AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Hvordan har dere opplevd forholdet? Anonymkode: d31b5...63e
AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Jeg opplevde det som spennende mens det pågikk. I ettertid angrer jeg og innser hvor farlig jeg faktisk levde. Jeg har byttet navn, flyttet til en annen del av landet og vil aldri tilbake. Anonymkode: 4fa8b...99e
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Narsissistiske tegn så det holdt, ingen impulskontroll og fort opp høyt og like fort ned igjen. Anonymkode: 5d7b3...c4a 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Jeg var naiv og datet en eks-kriminell. Aldri mer! Han manglet helt sentrale egenskaper som grunnleggende empati. Selvom han var snill på overflaten, stakk det egentlig aldri noe dypere og han utsatte meg for en del ting jeg sliter med flere år senere. Han manglet også styring på tid og penger, og det gjorde et liv sammen veldig praktisk vanskelig. Jeg vil påstå at de personlige egenskaper som en nødvendig for å livnære seg av kriminelle handlinger er akkurat det motsatte man trenger for å ha en god, sunn og trygg relasjon. Anonymkode: 7bb82...9d8 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå