AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Er partneren deres med eller drar dere alene? Anonymkode: 70597...a86
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli Her har jeg hatt med partner når jeg har vært til kontroll pga lite liv, og kontroll/observasjon etter fall. Ble liggende over i et døgn etter fallet, da lot jeg samboer reise hjem etter noen timer og han sov hjemme (fordi alt så bra ut med baby) 😊 Anonymkode: 3b350...175
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Med første baby var far med den gangen jeg måtte inn på grunn av lite bevegelse. Med andremann måtte jeg inn en kveld, og da måtte mannen min være hjemme med eldstemann. Tar det som en selvfølge at partner er med så lenge han har anledning til det. Anonymkode: e01d8...088 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli Har bare vært inne en gang grunnet lite bevegelse, da var far med, siden det var på kvelden. Anonymkode: 639ed...c2e
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7 Skrevet 14. juli Dro inn alene for sånn type sjekk 2 ganger, den ene gangen ble jeg over natta og da kom han jo med litt klær og var der en stund. Ellers er han særs lite glad i sykehus, og det går veldig greit for meg å dra alene 🤷🏻♀️ Hadde risikosvangerskap og var på mange ultralyder og sjekker generelt. Han var med på 3 av de. Den aller første, samt to på fostermedisinsk fordi jeg var nervøs for resultatet. Anonymkode: aed6b...4c1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #8 Skrevet 14. juli Har dratt alene fordi jeg har andre barn hjemme som mannen måtte passe Anonymkode: 29fb4...b31
AnonymBruker Skrevet 14. juli #9 Skrevet 14. juli Jeg dro alene siden han var borte på jobb. Han var med på alle planlagte, og det var ca annenhver uke fra uke 20-39. Anonymkode: cbfb7...d1c
AnonymBruker Skrevet 14. juli #10 Skrevet 14. juli Dro alene. Er nærmere 3 timer til nærmeste sykehus og vi har andre barn hjemme. Anonymkode: 530ec...773
AnonymBruker Skrevet 14. juli #11 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (På 13.7.2025 den 22.40): Er partneren deres med eller drar dere alene? Anonymkode: 70597...a86 Han er/var med hvis han hadde muligheten og det passet seg sånn. Droppet ikke jobb eller slapp alt han hadde i hendene eller sånt for å være med. Anonymkode: fb30d...ae3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #12 Skrevet 15. juli Dro på sykehuset pga blødninger. Dro alene. Ble innlagt noen dager, da kom samboer på besøk etter jobb. Det var en helg så han kom på sykehuset igjen om morgenen. Men hadde det vært ukedag hadde han dratt på jobb først. Alt gikk fint med baby, de ville bare ha meg til observasjon. Anonymkode: e7175...3ea
AnonymBruker Skrevet 15. juli #13 Skrevet 15. juli Han har vært med. Med andre barnet måtte han stå utenfor sykehuset pga corona, men han var med på facetime hele veien. Syns det er greit med et ekstra par med ører med på alt som blir sagt og gjort. I tillegg til at det er hans barn også. var inne en gang i første svangerskap. En gang i andre som resulterte i ukentlige ultralydundersøkelser pga avvik. Tredje svangerskapet ble jeg lagt inn, og barnet ble født prematurt dagen etter. Anonymkode: 373bd...633
AnonymBruker Skrevet 15. juli #14 Skrevet 15. juli Han var med siden han var hjemme, ellers hadde jeg dratt alene- ville ikke ventet på at han kom hjem. Anonymkode: c260b...90f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå