Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Skal føde i august på Rikshospitalet. Hva har de av bleier og evt. klær til baby? Er det bind/nettingtruser der eller skal jeg ta med selv? Noen som har født der i det siste?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De har bleier og body til baby, bind og nettingtruse.

Ta med klær til baby til hjemreise. Bukse og sokker evt ullbody om baby er kald.

Anonymkode: ada95...c6f

AnonymBruker
Skrevet

Alt av sanitærprodukter som bleier, bind, nettingtruser, isbind etc skal sykehuset ha. Dette er unødvendig å pakke med seg. Det samme med f.eks zinc salve til baby, dette har de på sykehuset. 
Om man ønsker å bruke egne klær til baby pakker man med dette, anbefaler å ha med noe ull da det er fint for baby for å holde en jevn temperatur. Til mor trenger man hovedsaklig bare å ta med generelle hygiene produkter som du normalt sett ville hatt i en toalettmappe, shampo, balsam, tannbørste etc. 
Ha med et behagelig skift eller to til deg selv. Men mens du er på sykehuset er det nok stor sannsynlighet for at du blir å bo i sykehusskjortene 😅

Anonymkode: af3e4...baf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg endte opp med å mislike både sykehusskjorter og nettingtruser (de var utrolig ubehagelige), så veldig fornøyd med å ha med ammebh, ammesinglett, gode bukser og lette skjorter hjemmefra. Brukte mannen sine boksershorts istedenfor nettingtrusene. 

Var også utrolig deilig med egen shampo, balsam, ansiktsvask og fuktighetskrem.

Anonymkode: 41a80...796

Skrevet

Takk for svar. Sist jeg var der, så var det ikke bind tilgjengelig, så jeg trodde de hadde sluttet med det. 

AnonymBruker
Skrevet
Sydenkupp skrev (2 timer siden):

Takk for svar. Sist jeg var der, så var det ikke bind tilgjengelig, så jeg trodde de hadde sluttet med det. 

De hadde nattbind da jeg fødte der i mars i alle fall.

Anonymkode: 10e16...38c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...