Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 32, ser ung ut - og det vet jeg.

Var ute for første gang på lang tid i går. Ble spurt om legitimasjon i det jeg skulle inn, og det er jo greit.

Men ble huket tak i flere ganger av ulike vektere, "jeg må ha legitmasjonen din", "Er du gammel nok? Har du legitimasjon?" forann masse folk. Jeg er 32, og det var 20 års grense på utestedet. 

Synes det var utrolig pinlig, og ødelagte egentlig hele kvelden. 

Anonymkode: 140c3...016

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke mye til for å ødelegge kvelden din da. Bli tøffere.

Anonymkode: ff8f5...c83

• Liker 15
Skrevet

Du virker litt sart.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble nektet å kjøpe vin på polet i fjor, er 40 år nå. Måtte sende mamma på 66 så vi fikk vin til middagen. 😂 Hun kassadama ble skikkelig sur også, fordi jeg ble en smule himmelfallen og hadde glemt legitimasjon. 😂

Tok det som århundrets kompliment jeg. 🥰

Anonymkode: df8c0...0ba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg ble nektet å kjøpe vin på polet i fjor, er 40 år nå. Måtte sende mamma på 66 så vi fikk vin til middagen. 😂 Hun kassadama ble skikkelig sur også, fordi jeg ble en smule himmelfallen og hadde glemt legitimasjon. 😂

#tingsomaldriharskjedd

Anonymkode: d3bc5...075

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det ødela kvelden din ene og alene fordi du valgte å la det gjøre det. En alternativ løsning hadde vært å bare le, vise leg og gå videre. Alder er ikke så lett å fastslå med et blikk i dårlig belysning, jeg har opplevd at noen har bommet med både 10 og 20(!) år og ser ingen grunn til at det skal være pinlig for meg.

Endret av Daria
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Snikskryt

Anonymkode: 7919d...252

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta det som et kompliment.

Anonymkode: 365ac...c72

• Liker 2
Skrevet

Ville tatt det som et kompliment 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har vel ikke lov til å selge til moren din heller, når du ikke kan legitimere deg? Langing er ulovlig, og de er kjempestrenge på polet!!

Anonymkode: b80cd...9af

Skrevet

Jeg er 32, ser ung ut - og det vet jeg.

Var ute for første gang på lang tid i går. Ble spurt om legitimasjon i det jeg skulle inn, og det er jo greit.

Men ble huket tak i flere ganger av ulike vektere, "jeg må ha legitmasjonen din", "Er du gammel nok? Har du legitimasjon?" forann masse folk. Jeg er 32, og det var 20 års grense på utestedet. 

Så du forventer at vaktene husker deg for hver gang, selv om hundrevis av mennesker renner ut og inn i mellomtiden. Vis den forbanne legitimasjonen da ! Det koster deg en håndbevegelse ! Smil og ta det som et oppgående menneske. Makan ! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Uff, stakkars deg...... 

Anonymkode: 2e861...9c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De har vel ikke lov til å selge til moren din heller, når du ikke kan legitimere deg? Langing er ulovlig, og de er kjempestrenge på polet!!

Anonymkode: b80cd...9af

De vet da ikke hvem moren min er og at hun er connecta til meg? Hun stakk ned og kjøpte etter at jeg kom hjem til henne og fortalte hva som hadde skjedd. 😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble spurt om id i en bar og var 30 år

Anonymkode: 8b3ce...165

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

#tingsomaldriharskjedd

Anonymkode: d3bc5...075

Snikskryt

Anonymkode: 7919d...252

Det faller ikke dere inn i det hele tatt at alle ikke eldes likt? 
Høres bare misunnelige ut dere to.

Anonymkode: 17af8...4f8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det faller ikke dere inn i det hele tatt at alle ikke eldes likt? 
Høres bare misunnelige ut dere to.

Anonymkode: 17af8...4f8

Nei det sier seg selv, men å lage en tråd om dette samt si det ødela kvelden din når man er 32? Wtf, hver gang jeg blir spurt om leg etter fylte 30 tar jeg det som en stor seier. Måte på hvor skjør man kan være i voksen alder tenker jeg, så ja definitivt snikskryt.

Ikke at jeg skjønner hva vedkommende får ut av å skrive dette som et n anonym bruker på KG heller.... Men ja folk er forskjellige🤭

Anonymkode: 4e141...cea

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er grunnen til at jeg aldri gidder å gå på utesteder. Du vet aldri hvilke rare grunner dørvakter eller de som jobber der finner på å kunne kaste deg ut, falsk leg når det er ekte, ikke kledd ordentlig, mistenkelig oppførsel når man egentlig ikke har gjort noe galt. At folk i det hele tatt gidder å gå på utesteder skjønner jeg ikke

Anonymkode: bd18a...8d8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...