Sydenkupp Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Hei Skal føde i august på Rikshospitalet. Hva har de av bleier og evt. klær til baby? Er det bind/nettingtruser der eller skal jeg ta med selv? Noen som har født der i det siste?
AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli De har bleier og body til baby, bind og nettingtruse. Ta med klær til baby til hjemreise. Bukse og sokker evt ullbody om baby er kald. Anonymkode: ada95...c6f
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Alt av sanitærprodukter som bleier, bind, nettingtruser, isbind etc skal sykehuset ha. Dette er unødvendig å pakke med seg. Det samme med f.eks zinc salve til baby, dette har de på sykehuset. Om man ønsker å bruke egne klær til baby pakker man med dette, anbefaler å ha med noe ull da det er fint for baby for å holde en jevn temperatur. Til mor trenger man hovedsaklig bare å ta med generelle hygiene produkter som du normalt sett ville hatt i en toalettmappe, shampo, balsam, tannbørste etc. Ha med et behagelig skift eller to til deg selv. Men mens du er på sykehuset er det nok stor sannsynlighet for at du blir å bo i sykehusskjortene 😅 Anonymkode: af3e4...baf
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Jeg endte opp med å mislike både sykehusskjorter og nettingtruser (de var utrolig ubehagelige), så veldig fornøyd med å ha med ammebh, ammesinglett, gode bukser og lette skjorter hjemmefra. Brukte mannen sine boksershorts istedenfor nettingtrusene. Var også utrolig deilig med egen shampo, balsam, ansiktsvask og fuktighetskrem. Anonymkode: 41a80...796
Sydenkupp Skrevet 14. juli Forfatter #5 Skrevet 14. juli Takk for svar. Sist jeg var der, så var det ikke bind tilgjengelig, så jeg trodde de hadde sluttet med det.
AnonymBruker Skrevet 14. juli #6 Skrevet 14. juli Sydenkupp skrev (2 timer siden): Takk for svar. Sist jeg var der, så var det ikke bind tilgjengelig, så jeg trodde de hadde sluttet med det. De hadde nattbind da jeg fødte der i mars i alle fall. Anonymkode: 10e16...38c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå