treningsjenta Skrevet 22. mars 2006 #1 Skrevet 22. mars 2006 hørt om at det går an å skaffe seg et program som gjør at du kan forandre på bilder, legge til farger, sminke og slikt slik at det blir kjempe stilig. men jeg lurer på om noen vet hva jeg snakker om??? hadde vært gøy å prøve:=)
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2006 #2 Skrevet 23. mars 2006 hørt om at det går an å skaffe seg et program som gjør at du kan forandre på bilder, legge til farger, sminke og slikt slik at det blir kjempe stilig. men jeg lurer på om noen vet hva jeg snakker om??? hadde vært gøy å prøve:=) ← Det finnes veldig mange programmer hvor du kan fikse på bilder og div. Hvis du leter litt på startmenyen din (går ut i fra at du har windows) og så går inn på programnmer, så regner jeg med at det ligger ihvertfall ett bildeprogram der. Muligens Photo Express, photoshop. Ellers så kan jo du laste ned ett fra nettet....
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #3 Skrevet 23. mars 2006 Gimp er gratis, og tilsvarer vel i stor grad Photoshop.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #5 Skrevet 23. mars 2006 www.kk.no, gå inn på "bli ny på nett" ← jeg fant det ike på den siden
Gjest Binna Skrevet 23. mars 2006 #6 Skrevet 23. mars 2006 (endret) jeg fant det ike på den siden ← Gå inn her: http://www.kk.no/ Så ser du til høyre på det bilde du får opp. Der er det et foto av et jenteansikt. Under bildet av henne står det: Bli ny på nett klikk her. Endret 23. mars 2006 av hæxa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå