AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Jeg vurderer å bestille linser på nett, men har aldri gjort det før så er usikker på hvor det er lurt å bestille og hvilken informasjon jeg trenger. På linseesken jeg har nå, står det noen bokstaver og tall. Det står f.eks PWR +0.5 CYL -0.75 AXIS 160. Er dette nok for å bestille linser, eller trenger jeg mer informasjon fra optiker også? Anonymkode: d8f5c...188
AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Så lenge du vet hvilken basekurve (BC) og diameter (står på pakken din) pluss de tallene du ramser opp så har du alt du trenger Anonymkode: d82d6...f8a
Minya Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Hvis jeg bruker den informasjonen du har skrevet her, kommer jeg veldig langt på Lenson feks. Har du forskjellig styrke på høyre og venstre (det har du sannsynligvis) så holder den informasjonen du har der. De fleste linsetyper kommer bare med én eller to basiskurver, og de aller fleste linser har en diameter på 14 eller 14,5, men det kommer automatisk opp når du velger linsetypen du har prøvelinser av. Har de ikke linsemerket ditt på Lenson, prøv Lenseway eller en av de andre linsenettsidene. Slik ser det ut på bestillingsiden til Lenson hvis jeg feks velger Dailies toriske linser:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå