AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Ingen forstår meg at jeg sorger og er trist av å ha mistet så mange i livet, arbeidsgiver sier at jeg må skjerpe meg å de rundt meg kjefter på meg når jeg har en dårlig dag. Har mistet begge foreldrene mine i ung alder og mange kompiser som har tatt selvmord og ei venninne som tok selvmord for noen dager siden. Går til psykolog som gir meg hjelpen jeg trenger men det er at noen dager så føler jeg at ingen ser meg uansett om rommet kan være fullt av folk og da går jeg bare, føler at jeg er i ei boble liksom Anonymkode: d2d83...051 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Sorg er kjipt og det er helt forferdelig at du har mistet så mange, men nå er det jo en gang sånn at livet går videre og det kan ikke gå ut over jobben din. Har du vurdert sykemelding til du kan stable deg selv opp på bena igjen sammen med psykologen din? Anonymkode: 8eab0...43f 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli Og hva har psykologen anbefalt at du gjør? Anonymkode: ee07f...d6d
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Sorg er vanskelig. Men du kan ikke dyrke sorgen og bli værende der. Du må leve videre. Sett av en times tid på kveld der du går inn i sorgen, tenker og minnes. Men når du er på jobb må du jobbe og fokusere. Du er ikke tjent med i lengden å sørge hele tiden. Finn ut hva dette handler om. Foreldre døde i ung alder, hvor lenge siden er dette? Anonymkode: 3b424...18b 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå