AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Er det verdt det? Er det gøy for barn i 5 årsalderen? Hvem er det som drar på sånne turer? Er det mye fest og fyll, har inntrykk av at det er typisk «fylletur» mens mine foreldre mener det er ypperlig for barn. Vi har besteforeldre som vil spandere en tur på oss, og jeg er litt usikker. Min mann har ikke ferie og må da ta en fridag uten lønn for å være med. Sist jeg var på en sånn tur var for 10 år tilbake, det var i forbindelse med byferie i København. Jeg synes det var veldig slitsomt og følte meg litt fanget i lugaren. Men da var jeg i 20 årene og barnløs. Anonymkode: 7c824...e96
AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Var der med to barn på 4 og 6 år, de storkoste seg! Var superkult å gå rundt der og se ut, badeland og basseng osv. (Tok den som går til København) Det var litt vanskelig på kvelden da jeg ikke hadde fått med meg hvor tidlig kiosken stengte, og vi skulle nok helst hatt med oss noe brødmat selv til lugaren. Men ellers tipp topp! Barna var våkne til sånn ca 21 begge kveldene, og jeg var da så sliten at jeg synes det var nydelig å slappe av med en bok eller scrolling på mobilen når de sovnet. Tok lugar med vindu med havutsikt forresten! Luftigere enn de innvendige. Anonymkode: bee1a...046 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli De syns det er gøy. Festinga foregår i stor grad på diskoteket så merker ikke så mye til det ellers. Er mye pensjonister der, så er ikke noe problem Problemet for oss voksne er at den er gøy en vei. Da har man gjort og sett alt. Men tatt kielferja mange ganger med ungene og de syns det er stas Anonymkode: d0433...ce1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Syntes man gjør det man gjør det til. Fordi det er en båt så betyr jo ikke det at folk går rundt og drikker i offentligheten ig fester til midnatt uti lugarene heller. Har vært på den båten flere ganger og er for det meste pensjonister og diskoteket er det eneste området hvor folk kanskje går berserk men ikke opplevd noe der heller. Så for barn tror jeg uansett det blir en kjempe opplevelse av og se hav stå ute på dekk spise god mat sammen vandre rundt og la dem leke i leke områdene. En gøy opplevelse blir det uansett så ike tenk på at det er fest og fyll for det er det IKKE. er ikke engang lov og ta av sånt da det faktisk er barn og eldre på båten som også SKAL tas hensyn til. Vi planlegger og dra snart og jeg har en på 4 og en på 6 mnd. Hvorfor ikke mens dagene rr så lyse liksom.. Anonymkode: 3dfaa...30e
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli Ta Kiel ferja den er mer moderne syntes nå jeg. Da.. mer oppgradert også er det bar eog søke opp alle barne aktiviteten som er på den båten. Så får du egt opp alle infoen du lurer på Anonymkode: 3dfaa...30e
AnonymBruker Skrevet 14. juli #6 Skrevet 14. juli Vi har tatt kiel ferga flere ganger når ungene var små. Tatt i skoleferier, da har de myevekstra for unger, og strenge i forhold til alkohol etter vår erfaring. Egentlig vært utrolig lite fyll når vi har vært med i ferier. Ungene harcstor kost seg, badeland , kino, show, leke krokk osv Her ser du litt av det de gjorde klart for i sommer https://www.facebook.com/share/v/1CBDS7ZQfD/ Anonymkode: e0192...2c2
Sinsiew Skrevet 14. juli #7 Skrevet 14. juli Mine barn elsker det. Har tatt fergen 2 ganger, og begge gangene har vært stor suksess. Favoritten til mine barn er buffeten, der skal de sitte leeenge og kose seg.. Sist kom vi så tidlig som mulig og satt så lenge vi fikk lov. Ellers er badeland veldig gøy!
AnonymBruker Skrevet 14. juli #8 Skrevet 14. juli Kiel ferja er ikke noe typisk fyllebåt. Selv om det drikkes alkohol der. Men det kommer jo an på hvor var du er og ovenfor dine barn du er. Jeg har hatt med barna på kiel ferja mange ganger. Vært noen ganger i skoleferiene, da er det masete. Barna mine koser seg. Badeland, spillverdenen, show, butikker og god mat og drikke. Anonymkode: 026e2...571
AnonymBruker Skrevet 14. juli #9 Skrevet 14. juli Kiel fergen er best synes vi. Reiste mye med den da barna var små. I skoleferiene er det mye aktiviteter for barna, badeland og show. Mine elsker og bufeet. Anonymkode: d327f...e74
AnonymBruker Skrevet 14. juli #10 Skrevet 14. juli Jeg har kun erfaring med danskebåten og der har jeg i alle fall aldri opplevd noe fyll. Nå legger barna våre seg kl. 20, da, så det er vel begrenset uansett hvem som har drukket noe særlig innen da. Barna våre synes det er veldig stas begge veier, med bading, lekeland, god mat, is, tur på dekk osv. På danskebåten gjør de om hele konferanseområdet, med alle møterom osv., til lekerom. Lego på ett rom, hoppeslott på neste rom, et med utkledning osv. Anonymkode: 15de7...640
Tomas77 Skrevet 14. juli #11 Skrevet 14. juli Kielfergen er ikke en fyllebåt. Det er et badeland som er bra, rebus rundt om i båten og gode spisemuligheter. Selve Kiel er en fryktelig døll by så der trenger du ikke mye tid. Danskebåten er heller ikke så ille fyllmessig, det er først utpå natta og da sover ungene uansett. Badelandet er dog mye mindre. Den ordentlige fyllefergen var Stena Saga, men den er nå avviklet. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #12 Skrevet 14. juli Min 5-åring elsket Kiel-båten! Særlig badelandet og showene falt i smak, samt bufetten. Vi var der i påsken og da var det mye opplegg for barn med ansiktsmaling, barneshow mye mer. Anbefaler å være i Kiel for å shoppe på Primark og C&A om du liker slikt 🙂 Anonymkode: 1b8f3...568
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå