Gå til innhold

Er det egentlig vanlig at menn liker ekstremt store damer?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på stranden i helgen og la merke til to damer/ venninner bortenfor meg som var veldig overvektige.

Den ene var nok 20-25 kg tyngre enn den andre, så hun var STOR, og jeg tenkte at hun var veldig tøff som turde å gå på stranden med denne store kroppen.

Jeg la merke til at flere menn oppsøkte disse damene, ja nesten flokket seg rundt de, og det var ikke menn som de kjente fra før, så det ut som.

Jeg begynte da å tenke på om det er litt vanlig at menn har en slags fetisj for veldig store damer?

Anonymkode: f9baa...0cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: def6c...98c

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok en del som har det, men det kan jo faktisk tenkes at menn rett og slett synes disse to damene (eller en av de) er veldig pene, sexy eller har veldig mye utstråling. Å like noen som er overvektig må ikke bety at man har en fetisj. Du pleier ikke å kalle det fetisj når folk liker en slank dame, gjør du? Eller en brunette, noen med fregner eller noen med en spesiell klesstil? 

Anonymkode: 935f8...bbf

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
AnonymBruker
Skrevet

Overvektige damer er det beste som finnes. I min verden er det egentlig normalvektige kvinner. Ingen er så myke og gode som dem. Nydelige former har de også, de ser fruktbare ut !!! 

Anonymkode: 545e1...d6c

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg var på stranden i helgen og la merke til to damer/ venninner bortenfor meg som var veldig overvektige.

Den ene var nok 20-25 kg tyngre enn den andre, så hun var STOR, og jeg tenkte at hun var veldig tøff som turde å gå på stranden med denne store kroppen.

Jeg la merke til at flere menn oppsøkte disse damene, ja nesten flokket seg rundt de, og det var ikke menn som de kjente fra før, så det ut som.

Jeg begynte da å tenke på om det er litt vanlig at menn har en slags fetisj for veldig store damer?

Du tenkte hun var veldig tøff som turde å gå på stranden med denne kroppen? Ja, hun burde vel helst bare være hjemme om sommeren og skamme seg.

Hvorfor er det alltid mennesker som deg, som er så dømmende mot andre? Ingen av oss er perfekte. Jeg var overvektig selv noen få år i livet mitt da jeg slet psykisk. Husk at man aldri vet hva som foregår i andre sine liv. So what if disse mennene som du sier ble tiltrukket av henne. Vi har vel alle forskjellige preferanser, og det vet du veldig godt. Du skriver bare dette innlegget for å få bekreftelse fra menn.

Anonymkode: e71b2...050

• Liker 22
  • Hjerte 3
  • Nyttig 17
Skrevet

de fleste liker mennesket bak kroppen.. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at ganske så mange menn liker store damer. Vet det er masse hat her på kg men det er sjelden en stor dame for være singel lenge. Gymbro's elsker store damer.

En annen ting er at folk uten peiling på vekt ofte tipper man veier 25 kg for mye men i virkeligheten er man 50 kg ekstra. Det gjelder både menn og kvinner.

Jeg er for øvrig og så tøff at jeg og går på stranden selv om jeg er feit, hvor henvender jeg meg for diplom?

Anonymkode: 4e0dc...373

• Liker 27
  • Hjerte 6
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Med ordet vanlig mener jeg det må være en god del mer enn 50% som enten synes overvekt er attraktivt, eller lett ser forbi det om man liker henne ellers. Og så høy tror jeg ikke den prosentandelen er, tror det vanlige er å foretrekke normalvektige.

Men, jeg vil heller ikke si det er uvanlig. Det er såpass mange menn som enten liker store former eller ikke diskvalifiserer damer på overvekt, at det er relativt uproblematisk å finne en mann som er bra både i utseende og oppførsel, selv om man er overvektig.

Har sett flere her skrive at «ingen liker overvektige» og «de får bare de som ikke får seg noe annet». De kunne ikke tatt mer feil… Jeg er enig i at mengden kandidater innskrenker seg. Men den inneholder fortsatt mye gull av flotte mannfolk 👌 men, det er jo ikke store damer sitt problem at noen går rundt med feilinformasjon. Så synes ikke det er rart at du ser store damer få oppmerksomhet. Kanskje litt verre at du blir så overrasket av det…

Anonymkode: a3856...373

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du tenkte hun var veldig tøff som turde å gå på stranden med denne kroppen? Ja, hun burde vel helst bare være hjemme om sommeren og skamme seg.

Hvorfor er det alltid mennesker som deg, som er så dømmende mot andre? Ingen av oss er perfekte. Jeg var overvektig selv noen få år i livet mitt da jeg slet psykisk. Husk at man aldri vet hva som foregår i andre sine liv. So what if disse mennene som du sier ble tiltrukket av henne. Vi har vel alle forskjellige preferanser, og det vet du veldig godt. Du skriver bare dette innlegget for å få bekreftelse fra menn.

Anonymkode: e71b2...050

Nå er det du som er dømmende mot meg.

Ja jeg synes de var tøffe som kledde av seg og viste sine 120-150 kg, for de fleste stresser med å gå på stranden hvis de ikke har en perfekt kropp (i deres øyne)

Ts

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja jeg synes de var tøffe som kledde av seg og viste sine 120-150 kg, for de fleste stresser med å gå på stranden hvis de ikke har en perfekt kropp (i deres øyne)

Ts

Du ser ikke hvor dømmende DU er...?! 

Anonymkode: fd06d...acf

• Liker 11
  • Nyttig 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Med ordet vanlig mener jeg det må være en god del mer enn 50% som enten synes overvekt er attraktivt, eller lett ser forbi det om man liker henne ellers. Og så høy tror jeg ikke den prosentandelen er, tror det vanlige er å foretrekke normalvektige.

Men, jeg vil heller ikke si det er uvanlig. Det er såpass mange menn som enten liker store former eller ikke diskvalifiserer damer på overvekt, at det er relativt uproblematisk å finne en mann som er bra både i utseende og oppførsel, selv om man er overvektig.

Har sett flere her skrive at «ingen liker overvektige» og «de får bare de som ikke får seg noe annet». De kunne ikke tatt mer feil… Jeg er enig i at mengden kandidater innskrenker seg. Men den inneholder fortsatt mye gull av flotte mannfolk 👌 men, det er jo ikke store damer sitt problem at noen går rundt med feilinformasjon. Så synes ikke det er rart at du ser store damer få oppmerksomhet. Kanskje litt verre at du blir så overrasket av det…

Anonymkode: a3856...373

Jeg ble overrasket over å se kjempestore damer på stranden, for det har jeg omtrent ikke sett, og jeg er vel farget av at menn jeg kjenner går for normalvektige damer +/÷. 

Ts

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts

Tror du at alle som går på stranden og er slanke tror og tenker selv at de har en perfekt kropp? Hvorfor er en perfekt kropp en tynn kropp i dine øyne?

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (7 minutter siden):

Tøff fordi hun turte gå utendørs og bare eksistere? 

For et nedsettende innlegg 🫥

Kan man ikke skrive et innlegg uten at man skal bli halshugget.?

Omtrent alle damer stresser jo med at de eller de ikke ser bra nok ut, derfor syntes jeg det var flott at de viste seg avkledd, når 90% av de andre ikke var overvektige.

Overvektig blir jo som oftest shamet

Ts

• Liker 19
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts

Er masse menn som drømmer om en dame på 150 kg. Det er jo ikke så mange av dem i Norge, så det må ofte bli med drømmen.

Anonymkode: 47b8f...1a5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror du at alle som går på stranden og er slanke tror og tenker selv at de har en perfekt kropp? Hvorfor er en perfekt kropp en tynn kropp i dine øyne?

I samfunnets øyne er ikke overvektige idealet.

Ts

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Du har aldri sett tjukke folk på stranden før? Jeg var på stranden i går, minst 70% var overvektige, da spesielt menn med magen rett ut. Du må stikke hodet litt mer ut i virkeligheten ass. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan man ikke skrive et innlegg uten at man skal bli halshugget.?

Omtrent alle damer stresser jo med at de eller de ikke ser bra nok ut, derfor syntes jeg det var flott at de viste seg avkledd, når 90% av de andre ikke var overvektige.

Overvektig blir jo som oftest shamet

Ts

Og med denne tråden shamer du de så det synger etter. 

Anonymkode: 8c07b...e93

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
monican94 skrev (11 minutter siden):

de fleste liker mennesket bak kroppen..

Hvis man ikke tiltrekkes av det ytre blir man jo ikke kjent med mennesket inne i kroppen, hvis det er et menneske du ikke kjenner fra før.

Ts

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, det er virkelig ikke vanlig! De fleste vil ha en frisk, sunn og slank kropp.

• Liker 6
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...