Gå til innhold

Ville dere noen gang blitt sammen med en stygg mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tja rart spørsmål men føler meg ensom for tiden haha

Anonymkode: 02a1f...c0d

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen er objektivt stygge - skjønnhet og preferanser er svært subjektive. Selv om det finnes utseendetyper som er mer preferert blant allmennheten, betyr ikke det at man er stygg i alles øyne. Og for å svare på spørsmålet: ja😊

Anonymkode: 3dea9...578

• Liker 18
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har knapt sett et menneske som er virkelig stygt. Må isåfall være en kombinasjon av svært uheldig utseende og en fæl personlighet. Alle gode mennesker har vakre trekk noen kan falle for. 

Jeg har vært sammen med mann mine venninner synes var lite tiltalende angående utseende. I mine øyne var han fin, til han ble så usikker at han begynte å oppføre seg dårlig. 

Anonymkode: d3dc1...88d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er jeg, så ja.

Måtte ha donor da vi skulle ha barn pga dårlig sædkvalitet hos han, kanskje like greit... han har penger da.

Anonymkode: 96b0f...d23

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen er stygge. 
Det er noe som heter Eye of the beholder. 

Anonymkode: d3ebb...3d0

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Mindre pene mennesker har en tendens til å finne hverandre, men du mener kanskje at du skal finne en dame som er minst middels pen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sjeldent jeg ser en man jeg synes er attraktiv. Jeg er demiseksuell, og en person blir mer og mer attraktiv jo mer jeg blir kjent med dem.

Anonymkode: 7514c...396

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke trekke deg ned slik du gjør. Det er personligheten din som trekker til deg folk. Hev ryggen. Få selvtillit. Så kommer damene også. Utseende er uvesentlig. Man blir verdens vakreste når personligheten er på topp. Jeg synes mannen min blir bare finnere og finere for hver dag som går. 

Anonymkode: 4c95f...c06

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg synes han er stygg så nei , da vil jeg jo ikke falle for han 🙈

Anonymkode: 7495c...203

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Mennesker med stygg personlighet blir automatisk stygge, uansett hvor pene de egentlig er. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Smaken er som baken, vet du. &nbsp

Anonymkode: 7d211...875

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå faller jeg for personlighet. Og da kan mindre pene mennesker, bli pene, og pene mennesker bli mindre pene. Tror det er ekstremt sjelden jeg ser et menneske jeg mener er stygg.

Anonymkode: 53a1c...f9d

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det hender at en stygg mann, som man kjenner blir pen hvis han er skikkelig ålreit. 

Men vanskelig å like de på dating apper.

Anonymkode: cf38f...ea7

• Liker 3
Skrevet

Jeg har sett svært få virkelig stygge mennnesker i mitt liv, og folks preferanser er jo veldig variable. Jeg kan helt sikkert svare ja på dette spørsmålet, siden en mann jeg synes er fin kan være stygg i andres øyne. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke.

Anonymkode: b36d5...d8a

• Nyttig 1
Skrevet

Det er få mennesker som virkelig er stygge - for mange av de som framstår som mindre attraktive utseendemessig skal det lite til for å endre det. Man kommer ofte langt med en frisyre man faktisk kler, klær som passer (det handler ikke om stil, men om størrelse og snitt - og ikke minst at det synes når man føler seg vel i det man har på seg) og å endre holdning og innstilling til seg selv - liker man seg selv og utstråler trygghet og selvtillit, blir man lettere likt av andre også.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jo eldre man er når man finner seg partner jo mindre betyr det ytre.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Tja rart spørsmål men føler meg ensom for tiden haha

Anonymkode: 02a1f...c0d

Definer stygg? 

• Liker 2
Skrevet
Hareena skrev (29 minutter siden):

Jo eldre man er når man finner seg partner jo mindre betyr det ytre.

Og så forventes det at menn fortsatt skal ønske seg et fast forhold når damene begynner å bli middelaldrende, da er menn plutselig bra nok.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om han er stygg innvendig så holder jeg meg unna. Da skyr jeg han som pesten...

Anonymkode: 3896c...669

• Liker 4
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...