AnonymBruker Skrevet 14. juli #21 Skrevet 14. juli mereo skrev (1 minutt siden): Lår som gnisser har ingenting med slank/ikke slank å gjøre. Shortsen kan fint brukes, dog som flere sier - ikke sikkert den sømmer seg på jobb (det avhenger også hva du jobber med). Lår som nisser har med slank/ikke slank å gjøre. Lårene min gnisser ikke til vanlig, men har gjort det i perioder hvor jeg har veid noen kg mer. Anonymkode: 1d347...98a 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #22 Skrevet 14. juli Shortser kryper mer opp når man beveger seg, så ja, jeg synes den blir for kort. Den ser ok ut på bildet, men det er ingenting å gå på før den blir for kort. Anonymkode: ec723...ce9 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #23 Skrevet 14. juli mereo skrev (19 minutter siden): Lår som gnisser har ingenting med slank/ikke slank å gjøre. Shortsen kan fint brukes, dog som flere sier - ikke sikkert den sømmer seg på jobb (det avhenger også hva du jobber med). Jeg er sykepleier ,bruker uniform på jobb Anonymkode: 0eab2...08e 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #24 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg er sykepleier ,bruker uniform på jobb Anonymkode: 0eab2...08e Heier på alle som er sykepleiere! Bruk shortsen du, det fortjener du uten at noen bør henge seg opp i det. Anonymkode: 77a91...bf4 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #25 Skrevet 14. juli stygg og harry, ser billig ræl ut. Finnes mange andre finere alternativer når du er i den alderen. Og ihvertfall ikke jobb, til nød om du skal jobbe ute i hagen Anonymkode: a4902...9bf 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli #26 Skrevet 14. juli Det spørs på øyet som ser. Jeg synes det er på kanten stygt, det blir vel mye lår. Anonymkode: fb21b...926 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli #27 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Lår som nisser har med slank/ikke slank å gjøre. Lårene min gnisser ikke til vanlig, men har gjort det i perioder hvor jeg har veid noen kg mer. Anonymkode: 1d347...98a Mulig det er slik i ditt tilfelle, men for mange av oss har det ingenting med det å gjøre. jeg er selv slank, men har likevel gnissende lår. Anonymkode: 8f660...121 7
AnonymBruker Skrevet 14. juli #28 Skrevet 14. juli Nei, men hvorfor ikke skjørt? Det bruker jeg. Anonymkode: 7eb59...655
AnonymBruker Skrevet 14. juli #29 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, men hvorfor ikke skjørt? Det bruker jeg. Anonymkode: 7eb59...655 Føler meg ikke vel i skjørt og kjole. Går kun med det om jeg absolutt MÅ. Anonymkode: 0eab2...08e 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #30 Skrevet 14. juli Den shortsen egner seg kun til hjemmebruk eller muligens på en campingplass. Anonymkode: 887c8...5b8 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli #31 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler meg ikke vel i skjørt og kjole. Går kun med det om jeg absolutt MÅ. Anonymkode: 0eab2...08e Ja, like fint som et kort skjørt, og man trenger ikke være redd for at noen skal se rompa hvis jeg bøyer meg ned. Anonymkode: 77a91...bf4
AnonymBruker Skrevet 14. juli #32 Skrevet 14. juli jeg syns ikke det er pent på noen over 20 år. Anonymkode: fe0d3...fa2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #33 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lår som nisser har med slank/ikke slank å gjøre. Lårene min gnisser ikke til vanlig, men har gjort det i perioder hvor jeg har veid noen kg mer. Anonymkode: 1d347...98a Da jeg var 179cm høy og veide 51kg slet jeg raskt ut bukser på innsiden av lårene, så min erfaring er at det kan være flere årsaker. Anonymkode: 426e3...b22 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #34 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Da jeg var 179cm høy og veide 51kg slet jeg raskt ut bukser på innsiden av lårene, så min erfaring er at det kan være flere årsaker. Anonymkode: 426e3...b22 Ja. Det er vinkling på bekkenet som avgjør. Anonymkode: a23b6...fcb 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli #35 Skrevet 14. juli Ikke for kort, men i denne varmen så hadde jeg ikke gått med noe som helst av dongeri 🫣 Anonymkode: e42f8...c44 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli #36 Skrevet 14. juli Jeg bruker kortere shortser og jeg er 56 år, men går ikke til byen lenger med shorts, men mest hjemme og i strøket hvor jeg bor Anonymkode: 5c976...105 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #38 Skrevet 14. juli Alt for kort til å være annet enn tacky, uansett alder og størrelse. Men, folk kan gå med hva de vil. Anonymkode: b79f1...2ae 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #39 Skrevet 14. juli Kommer an på sammenhengen, på fritiden er det helt innafor. Personlig synes jeg den er for kort når man ser kurven under rumpeballene 😄 Om du skjønner hva jeg mener. Anonymkode: 9a180...3d6
AnonymBruker Skrevet 14. juli #40 Skrevet 14. juli Nei det synes jeg ikke, heller tvert imot jeg liker at dongerishorts er noe kortere Anonymkode: 12dea...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå