Gå til innhold

Deler kvinnfolk sexopplevelser med hverandre ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner  har tradisjonelt sett hatt lettere for å sette ord på følelser en menn, og undres på om kvinnfolk  deler sexopplevelser  med hverandre.?  Er det hold i at mange   par har konspirasjonsteorier om at alle andre par  har både  bedre, mere sex en de selve ?

Anonymkode: df04e...4de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg deler ikke, og har null behov for å høre om mine venninners sexopplevelser...

Anonymkode: 02914...145

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort! Det er mellom meg og min partner. 

Anonymkode: ba520...32e

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg deler ikke, og har null behov for å høre om mine venninners sexopplevelser...

Anonymkode: 02914...145

Signerer denne. Har aldri snakket om sexlivet mitt med andre. Hverken til venninner, kamerater, kollegaer eller familie. Sex er en privatsak. Og jeg hadde vært veldig ukomfortabel med at mannen min delte om vårt sexliv. 

Anonymkode: 8ed26...46a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, deler ikke den slags med venninner. Det er privat mellom meg og partner. Jeg hadde nok ikke blitt så blid om han jeg hadde vært sammen med hadde "sladret" til kompiser om hvordan jeg så ut uten klær og hva vi gjorde i sengen. Visse ting holder man faktisk privat. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei...det gjør jeg ikke.

Anonymkode: 51c13...b4c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei🙈

Anonymkode: 44ed1...c65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker om sex med (noen av) mine venner ja. 

Anonymkode: fe3d6...359

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakket om sex med venninner da jeg var i begynnelsen av tjueårene. Har ikke gjort det siden.

Anonymkode: bc3c0...b05

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min nærmeste venninne gjennom 30 år kan snakke om sex, ja. 

Anonymkode: 0151f...b20

AnonymBruker
Skrevet

Snakker om sex med venner og kan snakke om sexopplevelser med one night stands. Vi snakker sjeldent om sex med en partner, og da er det mer av "vi har fantastisk sex" eller "han/hun tar aldri initiativ til sex, hva skal jeg gjøre" eller "jeg har mistet sexlysten min, hva skal jeg gjøre" ol. 

Jeg har lite lyst å vite hvordan mannen til venninna mi er i senga, eller hva slags penisstørrelse han har. 

Anonymkode: cc0d6...ac1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke siden tenårene/tidlig 20 årene. Nå har alle fast partner, og ut av respekt blir sånt holdt privat.

Anonymkode: 21a59...91d

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vi deler ikke «sexopplevelser». Vi kan snakke om mye som har med følelser å gjøre, men sexlivene våres er uinteressant. Har hverken behov for eller lyst til høre om sexlivet til venninnene mine eller snakke om mitt eget.

Anonymkode: 8848a...cbf

AnonymBruker
Skrevet

Kan snakke mye om sex, men sjelden om konkrete opplevelser eller om nåværende partner. Da er det i så fall helt spesielle ting som har skjedd. "Baksnakker" eller utleverer mannen min på slike tema.

Anonymkode: 78712...956

AnonymBruker
Skrevet

Ja, med min bestevenninne. Men forteller jo ikke alle detaljer. Men om det var bra, dårlig, lidenskapelig. Og den gangen en mann ga med 9 orgasmer i løpet av et samleie, så måtte jeg fortelle det.

Anonymkode: 78746...823

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan snakke om sex generelt, men ikke om mitt eget sexliv. Det er privat.

Anonymkode: 4e75f...9a0

AnonymBruker
Skrevet

Haha ja det gjør jeg med to av mine venninner. Og jo da snakker vi om alt 😇

Anonymkode: 275df...65e

AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Det er da privat.

Anonymkode: 21d60...5c3

• Liker 1
Skrevet

å sette ord på følelser har da ingenting med å dele sex-opplevelser å gjøre🙊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinner  har tradisjonelt sett hatt lettere for å sette ord på følelser en menn, og undres på om kvinnfolk  deler sexopplevelser  med hverandre.?  Er det hold i at mange   par har konspirasjonsteorier om at alle andre par  har både  bedre, mere sex en de selve ?

Anonymkode: df04e...4de

Deler aldri. 

Anonymkode: 4c3df...469

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...