AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Kvinner har tradisjonelt sett hatt lettere for å sette ord på følelser en menn, og undres på om kvinnfolk deler sexopplevelser med hverandre.? Er det hold i at mange par har konspirasjonsteorier om at alle andre par har både bedre, mere sex en de selve ? Anonymkode: df04e...4de
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Jeg deler ikke, og har null behov for å høre om mine venninners sexopplevelser... Anonymkode: 02914...145 7 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli Nei, det har jeg aldri gjort! Det er mellom meg og min partner. Anonymkode: ba520...32e 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg deler ikke, og har null behov for å høre om mine venninners sexopplevelser... Anonymkode: 02914...145 Signerer denne. Har aldri snakket om sexlivet mitt med andre. Hverken til venninner, kamerater, kollegaer eller familie. Sex er en privatsak. Og jeg hadde vært veldig ukomfortabel med at mannen min delte om vårt sexliv. Anonymkode: 8ed26...46a 2 1
Mardina Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli Nei, deler ikke den slags med venninner. Det er privat mellom meg og partner. Jeg hadde nok ikke blitt så blid om han jeg hadde vært sammen med hadde "sladret" til kompiser om hvordan jeg så ut uten klær og hva vi gjorde i sengen. Visse ting holder man faktisk privat. 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli #8 Skrevet 13. juli Jeg snakker om sex med (noen av) mine venner ja. Anonymkode: fe3d6...359
AnonymBruker Skrevet 13. juli #9 Skrevet 13. juli Jeg snakket om sex med venninner da jeg var i begynnelsen av tjueårene. Har ikke gjort det siden. Anonymkode: bc3c0...b05
AnonymBruker Skrevet 13. juli #10 Skrevet 13. juli Jeg og min nærmeste venninne gjennom 30 år kan snakke om sex, ja. Anonymkode: 0151f...b20
AnonymBruker Skrevet 13. juli #11 Skrevet 13. juli Snakker om sex med venner og kan snakke om sexopplevelser med one night stands. Vi snakker sjeldent om sex med en partner, og da er det mer av "vi har fantastisk sex" eller "han/hun tar aldri initiativ til sex, hva skal jeg gjøre" eller "jeg har mistet sexlysten min, hva skal jeg gjøre" ol. Jeg har lite lyst å vite hvordan mannen til venninna mi er i senga, eller hva slags penisstørrelse han har. Anonymkode: cc0d6...ac1 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli #12 Skrevet 13. juli Nei ikke siden tenårene/tidlig 20 årene. Nå har alle fast partner, og ut av respekt blir sånt holdt privat. Anonymkode: 21a59...91d
AnonymBruker Skrevet 13. juli #13 Skrevet 13. juli Nei. Vi deler ikke «sexopplevelser». Vi kan snakke om mye som har med følelser å gjøre, men sexlivene våres er uinteressant. Har hverken behov for eller lyst til høre om sexlivet til venninnene mine eller snakke om mitt eget. Anonymkode: 8848a...cbf
AnonymBruker Skrevet 13. juli #14 Skrevet 13. juli Kan snakke mye om sex, men sjelden om konkrete opplevelser eller om nåværende partner. Da er det i så fall helt spesielle ting som har skjedd. "Baksnakker" eller utleverer mannen min på slike tema. Anonymkode: 78712...956
AnonymBruker Skrevet 13. juli #15 Skrevet 13. juli Ja, med min bestevenninne. Men forteller jo ikke alle detaljer. Men om det var bra, dårlig, lidenskapelig. Og den gangen en mann ga med 9 orgasmer i løpet av et samleie, så måtte jeg fortelle det. Anonymkode: 78746...823 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #16 Skrevet 13. juli Kan snakke om sex generelt, men ikke om mitt eget sexliv. Det er privat. Anonymkode: 4e75f...9a0
AnonymBruker Skrevet 13. juli #17 Skrevet 13. juli Haha ja det gjør jeg med to av mine venninner. Og jo da snakker vi om alt 😇 Anonymkode: 275df...65e
AnonymBruker Skrevet 13. juli #18 Skrevet 13. juli Aldri. Det er da privat. Anonymkode: 21d60...5c3 1
monican94 Skrevet 13. juli #19 Skrevet 13. juli å sette ord på følelser har da ingenting med å dele sex-opplevelser å gjøre🙊 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #20 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinner har tradisjonelt sett hatt lettere for å sette ord på følelser en menn, og undres på om kvinnfolk deler sexopplevelser med hverandre.? Er det hold i at mange par har konspirasjonsteorier om at alle andre par har både bedre, mere sex en de selve ? Anonymkode: df04e...4de Deler aldri. Anonymkode: 4c3df...469 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå