AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Jeg har gått ned nesten 40 kg og er nå innenfor en sunn bmi. Men har fått en "apron belly" som henger, masse ekstra hud på overarmene og ikke minst på brystene som gjør at de henger VELDIG:( Er i tillegg singel og livredd for å date noen på grunn av kroppen min. Ser grei ut med klær på men ikke uten. Noen som har erfaring med å date med en sånn type kropp som jeg har? (Har planer om å operere men må være vektstabil i 2 år først) Jeg er forresten 34 år om det skulle ha noe å si Anonymkode: f271a...bb3 2
Stacy__ Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Wow, jeg er så imponert over alt du har fått til! 40 kilo er jo en kjempeprestasjon 💪❤️ Jeg skjønner at det er vanskelig med kroppen nå, men husk at du er så mye mer enn litt ekstra hud. Den rette kommer til å elske hele deg – med eller uten klær. Du er nydelig uansett! 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Så flink du har vært!!! Når det er sagt, mannfolk bryr seg ikke. Har ei venninne som bare er skinn og bein, bokstavelig talt. Gått ned 60 kilo og venter på operasjon. Ingen problem å date. Mannfolk bryr seg ikke om det. Selv hadde jeg gått ned 50 kilo og dro mannfolk likevel, med hud her og der. Har operert nå da, men de bryr seg ikke med det. Det er personlighet som er sexy, ikke kropp Anonymkode: 9a858...892 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Som mann kan jeg si at løs hud ikke noe som står i veien for en date eller noe mer. Vi ser mer på hele "pakken". Har inntrykk av at damer er langt mer opptatt av utseende enn det menn er, og at dere tror at vi er mer opptatt av det enn vi faktisk er. Anonymkode: 034a7...d7b 2 2
Flintis Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli Jeg synes du bør date og være ærlig om prosessen du er i og at en må hjelpe deg litt på veien med den livsstilen du har valgt. Lykke til😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå