AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Fikk enda en grunn til å droppe Bli vakker, så nå skjer det. De sender mailer med " hva skjedde... Fortsett handelen din nå", om jeg bare har kikket på et produkt. Før fikk jeg denne mailen om jeg hadde lagt noe i handlekurven - men ikke kjøpt det. Hvor handler dere hudpleie og sminke på nett, som er like bra med tanke på pris og utvalg? Anonymkode: d4092...6ce 1 1
Jegkjedermeg Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fikk enda en grunn til å droppe Bli vakker, så nå skjer det. De sender mailer med " hva skjedde... Fortsett handelen din nå", om jeg bare har kikket på et produkt. Før fikk jeg denne mailen om jeg hadde lagt noe i handlekurven - men ikke kjøpt det. Hvor handler dere hudpleie og sminke på nett, som er like bra med tanke på pris og utvalg? Anonymkode: d4092...6ce Vell, ja de er jo pengetørste. På nesten regne med det når det gjelder slike nettsider. Kan alltids gå fysisk i butikker også. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Merket at andre nettsider også gjør det nå! "Så du noe du likte?" eller "ikke la varene i handlekurven bli utsolgt" "du har god smak bla bla" det er såååå ekkelt. Hva mener du med "enda en grunn" til droppe bli vakker? 🤨 Anonymkode: 3248a...e9e 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Det var da voldsomt til kampanje mot Blivakker Anonymkode: c5844...5ab 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det var da voldsomt til kampanje mot Blivakker Anonymkode: c5844...5ab Hei Einar Anonymkode: 5b280...0e7 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli Jeg opplever da dette til stadighet fra de fleste nettbutikker jeg er innom, så her er ikke BliVakker noe verre enn noen andre. Anonymkode: f0e0d...d55 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 9.37): Fikk enda en grunn til å droppe Bli vakker, så nå skjer det. De sender mailer med " hva skjedde... Fortsett handelen din nå", om jeg bare har kikket på et produkt. Før fikk jeg denne mailen om jeg hadde lagt noe i handlekurven - men ikke kjøpt det. Hvor handler dere hudpleie og sminke på nett, som er like bra med tanke på pris og utvalg? Anonymkode: d4092...6ce Dette har de holdt på med i årevis. Gå inn i personverninnstillingene dine og ordn opp der. Så får du ting slik du selv vil ha dem. Anonymkode: d4391...a4e 2 1
Gaia Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli BliVakker er det eneste nettstedet jeg ikke ville vurdert å handle hos, på grunn av eieren. Han har bedrevet valgkamp for partiet Demokratene (med blant annet Vidar Kleppe i førersetet). Hans menneskesyn er ikke noe jeg ønsker å støtte opp om ved å handle der. 2 8
AnonymBruker Skrevet 15. juli #9 Skrevet 15. juli Uavhengig av reklamemailer (som man kan unngå med bittelitt kunnskap), så er Blivakker elendig på kundeservice. Handler derfor heller på Lyko, Vita, Normal eller Rusta. Anonymkode: 0165b...3cf 1 1 1
AprilLudgate Skrevet 16. juli #10 Skrevet 16. juli Prøver boikotte BliVakker pga eieren Brandsdal. Så jeg bruker litt forskjellig og sjekker prisjakt/handler på tilbud: Blush, Lyko, Kicks, Bangerhead og Vita. Er disse det går mest i, men hender Fredrik&Louisa har tilbud også på ting jeg bruker fast. En veeeeldig sjelden gang på Sephora.se - de har ganske god avtale nå med Trumfpoeng. 2
AprilLudgate Skrevet 16. juli #11 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei Einar Anonymkode: 5b280...0e7 Han ville svar veldig mye verre 😅 Fyren er fullstendig rabiat. 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #12 Skrevet 16. juli AprilLudgate skrev (1 time siden): Han ville svar veldig mye verre 😅 Fyren er fullstendig rabiat. Haha, det har du nok rett i 😅 ubehagelig type Anonymkode: 5b280...0e7 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #13 Skrevet 16. juli Har fått pakke fra BliVakker idag, kjempebra butikk. Lurer på om jeg skal bestille noe mer snart der Anonymkode: c5844...5ab 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #14 Skrevet 16. juli AprilLudgate skrev (5 timer siden): Prøver boikotte BliVakker pga eieren Brandsdal. Så jeg bruker litt forskjellig og sjekker prisjakt/handler på tilbud: Blush, Lyko, Kicks, Bangerhead og Vita. Er disse det går mest i, men hender Fredrik&Louisa har tilbud også på ting jeg bruker fast. En veeeeldig sjelden gang på Sephora.se - de har ganske god avtale nå med Trumfpoeng. Hvordan er det å handle fra Sephora.se? Får man masse avgifter og gebyrer i etterkant? Anonymkode: c67ae...bd4 1
MarianneE Skrevet 17. juli #15 Skrevet 17. juli Gaia skrev (På 15.7.2025 den 20.35): BliVakker er det eneste nettstedet jeg ikke ville vurdert å handle hos, på grunn av eieren. Han har bedrevet valgkamp for partiet Demokratene (med blant annet Vidar Kleppe i førersetet). Hans menneskesyn er ikke noe jeg ønsker å støtte opp om ved å handle der. Stemmer det, takk for påminnelsen! 2
AprilLudgate Skrevet 17. juli #16 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvordan er det å handle fra Sephora.se? Får man masse avgifter og gebyrer i etterkant? Anonymkode: c67ae...bd4 Nei, det er null ekstra styr. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #17 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har fått pakke fra BliVakker idag, kjempebra butikk. Lurer på om jeg skal bestille noe mer snart der Anonymkode: c5844...5ab Har de beste prisene. Anonymkode: 3248a...e9e
AnonymBruker Skrevet 17. juli #18 Skrevet 17. juli AprilLudgate skrev (5 timer siden): Nei, det er null ekstra styr. Så bra! Tusen takk for svar😊 Anonymkode: c67ae...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå