Majer Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Hadde dere dratt? Er det rart å dra? Jeg fant det først ut etter at jeg ble invitert. Jeg kjenner ingen der, alle er mye yngre og alle er jenter. Jeg jobber stort sett med kvinner så pleier å feste mest med dem, men denne situasjonen er litt spesiell så jeg føler jo at jeg stikker meg ut
AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Jeg hadde nok blitt ganske klein som eneste mann på en fest bestående ellers av kun kvinner🫣 Men kan vel kanskje hende noen av de kvinnelige gjestene tar med menn som du ikke har fått beskjed om? Anonymkode: 7c6e1...959 1
Suttrekoppen Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Majer skrev (5 minutter siden): Hadde dere dratt? Er det rart å dra? Jeg fant det først ut etter at jeg ble invitert. Jeg kjenner ingen der, alle er mye yngre og alle er jenter. Jeg jobber stort sett med kvinner så pleier å feste mest med dem, men denne situasjonen er litt spesiell så jeg føler jo at jeg stikker meg ut Høres ut som enten en drømme scenario eller ett skikkelig mareritt, kommer an på selvtilliten din og dine sosiale antenner. 3 1
Phoenix Heart Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli (endret) Nei, hadde ikke dratt, hadde følt meg ukomfortabel som eneste kvinne og det at alle var fremmed hadde gjort det enda mer ubehagelig. Endret 14. juli av Phoenix Heart 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli Jeg hadde ikke dratt på en fest hvor alle var motsatt kjønn. Men så må det også sies at jeg er homofil. Anonymkode: cca46...c09 1
Nowayback Skrevet 14. juli #6 Skrevet 14. juli Hvordan har du blitt invitert til et sted hvor du ikke kjenner noen? 2 1
Majer Skrevet 14. juli Forfatter #7 Skrevet 14. juli Nowayback skrev (1 time siden): Hvordan har du blitt invitert til et sted hvor du ikke kjenner noen? Prater med folk overalt- alt fra butikken, til bokhandler og kafé AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hadde nok blitt ganske klein som eneste mann på en fest bestående ellers av kun kvinner🫣 Men kan vel kanskje hende noen av de kvinnelige gjestene tar med menn som du ikke har fått beskjed om? Anonymkode: 7c6e1...959 Det hadde gått veldig greit om det kom en til ja, men har ingen garantier😅 Suttrekoppen skrev (5 timer siden): Høres ut som enten en drømme scenario eller ett skikkelig mareritt, kommer an på selvtilliten din og dine sosiale antenner. Jeg gjør det heldigvis bra i sosiale settinger så kan gå bra, men jeg dater en bekjent av de igjen (tilfeldig), noe jeg er redd for at gjør situasjonen enda mer spesiell i og med at hun ikke kan komme
Nowayback Skrevet 14. juli #8 Skrevet 14. juli Majer skrev (3 timer siden): Prater med folk overalt- alt fra butikken, til bokhandler og kafé Det hadde gått veldig greit om det kom en til ja, men har ingen garantier😅 Jeg gjør det heldigvis bra i sosiale settinger så kan gå bra, men jeg dater en bekjent av de igjen (tilfeldig), noe jeg er redd for at gjør situasjonen enda mer spesiell i og med at hun ikke kan komme Om jeg hadde klart å gjøre slikt, hadde jeg ikke hengt her for å si det slik! Jeg hadde gått på den festen om jeg var deg. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #9 Skrevet 14. juli Hva med å dra, men komme seint? På den måten får du vært der og hilst på alle sammen, men samtidig slipper du å sitte der i timesvis om det blir kleint. Anonymkode: d4802...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #10 Skrevet 15. juli Det kommer an på hvem som inviterte og i hvilken setting. Scenario hvor du kan gå: Vertinnen oppsøkte deg spesielt eller sendte deg en personlig melding med invitasjon. Scenarier hvor du ikke skal gå: Du var tilfeldigvis der da noen snakket om festen, og en eller annen sa « kom du også». Det var på en pub, ute e l og vedkommende som ba deg hadde drukket. Du var i en litt klein samtale med en bekjent og det kom fram at hun skulle på fest og hun sa «du må gjerne bli med». Kan GARANTERE at de fleste vil synes det er litt rart og kjipt å ha en ti år eldre mann med på vors! Du vil jo bryte hele magien… Anonymkode: 848af...02b 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #11 Skrevet 15. juli Hadde nok generelt ikke dratt på vors til en random person jeg ikke kjenner, hvor alle attpåtil er 10 år yngre. Om jeg savnet en større omgangskrets så hadde jeg kanskje blitt med, men synes jo det er en spesiell situasjon for Norge å være. Tipper de er i 20-årene? Litt fare for at du blir han random ‘gamle’ fyren som ingen helt vet hvorfor er der. Anonymkode: b2d47...f90 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #12 Skrevet 15. juli Majer skrev (15 timer siden): Prater med folk overalt- alt fra butikken, til bokhandler og kafé Det hadde gått veldig greit om det kom en til ja, men har ingen garantier😅 Jeg gjør det heldigvis bra i sosiale settinger så kan gå bra, men jeg dater en bekjent av de igjen (tilfeldig), noe jeg er redd for at gjør situasjonen enda mer spesiell i og med at hun ikke kan komme Det hadde ikke blitt litt spesielt da? Du dater en dame, så reiser du på vors med bare damer der du ikke kjenner noen. Godt mulig den som inviterte deg er interessert Anonymkode: c4c35...138
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå