Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer aldri å få smørt hele ryggen med solkrem, uansett om jeg bruker spray eller krem, og ser alltid når kvelden kommer at det er noen felter rundt brystrygg/ skulderblad som ikke har fått solkrem.

Jeg fabulerer om å bruke en liten malingsrulle for å rulle på meg solkremen, med noen her inne har kanskje noen bedre triks?

Anonymkode: ac919...cf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reiser ofte på ferie alene og kom DEN GENIALE ideen å ta med en slikkepott! Da tar jeg et skikkelig lag og smører meg godt på rommet før jeg går ut 👍👍 funker gull!

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan fint bruke en rulle, eller en kost. Men det finnes egne verktøy til jobben som du kan kjøpe. 

Men har du fysiske skavanker som gjør deg ute av stand til å nå full bevegelighet i skuldre, albue, fingre eller håndledd? Eller har du bare helt vanlig nedsatt bevegelighet på grunn av manglende trening? I fall det siste så er jo absolutt enkleste utvei å bare øve opp normal bevegelighet til neste sommer, og så er problemet borte.

Anonymkode: af8da...9ca

Skrevet

Hva med sånn børste som man vasker ryggen med? Dra en plastpose over og smøre i vei).

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
simone1 skrev (2 minutter siden):

Jeg reiser ofte på ferie alene og kom DEN GENIALE ideen å ta med en slikkepott! Da tar jeg et skikkelig lag og smører meg godt på rommet før jeg går ut 👍👍 funker gull!

Mye bedre med malerkost. 

Det bruker alle jeg kjenner som drar på ferie eller stranda alene..

Anonymkode: 43e9e...314

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du kan fint bruke en rulle, eller en kost. Men det finnes egne verktøy til jobben som du kan kjøpe. 

Men har du fysiske skavanker som gjør deg ute av stand til å nå full bevegelighet i skuldre, albue, fingre eller håndledd? Eller har du bare helt vanlig nedsatt bevegelighet på grunn av manglende trening? I fall det siste så er jo absolutt enkleste utvei å bare øve opp normal bevegelighet til neste sommer, og så er problemet borte.

Anonymkode: af8da...9ca

Jeg trodde det var vanlig for alle å være stiv og stram i skuldrene og ikke klare å smøre hele øvre del av ryggen?

Jeg trener styrke flere ganger i uken, men er stram, stiv og låst på grunn av skader

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mye bedre med malerkost. 

Det bruker alle jeg kjenner som drar på ferie eller stranda alene..

Anonymkode: 43e9e...314

Noen spesielle malerkoster en skal se etter? Hobby/kunstmaling, eller interiørmaling? Det var et genialt tips, men ser for meg veldig mye solkrem som går inn i børsten, men en kan selvsagt klemme det ut og ta på f.eks beina etterpå. 😊

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Ingen av dere som har hørt om en kremsmører?

Kremsmører- link

Endret av Gaia
Skrevet

Jeg foretrekker denne med svamp. Det finnes løse svamper, så man kan bytte de ut. 
Kremsmører

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips 😊

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en pølseklype med svamp

Anonymkode: ca6bf...bf1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg trodde det var vanlig for alle å være stiv og stram i skuldrene og ikke klare å smøre hele øvre del av ryggen?

Jeg trener styrke flere ganger i uken, men er stram, stiv og låst på grunn av skader

Ts

Begynne å trene mobilitet da 

Anonymkode: 01831...f10

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper solkrem med skikkelig spraydusj - ikke pumpeflaske men mer som hårspray sprut

Anonymkode: 72a33...5b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
simone1 skrev (37 minutter siden):

Skulle tilnå si det samme, slikkepott eller stekespade😀

Anonymkode: 7b695...d68

AnonymBruker
Skrevet

Med rulle ser jeg for meg at det blir et veldig tykt lag. Får jo ikke smurt det utover med rulle.

Anonymkode: 34da3...847

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Begynne å trene mobilitet da 

Anonymkode: 01831...f10

Jeg trener mobilitet også.

Er det noen spesifikke øvelser du tenker på?

Klarte faktisk å smøre hele ryggen min i dag ved hjelp av speil.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt en "ryggsmører" på Normal. Er en slags svamp ( som kremen ikke trekker inn i) på et langt skaft. Den er helt genial, både til bodylotion og solkrem.

Anonymkode: eef18...089

AnonymBruker
Skrevet

Ligner veldig på denne i fra Temu

Screenshot_20250716_030111_Temu.jpg

Anonymkode: eef18...089

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 14.41):

Jeg klarer aldri å få smørt hele ryggen med solkrem, uansett om jeg bruker spray eller krem, og ser alltid når kvelden kommer at det er noen felter rundt brystrygg/ skulderblad som ikke har fått solkrem.

Jeg fabulerer om å bruke en liten malingsrulle for å rulle på meg solkremen, med noen her inne har kanskje noen bedre triks?

En lang, tynn Tupperware slikkepott. Mange bruker og malinsrulle. Finnes egne kremsmøreruller og. 

Anonymkode: fa0dc...5e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...