AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Jeg klarer aldri å få smørt hele ryggen med solkrem, uansett om jeg bruker spray eller krem, og ser alltid når kvelden kommer at det er noen felter rundt brystrygg/ skulderblad som ikke har fått solkrem. Jeg fabulerer om å bruke en liten malingsrulle for å rulle på meg solkremen, med noen her inne har kanskje noen bedre triks? Anonymkode: ac919...cf7
simone1 Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Jeg reiser ofte på ferie alene og kom DEN GENIALE ideen å ta med en slikkepott! Da tar jeg et skikkelig lag og smører meg godt på rommet før jeg går ut 👍👍 funker gull! 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Du kan fint bruke en rulle, eller en kost. Men det finnes egne verktøy til jobben som du kan kjøpe. Men har du fysiske skavanker som gjør deg ute av stand til å nå full bevegelighet i skuldre, albue, fingre eller håndledd? Eller har du bare helt vanlig nedsatt bevegelighet på grunn av manglende trening? I fall det siste så er jo absolutt enkleste utvei å bare øve opp normal bevegelighet til neste sommer, og så er problemet borte. Anonymkode: af8da...9ca
Boetica Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Hva med sånn børste som man vasker ryggen med? Dra en plastpose over og smøre i vei). 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli simone1 skrev (2 minutter siden): Jeg reiser ofte på ferie alene og kom DEN GENIALE ideen å ta med en slikkepott! Da tar jeg et skikkelig lag og smører meg godt på rommet før jeg går ut 👍👍 funker gull! Mye bedre med malerkost. Det bruker alle jeg kjenner som drar på ferie eller stranda alene.. Anonymkode: 43e9e...314
AnonymBruker Skrevet 14. juli #6 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du kan fint bruke en rulle, eller en kost. Men det finnes egne verktøy til jobben som du kan kjøpe. Men har du fysiske skavanker som gjør deg ute av stand til å nå full bevegelighet i skuldre, albue, fingre eller håndledd? Eller har du bare helt vanlig nedsatt bevegelighet på grunn av manglende trening? I fall det siste så er jo absolutt enkleste utvei å bare øve opp normal bevegelighet til neste sommer, og så er problemet borte. Anonymkode: af8da...9ca Jeg trodde det var vanlig for alle å være stiv og stram i skuldrene og ikke klare å smøre hele øvre del av ryggen? Jeg trener styrke flere ganger i uken, men er stram, stiv og låst på grunn av skader Ts Anonymkode: ac919...cf7
Daisy-love Skrevet 14. juli #7 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mye bedre med malerkost. Det bruker alle jeg kjenner som drar på ferie eller stranda alene.. Anonymkode: 43e9e...314 Noen spesielle malerkoster en skal se etter? Hobby/kunstmaling, eller interiørmaling? Det var et genialt tips, men ser for meg veldig mye solkrem som går inn i børsten, men en kan selvsagt klemme det ut og ta på f.eks beina etterpå. 😊 1
Gaia Skrevet 14. juli #8 Skrevet 14. juli (endret) Ingen av dere som har hørt om en kremsmører? Kremsmører- link Endret 14. juli av Gaia
Flua Skrevet 14. juli #9 Skrevet 14. juli Jeg foretrekker denne med svamp. Det finnes løse svamper, så man kan bytte de ut. Kremsmører
AnonymBruker Skrevet 14. juli #10 Skrevet 14. juli Finnes hjelpemidler for slikt Søk på hudkremsmører, krempåstryker, lotion applikator eller liknende. https://www.velferdsbutikken.no/products/vb-hudkremsmorer-ny? https://enklereliv.no/hjelpemidler/vitility-krempastryker-dalton/ Anonymkode: c73f5...606
AnonymBruker Skrevet 14. juli #12 Skrevet 14. juli Jeg bruker en pølseklype med svamp Anonymkode: ca6bf...bf1 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #13 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg trodde det var vanlig for alle å være stiv og stram i skuldrene og ikke klare å smøre hele øvre del av ryggen? Jeg trener styrke flere ganger i uken, men er stram, stiv og låst på grunn av skader Ts Anonymkode: ac919...cf7 Begynne å trene mobilitet da Anonymkode: 01831...f10
AnonymBruker Skrevet 14. juli #14 Skrevet 14. juli Kjøper solkrem med skikkelig spraydusj - ikke pumpeflaske men mer som hårspray sprut Anonymkode: 72a33...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #15 Skrevet 14. juli simone1 skrev (37 minutter siden): Jeg reiser ofte på ferie alene og kom DEN GENIALE ideen å ta med en slikkepott! Da tar jeg et skikkelig lag og smører meg godt på rommet før jeg går ut 👍👍 funker gull! Skulle tilnå si det samme, slikkepott eller stekespade😀 Anonymkode: 7b695...d68
AnonymBruker Skrevet 14. juli #16 Skrevet 14. juli Med rulle ser jeg for meg at det blir et veldig tykt lag. Får jo ikke smurt det utover med rulle. Anonymkode: 34da3...847 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #17 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Begynne å trene mobilitet da Anonymkode: 01831...f10 Jeg trener mobilitet også. Er det noen spesifikke øvelser du tenker på? Klarte faktisk å smøre hele ryggen min i dag ved hjelp av speil. Ts Anonymkode: ac919...cf7
AnonymBruker Skrevet 16. juli #18 Skrevet 16. juli Jeg har kjøpt en "ryggsmører" på Normal. Er en slags svamp ( som kremen ikke trekker inn i) på et langt skaft. Den er helt genial, både til bodylotion og solkrem. Anonymkode: eef18...089
AnonymBruker Skrevet 16. juli #19 Skrevet 16. juli Ligner veldig på denne i fra Temu Anonymkode: eef18...089
AnonymBruker Skrevet 16. juli #20 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 14.41): Jeg klarer aldri å få smørt hele ryggen med solkrem, uansett om jeg bruker spray eller krem, og ser alltid når kvelden kommer at det er noen felter rundt brystrygg/ skulderblad som ikke har fått solkrem. Jeg fabulerer om å bruke en liten malingsrulle for å rulle på meg solkremen, med noen her inne har kanskje noen bedre triks? Anonymkode: ac919...cf7 En lang, tynn Tupperware slikkepott. Mange bruker og malinsrulle. Finnes egne kremsmøreruller og. Anonymkode: fa0dc...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå