Gå til innhold

Er det egentlig vanlig at menn liker ekstremt store damer?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

tøff? som turte å gå på stranden, med kroppen sin, en varm sommerdag? fy faen ditt gjennom-rævva menneske 😂😂😂😂😂

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 11.50):

Kan man ikke skrive et innlegg uten at man skal bli halshugget.?

Omtrent alle damer stresser jo med at de eller de ikke ser bra nok ut, derfor syntes jeg det var flott at de viste seg avkledd, når 90% av de andre ikke var overvektige.

Overvektig blir jo som oftest shamet

Ts

Anonymkode: f9baa...0cb

«overvektig blir jo som oftest shamet»

ja så slutt å gjøre det da?

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg elsker store romper! jeg tør påstå at store romper er selve meningen med livet. 

tenk litt på det (altså, gullkornet mitt) 

Anonymkode: 545e1...d6c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 11.29):

Overvektige damer er det beste som finnes. I min verden er det egentlig normalvektige kvinner. Ingen er så myke og gode som dem. Nydelige former har de også, de ser fruktbare ut !!! 

Morsomt at veldig overvektige damer ser fruktbare ut når de ofte strever med fruktbarheten pga overvekt!

Anonymkode: 65cbb...a95

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (På 14.7.2025 den 21.58):

Nei, det er IKKE vanlig at menn liker svært overvektige damer, i utgangspunktet.  Selvsagt kan noen menn bli glad i damer med BMI på både 30 og 40, men det hører nok til unntakene. Sterk overvekt setter til dels store begrensninger på aktiviteter, yrkesdeltakelse osv. Og også karrieremuligheter.  Bare se på et passende utvalg samfunns- og næringslivstopper av begge kjønn. Dere vil fort finne at de fleste mennene er høye og slanke, og mange av damene likeså. Presentable, rett og slett. (Erna Solberg og Trine Skei Grande er unntak som bekrefter regelen)

Og jeg skal vedde på at overvekt er mer utbredt blant damer på uføretrygd/ sosialhjelp enn blant kvinnelige siviløkonomer....

Overvekt er med andre ord ikke særlig attraktivt,  og i noen tilfeller rett og slett et rødt flagg.

Gud hjelpe meg….. Har det slått det at noen faktisk faller for personer som de kanskje har blitt kjent med, og som de etter hvert bare blir tiltrukket mot? Dette kan skje uansett kropp…. Kjenner flere overvektige som aldri har hatt begrensninger med jobb og det de ønsker å gjøre. For en verden vi lever i! En hel gjeng med dømmende udyr som tror det er mest verdt fordi de er «perfekte» (ja, hvertfall i deres rosa verden) 

Anonymkode: 5b2ea...7fd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Morsomt at veldig overvektige damer ser fruktbare ut når de ofte strever med fruktbarheten pga overvekt!

rude... 

Skrevet

Hvorfor fetisj? 
å være tiltrukket til noen eller å ha en prefert utseende er ikke det samme som fetisj.

mange menn liker damer med ekstra på kroppen og mange ikke, det er det samme som med damer. Vi tiltrrekkes ulike ting.

Jeg er dame. Min venninne liker veldig tynne menn, og gjerne ikke så høye. Jeg liker litt kraftige menn og gjerne litt høye. Altså, vi er ulike  

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det gjelder menn og kvinner det, men da snakker man om ganske kraftig overvekt som går utover syklus. 20kg vil sjelden påvirke syklus med mindre man han underliggende sykdommer. det samme gjelder andre veien også. Er man for tynn kan der også gå utover syklus, ja faktisk miste mens helt som gjør det umulig å bli gravid.

overvektige menn sliter med dårligere sædkvalitet.

Greit å sjekke fakta vettu. 

• Nyttig 1
Skrevet
massi skrev (8 timer siden):

tøff? som turte å gå på stranden, med kroppen sin, en varm sommerdag? fy faen ditt gjennom-rævva menneske 😂😂😂😂😂

Så fordi du tolker at TS er en dust, så gir det deg anledning til å være en idiot? Forklar meg logikken, er du snill.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kommer jo an på hva man legger i ekstremt.. Men generelt tiltrekkes jeg av store damer, med mye og myke former. Endel mage, hengepupper, store lår, rumpe osv. Det er utrolig vakkert og sexy i mine øyne! 😇

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er en ulempe med store damer som jeg har opplved med flere, det er lett for å lukte der nede i foldene. Jada det gjelder sikkert ikke alle men jeg har nå erfart det. Mens de tynne aldri luktet vondt.

Anonymkode: 9c6c0...aad

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor trådstarter får så mye pes.

Jeg er en (av flere, ser jeg) som har opplevd å få betraktelig mye mer oppmerksomhet da jeg la på meg, enn da jeg var slank, og jeg må ærlig si at det forundrer meg.

På stranden går jeg derimot ikke, verken da jeg var slank eller nå. 

Anonymkode: c7fdf...0ba

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

jeg elsker store romper! jeg tør påstå at store romper er selve meningen med livet. 

tenk litt på det (altså, gullkornet mitt) 

Trenger ikke tenke på det, jeg sitter på det 🤣

Og er enig! 

Anonymkode: c7fdf...0ba

AnonymBruker
Skrevet

Nei, veldig uvanlig hvis du ikke er stor selv og/eller lite attraktiv og derfor må ta det du får.

Anonymkode: ce16b...997

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 12.05):

Var disse mennene noe attraktive selv da? En del menn som ikke har sjans på slanke damer begynner sakte, men sikkert å dyrke "fett-fetisjen" sin, som de fleste menn har i varierende grad. Det normale er å like normalvektige kvinner med litt ekstra kjøtt på typiske kvinnelige steder, som hofter, rumpe, pupper. Veldig vanlig at menn tenner veldig på dette, men så kan man jo endre tankesett og dra det ut til å tenne på fett generelt, og da gjelder "jo mer, jo bedre".

Folk liker jo forskjellige ting, men jeg har aldri personlig kjent noen som foretrekker sykelig overvekt. Nå er de fleste i min krets slanke og spreke da, alt fra hverdagsmosjonister som spiser sunt til topptrente. Tror de fleste kunne vært sammen med noen som var lettere overvektig og blitt værende hos en partner de elsket hvis vedkommende la på seg, men å begynne å date eller ligge med sykelig overvektige? Nei, det hadde ikke skjedd i min krets. De jeg kjenner med mange kilo for mye har helt klart mye større utfordringer med å få seg attraktive dates. 

Anonymkode: d40f5...646

Du skulle bare visst hva topptrente menn ligger med 😅 Gym bros knuller damer på 100kg+. Men om de gjør det åpent og forteller kompisene sine om det er noe annet😉

Anonymkode: 51aad...37f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 14.37):

Tror du på det selv? :fnise:

Anonymkode: 1114c...b10

Gå å ta deg en bolle. 

Ja, jeg tror på de som sier det ja.  Det var verre den gangen jeg veide 135 og folk liksom ikke trodde meg... 

du er like stygg som andre i denne tråden. Uten at du har sett en person og kroppsfasong og sånn kan du ikke uttale deg på noen måte 

Anonymkode: 27d9f...696

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 12.10):

Hun har issues selv, er alltid de som skriker høyest. Folk som er fornøyde med kropp og sjel henger seg ikke opp i hva andre gjør. Tenke seg til at man skal sitte på stranda og fordi man selv sliter med egen kropp så skal man sitte og lete etter noen man mener bør slite mer, det er jævla kjipt da. Og disse venninnene dine som løp rundt med en håndduk for å skjule seg og sine 5 kg ekstra...tragisk.

Anonymkode: 4e0dc...373

Alle med vett i hodet, innrømmer at de ser på andre mennesker. At noen få ikke gjør det, handler om helt andre ting, enn om hvorvidt de er misfornøyde i egen kropp. Når det kommer til fedme, så er det ekstremt sett ned på i vårt samfunn. Jeg blir stadig overrasket over hvem som  har disse holdningene, og jeg kan ha dem selv til tider. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 12.05):

Var disse mennene noe attraktive selv da? En del menn som ikke har sjans på slanke damer begynner sakte, men sikkert å dyrke "fett-fetisjen" sin, som de fleste menn har i varierende grad. Det normale er å like normalvektige kvinner med litt ekstra kjøtt på typiske kvinnelige steder, som hofter, rumpe, pupper. Veldig vanlig at menn tenner veldig på dette, men så kan man jo endre tankesett og dra det ut til å tenne på fett generelt, og da gjelder "jo mer, jo bedre".

Folk liker jo forskjellige ting, men jeg har aldri personlig kjent noen som foretrekker sykelig overvekt. Nå er de fleste i min krets slanke og spreke da, alt fra hverdagsmosjonister som spiser sunt til topptrente. Tror de fleste kunne vært sammen med noen som var lettere overvektig og blitt værende hos en partner de elsket hvis vedkommende la på seg, men å begynne å date eller ligge med sykelig overvektige? Nei, det hadde ikke skjedd i min krets. De jeg kjenner med mange kilo for mye har helt klart mye større utfordringer med å få seg attraktive dates. 

Anonymkode: d40f5...646

Grunnen til at det ikke hadde skjedd i din krets, er nettopp at i din krets er de fleste slanke, det er det som er normen - og idelaet, som ellers i samfunnet. Det er veldig vanlig at man i vennegjenger går for ca samme utseende/status osv, og særlig når det gjelder fedme som er et enormt tabu i samfunnet, koster det nok litt å åpenbart gå inn for en som er mye større enn vanlig. Du hadde blitt sjokkert hvis du så alle de attraktive mennene som liker overvektige damer. Jeg har skrevet om dette tidligere i denne tråden, at jeg er misunnelig på de mennene som mine venninnene drar. 

Anonymkode: 7555a...a16

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 11.48):

Tror du at alle som går på stranden og er slanke tror og tenker selv at de har en perfekt kropp? Hvorfor er en perfekt kropp en tynn kropp i dine øyne?

Anonymkode: 4e0dc...373

Nei, så og si ingen gjør de. Utrolig trist. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2025 den 1.31):

Morsomt at du tror at dette gjelder for ALLE veldig overvektige damer. Søsteren min er overvektig ++ og har født 4 barn naturlig, ved hjelp av lystgass....... Oisann, det finnes nok unntak!

Anonymkode: 54427...d1c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...