Gå til innhold

Traff en kjekkas via Finn.no. Be han ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var å hentet en hvitevare som han skulle gi bort for rundt 3 uker siden og jeg klarer ikke stoppe å tenke på han. 
han har kjøp bolig i nærheten av jobben min og er redd for å drite meg ut. Vet han er «alene» og har en datter som han  fortalte. 

vi slo av en prat mens jeg var der og fikk et innblikk i hvordan han er og ble bare så sjarmert jeg altså. Skikkelig trivelig type. Følte vi hadde god «kjemi» men kanskje han er sånn med alle😅 

han hadde vond nakke og kunne egentlig ikke bære eller jobbe for øyeblikket, men hjalp meg uansett ut med hvitevaren. Gentleman☺️

Vel hjemme sendte jeg han en takk melding når jeg kom hjem, ønsket han god bedring, lykke til med huset (som han holder på å pusse opp) og fortsatt god sommer. Fikk koselig mld tilbake «bare hyggelig» og takket for «god bedring» ønsket meg god sommer tilbake med smileys og sol emoji  😅

Har så lyst å be han ut, men det er jo superkleint over Finn, eller hva?

har funnet han på face og vurderer å sende han venneforespørsel og deretter kanskje be han ut via den kanalen? 
Han vet hvor jeg jobber og hva jeg heter så vist han hadde tenkt/ følt samme som meg så hadde han kanskje kommet innom som kunde å kjøpt lunsj eller middag eller no i håp om å treffe på meg?

trenger din ærlige mening- droppe det eller kjøre på?😅

Anonymkode: 2140d...0e5

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på! Det er bare livet dette, plutselig er det over. Og takker han pent nei så har du iallefall spurte, ikke tenk at det er flaut ☺️

Og for all del oppdater her da om du sender han en melding 😆

Anonymkode: 5e707...6ab

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Den som intet våger intet vinner osv. 

Anonymkode: ce14a...4fc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

med smileys og sol emoji  😅

Denna har du på kroken!

Anonymkode: 890cc...ea2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er kvinne, går nok helt fint 

Om du var mann ville det ikke vært måte på hvor  upassende, blitt stemplet som creep, fått egen tråd hær på kg.

Anonymkode: b4f44...8ec

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

så spennende🤩🤩 kjør på, men  oppdater oss ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Du er kvinne, går nok helt fint 

Om du var mann ville det ikke vært måte på hvor  upassende, blitt stemplet som creep, fått egen tråd hær på kg.

Anonymkode: b4f44...8ec

Ikke ved å sende en høflig melding og så akseptere et avslag. «Hei igjen, det var så hyggelig å treffe deg. Kunne du ha lyst til å ta en kaffe en dag? Hvis ikke, null stress.»

Anonymkode: 561f2...fec

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

JEG hadde ikke gjort det, men kjør på! 

Anonymkode: e9419...4ca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Var å hentet en hvitevare som han skulle gi bort for rundt 3 uker siden og jeg klarer ikke stoppe å tenke på han. 
han har kjøp bolig i nærheten av jobben min og er redd for å drite meg ut. Vet han er «alene» og har en datter som han  fortalte. 

vi slo av en prat mens jeg var der og fikk et innblikk i hvordan han er og ble bare så sjarmert jeg altså. Skikkelig trivelig type. Følte vi hadde god «kjemi» men kanskje han er sånn med alle😅 

han hadde vond nakke og kunne egentlig ikke bære eller jobbe for øyeblikket, men hjalp meg uansett ut med hvitevaren. Gentleman☺️

Vel hjemme sendte jeg han en takk melding når jeg kom hjem, ønsket han god bedring, lykke til med huset (som han holder på å pusse opp) og fortsatt god sommer. Fikk koselig mld tilbake «bare hyggelig» og takket for «god bedring» ønsket meg god sommer tilbake med smileys og sol emoji  😅

Har så lyst å be han ut, men det er jo superkleint over Finn, eller hva?

har funnet han på face og vurderer å sende han venneforespørsel og deretter kanskje be han ut via den kanalen? 
Han vet hvor jeg jobber og hva jeg heter så vist han hadde tenkt/ følt samme som meg så hadde han kanskje kommet innom som kunde å kjøpt lunsj eller middag eller no i håp om å treffe på meg?

trenger din ærlige mening- droppe det eller kjøre på?😅

Hmm.. Creepy.

Anonymkode: 886a6...d31

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hmm.. Creepy.

Hva er så creepy med å sende en vennlig og høflig forespørsel? 

At man evt ikke godtar et nei og fortsatt kjører på er derimot creepy. 

Herlighet for et sjeleløst samfunn dette blir om det kun er arenaer som tinder som skal fungere som springbrett.

Anonymkode: 5e707...6ab

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hmm.. Creepy.

ingenting creepy med det i det hele tatt! 

(hva er det med folk på kg og kalle det meste for creepy)

Ts, kjør på! Den som intet våger, intet vinner. Det er "bare" en venneforespørsel og et kompliment til han i det store og det hele fordi du  ble sjarmert. Jeg ønsker lykke til, og ser for meg den fine kjærlighetshistorien om "vi møttes via finn.no" ❤️

Anonymkode: 5533a...6c6

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville spurt!

Anonymkode: 9b884...046

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering:

jeg våget meg ut og sendte melding og fikk napp😅 han ga tlfnr hans og har avtalt treff neste helg når han kommer hjem fra ferie😀🌸

• Liker 11
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Oppdatering:

jeg våget meg ut og sendte melding og fikk napp😅 han ga tlfnr hans og har avtalt treff neste helg når han kommer hjem fra ferie😀🌸

Den som intet våger intet vinner :)

Husker dette var vanskelig som ung mann da det var så tungt å få avslag og gjerne med mye kompiser tilstede som gjorde eventuelt avslag ennå verre, dere damene har vel ofte ikke så mye trening men se det funka. Stort sett funker det evt bare høflig avslag :)

Anonymkode: 55062...f62

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Oppdatering:

🤗🤗🤗

Oppdatering kreves btw! 🤭

Anonymkode: b12d9...ebb

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Oppdatering:

aaaaarrtig🥰🥰🥰 you go girl. Oppdateringer kreves her ja. Gøy at du tørte, gøy at andre arenaer enn tinder kan funke og hvorfor i all verden er det creepy ? en høflig mld er da ikke creepy ? åssen  skal man i dagens samfunn få kontakt da om man ikke kan sende en høflig mld når man har truffet på et hyggelig menneske ? 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oppdatering:

Herregud så nydelig 🤩 jeg heier på dette 🙌

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oppdatering:

Kult! Tøft gjort. :)

Anonymkode: e9419...4ca

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for oppdatering!

Jeg synes det er kult at du spurte, man taper liksom ikke noe på det så lenge man er høflig og respekterer svaret man får.

Anonymkode: 1c35a...50f

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for back-up folkens, for dette tok han jo veldig bra! Føler meg smågal som gjorde det, men nå har vi hvertfall noe å smile av😅 gleder meg til treff med han, håper han også gjør det😀

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...