AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Dere som har reist alene til syden (sør Europa), hvilket land og hotell reiser dere til? Jeg er ute etter sol og bad, og gjerne et hotell med flere solo-reisende så jeg ikke føler meg malplassert blant par og familier Anonymkode: ff852...b0d
AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Drar til typiske partysteder. Ibiza, Playa del ingles, Marbell, Zakynthos, Ayia Napa.. Anonymkode: 7fb05...cec
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Spania er rimelig safe Private utleiere med private basseng. Ofte leilighetskompleks med pensjonister. Er jeg der for å sol,bad og restituering, ikke sjekking og festing Anonymkode: 9d639...c92
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli Trives godt i Hellas alene☺️ Bruker kun leilighetshotell m/balkong da jeg liker å kunne lage min egen frokost og eventuelt andre måltider, samt sitte ute på kvelden og lese bok😀 Anonymkode: 428a3...6be 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #8 Skrevet 14. juli Kreta, Agia Marina eller Platanias. Anonymkode: d51e9...45f
Pawn Hearts Skrevet 14. juli #9 Skrevet 14. juli Kreta, Rethymnon eller Paleokhora. Platanias er en turistmaskin. På stripa vest for Khania tror jeg Agii Apostoli er hyggeligst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå