AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:52 #1 Skrevet mandag kl 11:52 Det står veldig fint på papir om anbefalte frister i pakkeforløpet, men realiteten er helt annerledes. Jeg ble operert 29 dager etter endelig diagnose, i pakkeforløpet står 13 dager. Nå venter jeg på kjemoterapi som starter 9 uker etter operasjonen, anbefaling er 42 dager. Er det flere som har opplevd det? Den ventetiden tar knekken på meg 😔 Anonymkode: c7abc...425 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:10 #2 Skrevet mandag kl 13:10 det kommer jo helt ann på hvor lang tid det å oppdage det, hvilken type og andre forkotorer Anonymkode: fcd91...3b8 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:14 #3 Skrevet mandag kl 13:14 Det vil være anbefalinger og så er det hvordan det best løses i praksis. Feks kan det ha dukket opp mer prekære tilfeller som har skjøvet deg bakover i køen. Og så kan de ha sett noe, kommet frem til noe som gjør at videre behandling starter tidligere enn forventa. Anonymkode: b7750...9f8
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:16 #4 Skrevet mandag kl 14:16 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det står veldig fint på papir om anbefalte frister i pakkeforløpet, men realiteten er helt annerledes. Jeg ble operert 29 dager etter endelig diagnose, i pakkeforløpet står 13 dager. Nå venter jeg på kjemoterapi som starter 9 uker etter operasjonen, anbefaling er 42 dager. Er det flere som har opplevd det? Den ventetiden tar knekken på meg 😔 Anonymkode: c7abc...425 Ventetid er forferdelig! Sånn blir det når politikerne og byråkratene er mer opptatt av fine ord og budsjett, enn å faktisk holde det de vedtar av rettigheter 😕 Anonymkode: f13c3...bb4 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:16 #5 Skrevet mandag kl 18:16 Har du prøvd å ta kontakt med forløpskoordinator? 9 uker høres veldig lenge ut, med mindre det er en grunn hos deg til det? De er nok hardt presset både på produksjonssiden og på poliklinikken, men 9 uker høres voldsomt ut. Anonymkode: f13c3...bb4
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:00 #6 Skrevet mandag kl 19:00 Årsak er at det er sommer, for få leger og alt for mange henvisninger. Sånn beskjed fikk jeg på poliklinikk. ts Anonymkode: c7abc...425 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:05 #7 Skrevet mandag kl 19:05 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Årsak er at det er sommer, for få leger og alt for mange henvisninger. Sånn beskjed fikk jeg på poliklinikk. ts Anonymkode: c7abc...425 Du er ikke alene, her tar det lang tid før et nært familiemedlem i det hele tatt får biopsi.. Veldig åpenbar og tydelig mistanke om kreft etter ct, prøver osv, men tar lang tid Anonymkode: ff851...816 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå