Gå til innhold

Er det egentlig vanlig at menn liker ekstremt store damer?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner dere alle disse damene på 150 kg? Tror ikke jeg kjenner en eneste.

Anonymkode: 47b8f...1a5

Skrevet

Uansett fruktbarhet eller ikke,  kraftig overvekt har ikke noe som helst positivt med seg, uansett kjønn. Ikke ser det særlig bra ut, og ikke fungerer overvektige kropper særlig bra heller. Samme hvilken aktivitet det er snakk om. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanlig, men har truffet en som hadde en fetish på feite damer.

Anonymkode: b2dea...ec7

AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (Akkurat nå):

Uansett fruktbarhet eller ikke,  kraftig overvekt har ikke noe som helst positivt med seg, uansett kjønn. Ikke ser det særlig bra ut, og ikke fungerer overvektige kropper særlig bra heller. Samme hvilken aktivitet det er snakk om. 

Bortsett fra for oss som syns damer blir deiligere jo mer myk kvinnekropp de kan by på. Jeg er helt der at det rett og slett er mer kos med store damer. Mer å ta i, mer hudkontakt, mer av alt jeg kan like ved kvinnekropper. Brede hofter, stor rumpe, fyldige lår, store myke pupper, kosemage, bollemus...myk over det hele! Full pott, alt jeg kan ønske meg!

Men jeg er en veldig sanselig og kosete mann. Tror mange av oss som liker store damer har mye felles i dette: Å like mye myk kvinnekropp. Og dette har null og niks med egen kropp og utseende å gjøre. Det er noe fysisk sanselig, mye mer enn bare rent visuelt. Og det er en tiltrekning fysisk som bare det. Ofte når jeg ser store damer, hvis noen kunne se mine tankebobler, ville de se at jeg tenkte: "Oi, hun ser deilig ut - å kose med!"

Har skjønt at mange menn er mer på utseendet i seg selv enn hvordan en kvinnekropp føles. Hvis det ikke bare er at de foretrekker at hun føles "stram og fast". Respekterer det som en preferanse, men forstår ikke den manglende respekten den andre veien, for å foretrekke rund og myk...

Noen av oss er jo bare helt "more is more"...

Dette er snakk om diametralt motsatte preferanser, siden det noen av oss liker vanvittig godt, omtaler andre menn som "dvask og slapp" og i andre veldig negative ordelag.

De syns kvinnekropper kan bli for myke. Men ikke alle menn syns det.

Vi forstår hverandre ikke så godt, for vi kunne nesten ikke vært mer ulike i våre preferanser, som er stikk motsatte, faktisk.

Anonymkode: e2cc6...430

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men de prøver seg sikkert. Kun for sex. Ikke langvarig.

Anonymkode: d5018...b46

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Nei. Men de prøver seg sikkert. Kun for sex. Ikke langvarig.

Anonymkode: d5018...b46

Tull. Det finnes nok av menn som faktisk liker formfulle damer. På samme måte som at det finnes damer som liker menn med litt pondus. Jeg er i begge kategoriene 😊

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Morsomt at du tror at dette gjelder for ALLE veldig overvektige damer. Søsteren min er overvektig ++ og har født 4 barn naturlig, ved hjelp av lystgass....... Oisann, det finnes nok unntak!

Anonymkode: 54427...d1c

Hahaha 🤣 tidenes misforståelse. Lystgass blir brukt for at det skal være lettere å føde, ikke for at man skal bli mer fruktbar. 

Anonymkode: c7fdf...0ba

AnonymBruker
Skrevet

Overvektige suger og svelger bedre, oftere, og mer lidenskapelig enn normalvektige.

Anonymkode: ce16b...997

• Liker 2
Skrevet
Mardina skrev (På 19.7.2025 den 0.43):

Tull. Det finnes nok av menn som faktisk liker formfulle damer. På samme måte som at det finnes damer som liker menn med litt pondus. Jeg er i begge kategoriene 😊

Det er (forhåpentligvis) forskjell mellom "formfull" og ekstremt overvektig (smellfeit). 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 9.50):

Hahaha 🤣 tidenes misforståelse. Lystgass blir brukt for at det skal være lettere å føde, ikke for at man skal bli mer fruktbar. 

Anonymkode: c7fdf...0ba

Jeg VET at lystgass brukes for å lindre smerter ved fødsel. Jeg skrev ikke i kommentaren min at søsteren min brukte lystgass i forkant av graviditetene sine for å bli mer fruktbar! Så du kan gjerne le, men da kan du gjøre det av deg selv, fordi du greier åpenbart ikke å lese. 

Idiot. 

• Liker 3
Skrevet
ChrisTønn skrev (På 16.7.2025 den 8.39):

Hvorfor fetisj? 
å være tiltrukket til noen eller å ha en prefert utseende er ikke det samme som fetisj.

mange menn liker damer med ekstra på kroppen og mange ikke, det er det samme som med damer. Vi tiltrrekkes ulike ting.

Jeg er dame. Min venninne liker veldig tynne menn, og gjerne ikke så høye. Jeg liker litt kraftige menn og gjerne litt høye. Altså, vi er ulike  

Skal love deg at de fleste menn ikke tenner på ekstremt overvektige damer.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

KG-tantene må ha fått solstikk.

TS har helt rett i at det krever mot og stolthet å dra på stranda når man veier dobbelt så mye som alle andre. Samfunnet dyrker ungdom, sunnhet og tynnhet. Det krever nok mye å være seg selv når alt man ser rundt seg skriker at man er mislykka som tjukk. 

KG-tantene kan dra på stranda sjæl som en hvalross, vel vitende om at hele stranda kommer til å glo og hviske. Så får vi se hvor mange som tør.  

Anonymkode: 38eaa...9d8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS har helt rett i at det krever mot og stolthet å dra på stranda når man veier dobbelt så mye som alle andre. Samfunnet dyrker ungdom, sunnhet og tynnhet. Det krever nok mye å være seg selv når alt man ser rundt seg skriker at man er mislykka som tjukk. 

KG-tantene kan dra på stranda sjæl som en hvalross, vel vitende om at hele stranda kommer til å glo og hviske. Så får vi se hvor mange som tør.  

De kan bare glo 😂 Jeg bryr meg ikke.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

KG-onklene fra Kroppspolitiet har talt. 

Anonymkode: e2cc6...430

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Nowayback skrev (På 14.7.2025 den 11.52):

Nei, det er virkelig ikke vanlig! De fleste vil ha en frisk, sunn og slank kropp.

tynn betyr ikke autamaisk at man har en frisk kropp, jeg har noen kilo for mye og har helt frisk kropp jeg og jeg vil heller ha noen kilo for mye enn noen kilo for lite fordi blir man syk så beskytter det lille fett laget mer, hadde jeg vært normal vektig er jeg ganke sikker på at jeg ikke hadde levd i dag etter å hatt kreft 

Anonymkode: e58f2...c4d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 11.16):

Jeg var på stranden i helgen og la merke til to damer/ venninner bortenfor meg som var veldig overvektige.

Den ene var nok 20-25 kg tyngre enn den andre, så hun var STOR, og jeg tenkte at hun var veldig tøff som turde å gå på stranden med denne store kroppen.

Jeg la merke til at flere menn oppsøkte disse damene, ja nesten flokket seg rundt de, og det var ikke menn som de kjente fra før, så det ut som.

Jeg begynte da å tenke på om det er litt vanlig at menn har en slags fetisj for veldig store damer?

Anonymkode: f9baa...0cb

Ja, det er mer vanlig enn damer som liker store menn ihvertfall 

Anonymkode: 41a5a...a13

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

For et motbydelig menneske du er som omtaler andre mennesker kropp som "hvalross". Jeg er 140 kg, og har vært på ulike strender og badested hver dag denne uka, med den kroppen jeg har. Det krever ikke mot fordi de aller fleste er ikke så motbydelige som deg. 

Anonymkode: 7b4ba...435

• Liker 5
  • Hjerte 3
Skrevet

Nei, det er ikke så vanlig at menn liker veldig store damer. Men noen gjør det. Og det synes jeg er fint, akkurat som jeg for eksempel synes at det er fint at mange (vel, noen da) damer liker den "mannetypen" som jeg er. Vi har alle forskjellig smak. Takk og lov for det. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Chupacabra skrev (7 timer siden):

Skal love deg at de fleste menn ikke tenner på ekstremt overvektige damer.

Skal love deg at det vet du ingenting om, for du kjenner ikke de fleste menn.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...