Gå til innhold

Hjelp til identifisering av bitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har fått insektbitt kun på foten og mistenker det har skjedd denne natten også. Blir til små prikker senere som ennå klør. Finner ikke så mye på Google eller Chat GPT som jeg 100% kan støtte meg til, derfor prøver jeg her.

Legger til noen bilder

IMG_2513.thumb.jpeg.7ae2882ed658f4d8dbdc4cf9b494d821.jpegIMG_2512.thumb.jpeg.7e64267a4876f9ba21fc80bd54ead80e.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlige myggstikk, vel?

Anonymkode: ef54a...f0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Umulig å si. Folk reagerer så ulikt på bitt at reaksjonen sier lite. Siden det er på ankelen vil jeg tippe mygg og at du får dem ute på kvelden,  om du ikke sover i de nedre etasjer og får mygg inn på natten. 

Anonymkode: 3332d...41c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fugleloppe.

Anonymkode: 9ba80...266

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Mest sannsynlig mygg eller knottebitt. Sover med vinduet åpent, men samtidig redd for at det skal være veggdyr eller lignende (som er lite sannsynlig).

AnonymBruker
Skrevet

Det der ser ut som helt vanlige myggstikk. 

fuglelopper sitter gjerne to stikk nær hverandre? 

Anonymkode: 43a0f...a66

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Myggstikk. Mulig du har fått en mild allergisk reaksjon. Kjøp en pakke Zyrtek allergitabletter (reseptfritt).

Folk reagerer forskjellig på stikk. Jeg er skikkelig allergisk, så vanlige myggstikk hovner opp til samme størrelse som en halv golfball. Ble bitt av klegg en gang, og det hovnet opp til det sprakk (tro meg, dere vil ikke se bilder av det...).

Anonymkode: c8e2f...906

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...