Min erfaring fra småbarnsavdelingen er at de fleste hos oss trives best i sokkelesten med sklisokker. Noen går alltid barbent, også har vi 1-3 som bruker tøfler/sandaler. Mange foreldre tar på sko om morgenen, men tar max 1 time før de fleste har tatt dem av og det ligger sko overalt på avdelingen. Og sokker... 😅 Det er flere som går barbent enn det er som går med sko/tøfler. Men jeg vet ikke alle barnehager lar barna gå slik de vil det være seg barbent, i sokkelesten eller med sko/sandaler/tøfler. Anonymkode: 53bc1...d79 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #7 Skrevet 16. juli Min har alltid brukt antisklisokker. De fleste på avdelingen gjør det. Anonymkode: fd140...789 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #8 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må dere ha tøfler ? Min erfaring fra småbarnsavdelingen er at de fleste hos oss trives best i sokkelesten med sklisokker. Noen går alltid barbent, også har vi 1-3 som bruker tøfler/sandaler. Mange foreldre tar på sko om morgenen, men tar max 1 time før de fleste har tatt dem av og det ligger sko overalt på avdelingen. Og sokker... 😅 Det er flere som går barbent enn det er som går med sko/tøfler. Men jeg vet ikke alle barnehager lar barna gå slik de vil det være seg barbent, i sokkelesten eller med sko/sandaler/tøfler. Anonymkode: 53bc1...d79 Det er ingen opplyste foreldre som ønsker at barna skal gå med sko/tøfler/sandaler inne, det er barnehagen som krever det. Og hvis barna tar de av selv er de ansatte raske med å be barna ta de på igjen helt til de gjør det. Anonymkode: d7b14...4f3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #9 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 15.7.2025 den 11.01): Takk. Vi hadde tidligere noen ganske like tøfler fra Melton, med borrelås. Problemet var at borrelåsen ikke tålte normal bruk og løsnet, noe som også skjedde med det nye paret vi fikk da vi reklamerte, og da var tøflene ubrukelige. Derfor litt skeptisk til å kjøpe nye med borrelås. Ser disse også bare går opp til størrelse 26/27, men jeg vet jo at skostørrelser kan variere veldig fra produsent til produsent. Har du noen formening om hvordan disse er i størrelse? Anonymkode: fd82b...618 De med bilde av Seilbåt på får du opp til 30/31. Synes de er normale i størrelsen. Mye mer behagelig enn vanlig tøfler. Anonymkode: 16f59...67a
AnonymBruker Skrevet 18. juli #10 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (På 16.7.2025 den 21.09): Det er ingen opplyste foreldre som ønsker at barna skal gå med sko/tøfler/sandaler inne, det er barnehagen som krever det. Og hvis barna tar de av selv er de ansatte raske med å be barna ta de på igjen helt til de gjør det. Anonymkode: d7b14...4f3 Har du forsøkt å evakuere i regn/snø og en skokk barn i sokkelesten?😅 Da blir de bare stående på trammen og skrike. Derfor tøfler! Anonymkode: 5e517...22e 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #11 Skrevet 18. juli Mi lille får storesøsters rosa ulltøfler bisgaard eller noe sånt, lite brukt, min andre datter er sta💕 Anonymkode: 49d28...80f
AnonymBruker Skrevet 18. juli #12 Skrevet 18. juli Synes det er en uting at små føtter i vekst skal gå i sko absolutt hele dagen. Sverger til sokkelesten Anonymkode: 886c0...076
AnonymBruker Skrevet 18. juli #13 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du forsøkt å evakuere i regn/snø og en skokk barn i sokkelesten?😅 Da blir de bare stående på trammen og skrike. Derfor tøfler! Anonymkode: 5e517...22e Dette er det mest idiotiske argumentet. Hvor ofte evakueres barna? Så og si aldri? Én gang i året? Og for den ene gangen skal barna hver eneste dag måtte gå med tøfler, som de ikke vil ha på og som ikke er bra for utvikling av føttene? Nei, min skal få lov å gå med sokker, som hun tar av når hun er lei Anonymkode: 54514...eb1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #14 Skrevet 18. juli Vi brukte sandaler. Pleide å bruke de samme som jeg kjøpte for sommerferien, vasket de og da funket de som innesko frem til de var for små. Pleide å kjøpe timberland sandaler eller fra ecco. Anonymkode: 40185...811
AnonymBruker Skrevet 18. juli #15 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Dette er det mest idiotiske argumentet. Hvor ofte evakueres barna? Så og si aldri? Én gang i året? Og for den ene gangen skal barna hver eneste dag måtte gå med tøfler, som de ikke vil ha på og som ikke er bra for utvikling av føttene? Nei, min skal få lov å gå med sokker, som hun tar av når hun er lei Anonymkode: 54514...eb1 I tillegg: Støvler tar et halvt sek å ta på seg, og de er på vei ut. Anonymkode: fd140...789
AnonymBruker Skrevet 18. juli #16 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I tillegg: Støvler tar et halvt sek å ta på seg, og de er på vei ut. Anonymkode: fd140...789 Det tar ikke et halvt sekund med 24 barn. Utfordringen med evakuering er at man ikke har tiden til forhandling og man skal raskt komme seg til et møtepunkt et godt stykke utenfor bygningen. Anonymkode: 5e517...22e
AnonymBruker Skrevet 18. juli #17 Skrevet 18. juli Tror det er én unge på avdelinga til barnet vårt som bruker innesko. De andre går i sokker eller barbeint. Anonymkode: df9b5...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå