Gjest Spy Wear Skrevet 22. mars 2006 #1 Skrevet 22. mars 2006 Kan ikke brukerne her inne beskrive seg selv i fra topp til tå? Hadde vært gøy å se for meg dere. Jeg kan jo starte med meg selv; Alder: 25 Høyde: 172 Vekt: 75 Hårfarge: Rødtopp. Hårsveis: Nyklippet (bob-sveis) kort hår. Øyenfarge: Grønne. Klesstørrelse: 40 Kroppsfasong: Pære vil jeg kalle det. Skostørrelse: 39 BH-størrelse: 70-A Klesstil: Rocka (nagle belter, sorte klær, rød sminke). Hudfarge: Hvit - lys, lys, lys i huden med litt fregner. Personlighetstrekk: Snill, hissig, sta og livlig. Hvis dere ikke vil ta med vekta så er det jo bare å sløyfe den biten. Værsegod neste!!!
Gjest King James Skrevet 22. mars 2006 #2 Skrevet 22. mars 2006 (endret) `greit skal gjøre det...har ikke noe bedre og gjøre nå alikavel alder.........22 år og 6 måneder og 19 dager høyde ca 176 vekt...rundt 67 hårfarge---brunt øyenfarge...blå-grønne klesstørelse--Har ikke peiling sko størelse...43 kroppsfasong---Nei gudene vet bh størelse---bruker ikke bh klesstil----det vet jeg ikke hudfarge...hvit personlighetstrekk....det er uviktig Endret 22. mars 2006 av King James
Gjest Shadowlyn Skrevet 22. mars 2006 #3 Skrevet 22. mars 2006 Alder: 20 Høyde: 163 Vekt: 50 Hårfarge: Brunt Hårsveis: Har ingen sveis egentlig, bare vanlig langt. Øyenfarge: Blå Klesstørrelse: 34/36, eller XS/S Kroppsfasong: Aner ikke jeg, kan ikke det pære/eple greiene Skostørrelse: 36 BH-størrelse: 75A Klesstil: Vanlig, Vero Moda, H&M, Victorias Secret Hudfarge: Hvit - lys, lys, lys i huden med litt fregner. <-- Jeg og. Personlighetstrekk: Gavmild, rolig, hjelpsom.. noen sier morsom.
Gjest Jalileh Skrevet 22. mars 2006 #4 Skrevet 22. mars 2006 Alder: 23 Høyde: 165 Vekt: 60 kg Hårfarge: Karamellbrun med noe "spill" i. Hårsveis: Langt hår...nesten til korsryggen. Oppklippet med skrålugg. Øyenfarge: Blå. Klesstørrelse: 36/38. S/M/ Kroppsfasong: Timeglass. Skostørrelse: 37/38 BH-størrelse: 75 B,C Klesstil: Feminin (Vero Moda, H&M, Victorias Secret, Mango). Hudfarge: Ganske brun fra naturens side Personlighetstrekk: Lojal, lat, stort sett snill, trofast, rolig.
liv Skrevet 22. mars 2006 #5 Skrevet 22. mars 2006 Alder: 24 Høyde: 171 Vekt: 51 Hårfarge: Brunt Hårsveis: bobaktig Øyenfarge: blå. Klesstørrelse: 36 Kroppsfasong: Aner ikke jeg Skostørrelse: 39 BH-størrelse: 70-d Klesstil: Casual Hudfarge: lys i huden med litt fregner, blir fort brun. Personlighetstrekk: Snill, rotete, sta og livlig.
Gjest 1111 Skrevet 22. mars 2006 #6 Skrevet 22. mars 2006 Alder: 18 Høyde: 157 cm Vekt: 42 kg Hårfarge: sort Hårsveis: langt hår, det lengste til korsryggen Øyenfarge: grønne med litt blått i Klesstørrelse: 32/34 Kroppsfasong: aner ikke Skostørrelse: 36 BH-størrelse: Klesstil: annerledes; mye skjørt/kjoler, mye sort Hudfarge: veldig lys Personlighetstrekk: snill, sjenert, rolig, litt perfeksjonist
Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2006 #7 Skrevet 22. mars 2006 (endret) Alder: 26 Høyde: 168 Vekt: 58 Hårfarge: Rødtopp. Hårsveis: Langt Hår. Øyenfarge: Blå. Klesstørrelse: 38. Kroppsfasong: Pære . Skostørrelse: 38. BH-størrelse: 70-A. Klesstil: Blanding av rocka og romantisk. Hudfarge: Hvit. Personlighetstrekk: Asosial, hyper, tullete og engasjert. Endret 22. mars 2006 av CatPower
Impala Skrevet 23. mars 2006 #8 Skrevet 23. mars 2006 Alder: 34 Høyde: 162 Vekt: ca 70 Hårfarge: Mørk blond Hårsveis: Halvlangt Øyenfarge: Grønn Klesstørrelse: 40-44 (M-XL) Kroppsfasong: Tja, si det Skostørrelse: 37 BH-størrelse: 85D Klesstil: Helt vanlig. Hudfarge: Lys Personlighetstrekk: Snill, sta, hjelpsom, strukturert, utålmodig
Anglofil Skrevet 24. mars 2006 #9 Skrevet 24. mars 2006 Alder: 19 år Høyde: 168 cm Hårfarge: Blond Hårsveis: Kortklipt, men sparer, begynner å bli halvlangt. Øyenfarge: Blå Klesstørrelse: 44-46 Kroppsfasong: Pære Skostørrelse: 40-41 BH-størrelse: 85B - 95B, kommer helt ann på bh'ene. Klesstil: Klassisk Hudfarge: Hvit - lys, sart hud. Personlighetstrekk: Sjenert, tilbaketrukket, engasjert, diplomatisk, lojal, sta, rolig, men også hissig og temperamentsfull. Mvh Yvonne
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #10 Skrevet 24. mars 2006 Alder: 34 Høyde: 167 Vekt: 53? Hårfarge: fra naturens side type oppvaskvann, men har farget det svart. Hårsveis: utgangspunktet er en helt kort sveis, men overhåret er langt, og luggen rekker meg til haken, ca (ala Bertine Zetlitz, men kortere i nakken) Øyenfarge: blå/grønn, skifter farge Klesstørrelse: 34, XS/S, varierer etter hva slags plagg Kroppsfasong: Ganske rett-opp-og-ned. Brede skuldre og smale hofter. Muskuløs (høres ut som en mann? Heldigvis har jeg pupper) Skostørrelse: 36-37 BH-størrelse: 70C Klesstil: Blanding; masse jeans, svart, naglebelter. Litt rocka, noen ganger kan jeg slå til og være dame Hudfarge: Gultonet, blir fort brun Personlighetstrekk: Hmm... Ikke så veldig pratsom, men ganske energisk ellers. Utålmodig, perfeksjonistisk, sta.
Tusseline Skrevet 24. mars 2006 #11 Skrevet 24. mars 2006 Alder: 19 (blir 20) Høyde: 166 (tror jeg) Vekt: 50 Hårfarge: Brun Hårsveis: Langt. Litt oppklippt.... Langt i fra særegent. Øyenfarge: Blå Klesstørrelse: 32/34/36. XS/S. Alt ettersom. Kroppsfasong: Guttefasong, med pupper. Skostørrelse: 37 BH-størrelse: 65C, men bruker 70C i mangel på utvalg Klesstil: Rocka, vil jeg si. Hudfarge: Ganske lys Personlighetstrekk: Overreagerende, morsom, snill, utadvendt, pirkete.
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #12 Skrevet 24. mars 2006 Alder: 20 (21 om noen uker...) Høyde: 158 Vekt: Blæ Hårfarge: Driver med blonderingsprosess etter å ha blitt rød. Nå er jeg gulrot. Snart blond igjen. Hårsveis: Sparer. Har langt hår, til midt på puppen ca. Hehe Øyenfarge: Grå Klesstørrelse: s, 34-36 Kroppsfasong: Timeglass? Aner ikke.. Skostørrelse: 34-35 BH-størrelse: 75B Klesstil: Klassisk. Mye svart, hvitt, rødt, brunt. Hudfarge: Kan bli brun, men liker ikke så godt å sole meg. Mellomlys eller noe. Personlighetstrekk: litt perfeksjonistisk, empatisk, småmorsom, littegranne vulgær i kjeften... hmm... og gæren Tja..
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #13 Skrevet 25. mars 2006 Alder: Snart 19 Høyde: 155 Vekt: 49 Hårfarge: Mørk brun. Hårsveis: Langt hår, gradert på sidene og klippet i en slags "spiss" bak. Øyenfarge: Blågrønne, med en brun flekk i det ene øyet. Klesstørrelse: 32/34, 26/27 og XS/S. Kroppsfasong: Timeglass vil jeg tro. Har visst "svømmeskuldre". Skostørrelse: 36 BH-størrelse: 75B Klesstil: "Business", jeans etc. Hudfarge: Ganske lys. Personlighetstrekk: Sta, bestemt, målbevisst, kritisk.
Colargol Skrevet 25. mars 2006 #14 Skrevet 25. mars 2006 Alder: 24 Høyde: 178 Vekt: Hårfarge: Knall rødt, med sorte striper Hårsveis: Ikke langt-ikke kort, er vel en mellomting da! (er mye hårmodell...) Øyenfarge: Blå, grønne, gule Klesstørrelse: tja.. ca.40-42 vil jeg tr, har litt brede hofter Kroppsfasong: Har ikke peiling Skostørrelse: 39 BH-størrelse: 80-85C/D Klesstil: Punk/Rock stil, masse farger -sterke farger, og masse svart! har ikke brukt bukse på mange år! -Og elsker mine 20par med Converse og Underground sko Hudfarge: Lys Personlighetstrekk: Snill, hyper og rolig, engasjert, sta, ironisk og humoristisk, smiler alltid!
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #15 Skrevet 25. mars 2006 Alder: Tretti-og-noe Høyde: En sytti-og-noe Vekt: Par-og-seksti Hårfarge: Mørk blond. Hårsveis: Langt. Øyenfarge: Blå Klesstørrelse: 38-40 Kroppsfasong: Tja, ? Skostørrelse: 40 BH-størrelse: 75B Klesstil: Varierer. ordinær, klassisk, men liker personlig touch. Ofte skjørt. Hudfarge: blekrosa (sjelden brun). Personlighetstrekk: Analytisk, skiftende, gøyal, snill. (lurer litt på hvorfor jeg skriver dette egentlig )
Gjest -eline- Skrevet 25. mars 2006 #16 Skrevet 25. mars 2006 Skal vi se... Alder: 25 Høyde: 167 Vekt: 63 Hårfarge: orginalt musebrunt&kjipt, men er farget roedlig brunt. Hårsveis: langt med fall, klippet opp. Øyenfarge: Grønne med gul ring... Klesstørrelse: alt fra 36-40 alt ettersom hva det er... Kroppsfasong: litt for mye paa midten og null hofter. Skostørrelse: 38 BH-størrelse: 75C Klesstil: ordinaer, ganske klassisk i snittet, bruker endel sterke farger. Hudfarge: ganske lys... maa sole meg endel foer jeg blir brun... Personlighetstrekk: snill, hjelpsom, temperamentsfull, engasjert, skravlete ogsaa er jeg perfeksjonist...
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2006 #17 Skrevet 25. mars 2006 Alder: 20 Høyde: 160 Vekt: 50 Hårfarge: Mørk-blond Hårsveis: Dreads til litt lengre enn skuldrene Øyenfarge: Blågrå Klesstørrelse: 34-36 Kroppsfasong: Timeglass Skostørrelse: 38 BH-størrelse: 70 C Klesstil: Slask Hudfarge: For lys, men ikke helt hvit lengre. Personlighetstrekk: Impulsiv, vulgær, glad, kjempesinna, bortevekk
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #18 Skrevet 25. mars 2006 Alder: 32 Høyde: 174 Hårfarge: brunblond Hårsveis: Nyklippet Øyenfarge: Grønne øyne med sorte prikker i Personlighetstrekk: alltid snill og grei
Gjest Bellatrix Skrevet 25. mars 2006 #19 Skrevet 25. mars 2006 Alder: 29 Høyde: lav Vekt: Nei, det har jeg ikke. Hårfarge: brun Hårsveis: I hestehale akkurat nå. Øyenfarge: Blå Klesstørrelse: vanskelig Kroppsfasong: liten og stor Skostørrelse: Midt mellom barn og voksen BH-størrelse: b eller c. Klesstil: Det jeg føler for. Hudfarge: Kommer an på årstiden Personlighetstrekk: nysgjerrig, men snill
Ginen Skrevet 26. mars 2006 #20 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Alder: 23 Høyde: 172 Vekt: 60 Hårfarge: Kjip-fargeløs-mørk-blond i utgangspunktet, men har farget det i flere blonde nyanser, som honning, hvitt, gyllen, og nesten grålig. Ikke verst, syns jeg selv Hårsveis: Hår til like nedenfor skuldrene, fullstendig ujevnt/delvis etasje-klipp med det lengste håret på venstre skulder, mye kortere på høyre side, tung pannelugg som må klippes annenhver uke, håret som rammer inn selve ansiktet er oppklippet. Noen ganger når jeg trekker luggen til side, vises en liten detalj ved øret der noe av håret bare er et par cm langt Frisøren klipper luggen gratis mot at hun får prøve det hun lærer på kurs! Øyenfarge: blå/grå/grønn. Klesstørrelse: 36/38, xs i noen topper, s og m i andre. Kroppsfasong: Timeglass Skostørrelse: 39 BH-størrelse: 70B og C (kommer an på ønsket effekt ) Klesstil: Feminin. Noen ganger damete, andre ganger mer rocka, men prøver nesten alltid å fremheve det jeg liker. Liker å kle meg "sexy" med klær som gjerne skjuler litt, f.eks en trang topp og jeans, men som ikke viser hele puppestellet o.l., men som er sexy likevel. Om noen forsto dette... Hudfarge: Kritthvit. Men det er fordi jeg ikke har hatt ferie på flere år, og de dagene det har vært sol har det enten vært for kaldt, eller så har jeg vært på jobb... Liker ikke solarium, og selvbruning lukter så vondt. Men jeg slår til innimellom. Blir veldig fort brun når jeg først kommer meg i sola da! Personlighetstrekk: Klønete, jobber mye, litt svingete i humøret - men det er pga mye stress i det siste + jeg har slutta på p-piller. Lat, noen sier jeg er morsom, liker å pynte meg, elsker sko, liker klassisk musikk og sang (er hobbymusiker selv). Orker ikke skrive mer. Lat som sagt. (Jeeezzz... Var absolutt ikke meningen det skulle bli så langt. Sorry...) Endret 26. mars 2006 av Ginen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå