AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Hei. er det noen damer som bruker minoksidil? Anonymkode: 9fddc...b1c
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei. er det noen damer som bruker minoksidil? Anonymkode: 9fddc...b1c Ja, liniment. Anonymkode: 4ccf7...6c4
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ja, liniment. Anonymkode: 4ccf7...6c4 Har du noe effekt? har nylig startet med det, er bare på dag 3, men vil gjerne høre andre damers erfaring Anonymkode: 9fddc...b1c
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hjelper det? Anonymkode: c4554...4d5 Jeg er bare på dag 3, så jeg må smøre meg med tålmodighet Anonymkode: 9fddc...b1c
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli Jeg har veldig god effekt, men det tar tid (måneder). Bruk den sterkeste typen, den som står at er for menn. Kvinner kan også bruke denne. Anonymkode: 4ccf7...6c4
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har veldig god effekt, men det tar tid (måneder). Bruk den sterkeste typen, den som står at er for menn. Kvinner kan også bruke denne. Anonymkode: 4ccf7...6c4 Jeg kjøpte også den for menn, 5%. Er det fra apoteket du kjøper? Er nesten skallet på topp, er så flaut å se seg selv i speilet. Anonymkode: 9fddc...b1c
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg kjøpte også den for menn, 5%. Er det fra apoteket du kjøper? Er nesten skallet på topp, er så flaut å se seg selv i speilet. Anonymkode: 9fddc...b1c Ja. Men, hvis det er så ille som du skriver, synes jeg du raskt bør oppsøke en hudlege med peiling på håravfall. Det er viktig å finne årsaken til at du mister hår. Håper det ordner seg! Anonymkode: 4ccf7...6c4 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #9 Skrevet 15. juli Min frisør anbefalte hairextensions for å fylle ut på toppen. Er det lurt? Anonymkode: c4554...4d5
AnonymBruker Skrevet 15. juli #10 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Min frisør anbefalte hairextensions for å fylle ut på toppen. Er det lurt? Anonymkode: c4554...4d5 lurt for å fylle ut, men gjør ingenting med hårtapet. Det bør tas tak i, for etter en viss tid 3-5 år så er det vanskelig å reversere. Anonymkode: a22a0...c0f
AnonymBruker Skrevet 15. juli #11 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Min frisør anbefalte hairextensions for å fylle ut på toppen. Er det lurt? Anonymkode: c4554...4d5 Det ville jeg aldri gjort uten at jeg visste grunnen til at jeg mistet hår. Anonymkode: 4ccf7...6c4
AnonymBruker Skrevet 15. juli #12 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): lurt for å fylle ut, men gjør ingenting med hårtapet. Det bør tas tak i, for etter en viss tid 3-5 år så er det vanskelig å reversere. Anonymkode: a22a0...c0f Nja. Mange tilfeller av håravfall er forbigående, i noen tilfeller er det ikke noe man kan gjøre. Anonymkode: 4ccf7...6c4
AnonymBruker Skrevet 16. juli #13 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja. Men, hvis det er så ille som du skriver, synes jeg du raskt bør oppsøke en hudlege med peiling på håravfall. Det er viktig å finne årsaken til at du mister hår. Håper det ordner seg! Anonymkode: 4ccf7...6c4 Er genetisk, min mor og søstere har det samme problemet. Ingen feil på blodprøver hos fastlegen. Anonymkode: 9fddc...b1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå