Gå til innhold

Er det egentlig vanlig at menn liker ekstremt store damer?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I samfunnets øyne er ikke overvektige idealet.

Ts

Anonymkode: f9baa...0cb

Nettopp. Og derfor får man innlegg som dine - som er nærmest "sjokkert" over at damer av en viss str faktisk går ut og nyter stranda på en varm sommerdag... 

Anonymkode: 27d9f...696

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Ts

Hehe, og med samfunnet mener du? Og da tenker du at siden det ikke er idealet så skulle de heller holdt seg hjemme så du slapp å undre deg? Tenker du at handicappede og skal holde seg hjemme og påkledd siden de ikke er idealet? Venninna mi som løp rundt i bikini med en pupp, det er jo heller ikke idealet? ER du en av disse som sitte å glor på stranda på alle som ikke passer inn i idealet ditt, eller samfunnet?

Anonymkode: 4e0dc...373

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror du at alle som går på stranden og er slanke tror og tenker selv at de har en perfekt kropp? Hvorfor er en perfekt kropp en tynn kropp i dine øyne?

BobbySocks skrev (1 minutt siden):

Du har aldri sett tjukke folk på stranden før? Jeg var på stranden i går, minst 70% var overvektige, da spesielt menn med magen rett ut. Du må stikke hodet litt mer ut i virkeligheten ass. 

Når jeg mener overvektig , så mener jeg opp mot 100 kg overvektig, som er noe helt annet enn at en mage stikker ut eller at man har litt sideflesk.

Ts

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg var på stranden i helgen og la merke til to damer/ venninner bortenfor meg som var veldig overvektige.

Den ene var nok 20-25 kg tyngre enn den andre, så hun var STOR, og jeg tenkte at hun var veldig tøff som turde å gå på stranden med denne store kroppen.

Jeg la merke til at flere menn oppsøkte disse damene, ja nesten flokket seg rundt de, og det var ikke menn som de kjente fra før, så det ut som.

Jeg begynte da å tenke på om det er litt vanlig at menn har en slags fetisj for veldig store damer?

Menn liker damer som har utstråling, som er trygge på seg selv, og hvem de er. 

Anonymkode: 7833a...d4d

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg mener overvektig , så mener jeg opp mot 100 kg overvektig, som er noe helt annet enn at en mage stikker ut eller at man har litt sideflesk.

Ts

Hva er grunnen til at du er så opphengt i hvordan andre mennesker ser ut? 

• Liker 14
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette bekrefte jo bare min tanke om at dere kvinner er langt mer opptatt av det ytre enn det menn er. 20-25 kg overvekt er heller ikke "veldig stor", men mer en dame med litt fyldige former som er helt innafor normalen.

Anonymkode: feea2...1fb

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en normalvektig kropp, men synes ikke det er så topp å sprade rundt på stranden, og mine to venninner som jeg var sammen med som er 5 til 10 kg tyngre enn meg, dekket seg til med handduk bare de skulle gå ned til vannet.

Disse to damene gjorde ikke det, og det mener jeg er flott.

Ts

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts

Du mener kroppsidealet i media og ukebladene. De gjenspeiler ikke virkeligheten, der damene fins i alle former og alle former er like vanliig.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er masse menn som drømmer om en dame på 150 kg. Det er jo ikke så mange av dem i Norge, så det må ofte bli med drømmen.

Anonymkode: 47b8f...1a5

Det er sykelig. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette bekrefte jo bare min tanke om at dere kvinner er langt mer opptatt av det ytre enn det menn er. 20-25 kg overvekt er heller ikke "veldig stor", men mer en dame med litt fyldige former som er helt innafor normalen.

Jeg skrev at de var rundt 120-150 kg, ikke 20-25 kg overvekt

Ts

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Store damer ser fine ut de. Men jeg er en fattig mann og da blir en stor dame ikke aktuell siden hun vil sprenge matbudsjettet. 

Anonymkode: ead70...35a

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Store damer ser fine ut de. Men jeg er en fattig mann og da blir en stor dame ikke aktuell siden hun vil sprenge matbudsjettet. 

Anonymkode: ead70...35a

Det er en myte. Noen damer har det som kalles for huleboerkropp. Kroppen er ekspert i å lagre fett pga metabolisme opp mot gener og anatomi. 

Fyldig dame betyr ikke automatisk en dame som spiser mye...

Så er det slik at noen mennesker småspiser hele tiden, mens andre spiser et stort næringsrikt måltid en til to ganger om dagen.

Vil man ha tilgang på billig mat så kan man kjøpe mat når det er tilbud, fryse det ned og bruke ved behov. 

Tilbud og etterspørsel. Ganske enkelt. 

Jeg baker mitt eget brød, handler smart og lager mat med hensyn til økonomi. 

Stavmikseren er min aller aller beste venn 😂

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Var disse mennene noe attraktive selv da? En del menn som ikke har sjans på slanke damer begynner sakte, men sikkert å dyrke "fett-fetisjen" sin, som de fleste menn har i varierende grad. Det normale er å like normalvektige kvinner med litt ekstra kjøtt på typiske kvinnelige steder, som hofter, rumpe, pupper. Veldig vanlig at menn tenner veldig på dette, men så kan man jo endre tankesett og dra det ut til å tenne på fett generelt, og da gjelder "jo mer, jo bedre".

Folk liker jo forskjellige ting, men jeg har aldri personlig kjent noen som foretrekker sykelig overvekt. Nå er de fleste i min krets slanke og spreke da, alt fra hverdagsmosjonister som spiser sunt til topptrente. Tror de fleste kunne vært sammen med noen som var lettere overvektig og blitt værende hos en partner de elsket hvis vedkommende la på seg, men å begynne å date eller ligge med sykelig overvektige? Nei, det hadde ikke skjedd i min krets. De jeg kjenner med mange kilo for mye har helt klart mye større utfordringer med å få seg attraktive dates. 

Anonymkode: d40f5...646

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva er grunnen til at du er så opphengt i hvordan andre mennesker ser ut? 

Hun har issues selv, er alltid de som skriker høyest. Folk som er fornøyde med kropp og sjel henger seg ikke opp i hva andre gjør. Tenke seg til at man skal sitte på stranda og fordi man selv sliter med egen kropp så skal man sitte og lete etter noen man mener bør slite mer, det er jævla kjipt da. Og disse venninnene dine som løp rundt med en håndduk for å skjule seg og sine 5 kg ekstra...tragisk.

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Ts

Du skrev at de var store og at den ene var 20-25 kg mer enn den andre. Dette sier uansett mer om deg enn om de. At du sitter og analyserer hvor mye de andre på stranda veier. Hvorfor spiller det en rolle for deg hva de veier?

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ts

Men du vet jo ikke hvor mye overvekt de hadde. Inntil 150 kg overvekt???  Nei ærlig talt. Selv veier jeg 110 kg, ingen som tror at jeg veier det når de spør (sjelden jeg snakker om det altså, men det hender seg jeg tør å si det)

Vekt er ikke alltid vekt, noen har stor kropp generelt, de som er høye kan se større ut enn de er,  de som er lave - som meg, kan også se store ut men på en annen måte.  Det at du sitter å sier at folk er 120- 150 kr overvektig tror jeg en drøy antakelse fra din side. Meget drøy... 

Anonymkode: 27d9f...696

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du synes det er flott, men laget en tråd der du virkelig får rakket ned på dem. Flott ja. 

Anonymkode: 8c07b...e93

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du skrev at de var store og at den ene var 20-25 kg mer enn den andre. Dette sier uansett mer om deg enn om de. At du sitter og analyserer hvor mye de andre på stranda veier. Hvorfor spiller det en rolle for deg hva de veier?

Har en i familien som veier rundt 140 -150 kg, og antok at hun ene var omkring det pga høyde og størrelse.

Ts

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Var disse mennene noe attraktive selv da? En del menn som ikke har sjans på slanke damer begynner sakte, men sikkert å dyrke "fett-fetisjen" sin, som de fleste menn har i varierende grad. Det normale er å like normalvektige kvinner med litt ekstra kjøtt på typiske kvinnelige steder, som hofter, rumpe, pupper. Veldig vanlig at menn tenner veldig på dette, men så kan man jo endre tankesett og dra det ut til å tenne på fett generelt, og da gjelder "jo mer, jo bedre".

Folk liker jo forskjellige ting, men jeg har aldri personlig kjent noen som foretrekker sykelig overvekt. Nå er de fleste i min krets slanke og spreke da, alt fra hverdagsmosjonister som spiser sunt til topptrente. Tror de fleste kunne vært sammen med noen som var lettere overvektig og blitt værende hos en partner de elsket hvis vedkommende la på seg, men å begynne å date eller ligge med sykelig overvektige? Nei, det hadde ikke skjedd i min krets. De jeg kjenner med mange kilo for mye har helt klart mye større utfordringer med å få seg attraktive dates. 

Anonymkode: d40f5...646

Mennene var ikke attraktive syntes jeg,, men det igjen er smak og behag.

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere ment at jeg var dømmende hvis damene hadde vært anorektiske og veid rundt 40 kg,, som er ekstrem vekt den andre veien?

Ts

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...