AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Jeg handler kun ulike matvarer når jeg er ute å reiser. Anonymkode: 25a7f...2c9 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli En kjøpeskapsmagnet med stedsnavnet? Anonymkode: 053c2...92b 6 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli Ts her Tenkte kanskje på unike matvarer, olje eller alkohol Anonymkode: ecef7...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #6 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du tips? Åpen for alt🙂 Anonymkode: ecef7...8a8 Ingenting, det meste er ræl Anonymkode: 65280...c67 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7 Skrevet 14. juli Jeg var i Palma i slutten av april og handlet bærekraftige bomullsklær her: https://humusvestirsostenible.com/en/physical-store/ Ellers kan du se på menyen til venstre her: https://www.sunbonoo.com/nb/shopping-pa-mallorca-1 Anonymkode: 3de22...779 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #8 Skrevet 14. juli Take only pictures, leave only footprints Anonymkode: 01a74...78c 5 1
TomKrus Skrevet 14. juli #9 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har du tips? Åpen for alt🙂 Anonymkode: ecef7...8a8 Minst mulig Hva har de der som du ikke kan få i Norge eller via netthandel Til bedre priser en du får der nede slik den norske kronen sin verdi er akkurat nå. Du er flere år for sent ute om du skal gjøre veldig gode kjøp der nede, med den kronekursen som er opp mot Euro nå. Men klart de kan jo ha gode tilbud på ting du trenger, som vi ikke har i Norge akkurat nå. 2
TomKrus Skrevet 14. juli #10 Skrevet 14. juli Husk en ting, det kan være merkevarer i Norge som aldri har tilbud på noe som helst. Fordi de vet at i Norge har vi god kjøpekraft og det benytter de seg av. Men i Spania er det ikke nødvendigvis slik, så da må du sjekke priser i Norge på merkevaren du skal kjøpe, og så hva den koster i Spania opp mot den norske kronekursen. Klart er den på tilbud til 50 % i Spania vil det lønne seg uansett. Men husk en ting, reklamasjon om det er feil ved varen kan du bare glemme 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #11 Skrevet 14. juli Mercadona (dagligvarekjeder) har noen overraskende gode produkter, til en veldig rimelig penge. Deliplus - ManteK fuktighetskrem, balsamspray, neglelakk, hudkremer, og mye mer. Olivenolje og hvitløk er noe jeg ofte plukker med meg fra spania - gjerne på metallbokser. Fantastisk kvalitet, for lav pris. Også safran, peallakrydder og peallaris. Terracottaformer - men kjøp på dagligvare, som Carrefeur, ikke på markeder og slikt. Fjøler i oliventre. Calziedonia har veldig gode basis klær og undertøy. Anonymkode: 392bf...f45 3 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #13 Skrevet 14. juli TomKrus skrev (59 minutter siden): Minst mulig Hva har de der som du ikke kan få i Norge eller via netthandel Til bedre priser en du får der nede slik den norske kronen sin verdi er akkurat nå. Du er flere år for sent ute om du skal gjøre veldig gode kjøp der nede, med den kronekursen som er opp mot Euro nå. Men klart de kan jo ha gode tilbud på ting du trenger, som vi ikke har i Norge akkurat nå. Åkai, da blir det gin på taxfree Ts Anonymkode: ecef7...8a8 1
Gentleman59 Skrevet 14. juli #14 Skrevet 14. juli (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du tips? Åpen for alt🙂 Anonymkode: ecef7...8a8 M66: Ikke én ting! Tollkvoten kjøper du når du lander i Norge. Endret 14. juli av Gentleman59 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #15 Skrevet 14. juli Oysho i Palma har verdens mykeste treningsklær, helt magiske. Anonymkode: 93847...926
AnonymBruker Skrevet 14. juli #16 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Oysho i Palma har verdens mykeste treningsklær, helt magiske. Anonymkode: 93847...926 Det glemte jeg! Hamstrer alltid på Oysho når jeg er i Spania. Anonymkode: 392bf...f45
AnonymBruker Skrevet 14. juli #17 Skrevet 14. juli Ingenting, bortsett fra at ungene kjøpte noen venninnegaver og noen suvernirer Anonymkode: 62a30...4ba
AnonymBruker Skrevet 14. juli #18 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mercadona (dagligvarekjeder) har noen overraskende gode produkter, til en veldig rimelig penge. Deliplus - ManteK fuktighetskrem, balsamspray, neglelakk, hudkremer, og mye mer. Olivenolje og hvitløk er noe jeg ofte plukker med meg fra spania - gjerne på metallbokser. Fantastisk kvalitet, for lav pris. Også safran, peallakrydder og peallaris. Terracottaformer - men kjøp på dagligvare, som Carrefeur, ikke på markeder og slikt. Fjøler i oliventre. Calziedonia har veldig gode basis klær og undertøy. Anonymkode: 392bf...f45 Mye av det samme som over, men også: Ñoras, røkt paprikapulver (pimentón de la Vera), ris til arroz con leche, queso manchego, oliven. Og en pakke aspirin complex fra apoteket. Anonymkode: 5fbc3...5a6
Playmobil Skrevet 14. juli #19 Skrevet 14. juli El Almendro! Så gode, spesielt de med sesam og den med krokan og sjokolade.
AnonymBruker Skrevet 14. juli #20 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mye av det samme som over, men også: Ñoras, røkt paprikapulver (pimentón de la Vera), ris til arroz con leche, queso manchego, oliven. Og en pakke aspirin complex fra apoteket. Anonymkode: 5fbc3...5a6 Ser jeg kunne fortsatt og fortsatt... Apotekvarer; JA. Jeg kjøper Retinol fra apotek - bestiller slik at de lager til meg. Du kan få en rekke apotekvarer rimeligere enn i Norge, og ting du ikke får tak i hjemme. Myggspray som faktisk fungerer. Både pimenton dulce og picante,la vera (D.O.P. klasse ), agridulce. Der du i Norge har paprika, eller chili, har du et hav av utvalg med faktisk dybde. Parmasan havner også alltid i kofferten. Og noen skinker. Anonymkode: 392bf...f45 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå