Gå til innhold

Hvordan sjekke opp venninner eller dama i par hvor de har annen etnisitet enn norsk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever at par fra Midtøsten ofte blir hissige, par fra afrikanske land ler det enten bort og tar meg ikke seriøst eller så blir de hissige de og. De fra det østlige Asia tar det fint, men sier aldri ja.

Sjekker jeg opp venninner tar de fra Afrika det greit mens de fra Latin-Amerika og Midtøsten kan bli litt småfrekke. Men de tar det stort sett greit selv om de aldri sier ja

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke sjekke opp folk som allerede er i et forhold, uansett hvor de er fra. Utroskap er ekkel oppførsel.

Anonymkode: 74fc7...50a

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden ønsker du sjekke opp par? Hadde du virkelig likt det om du var med kjæresten din og hun ble sjekket opp? Det er på ingen måte merkelig at de enten ikke tar deg seriøst eller blir sure, det handler ikke om etnisitet men at du er fryktelig respektløs. 

Eksen min ble også forbannet da en fyr prøvde sjekke meg opp, enda det var tydelig at jeg var i ett forhold. Som han sa til fyren "tror du virkelig at hun er av den typen dame som hopper fra ett forhold og rett inn i armene på en annen?". Når du sjekker opp ei dame foran typen hennes, så sier du samtidig at du tror hun er ei som hopper fra mann til mann. Du er rett å slett nedsettende mot henne, og tror hun skal falle for deg når du er frekk. Og det er ingen som gidder ta deg seriøst da. 

Anonymkode: 57a2b...f1f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du skal ikke sjekke opp folk som allerede er i et forhold, uansett hvor de er fra.

Bortset fra hvis de er fra ytre Enebakk, eller Toten da. For da kan man vel trygt gå ut fra at de er swingers uansett.

Anonymkode: ca689...860

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du skal ikke sjekke opp folk som allerede er i et forhold, uansett hvor de er fra. Utroskap er ekkel oppførsel.

Anonymkode: 74fc7...50a

Er jo utelukkende foran mannen da. Vil ikke ødelegge gode forhold 

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hvorfor i all verden ønsker du sjekke opp par? Hadde du virkelig likt det om du var med kjæresten din og hun ble sjekket opp? Det er på ingen måte merkelig at de enten ikke tar deg seriøst eller blir sure, det handler ikke om etnisitet men at du er fryktelig respektløs. 

Eksen min ble også forbannet da en fyr prøvde sjekke meg opp, enda det var tydelig at jeg var i ett forhold. Som han sa til fyren "tror du virkelig at hun er av den typen dame som hopper fra ett forhold og rett inn i armene på en annen?". Når du sjekker opp ei dame foran typen hennes, så sier du samtidig at du tror hun er ei som hopper fra mann til mann. Du er rett å slett nedsettende mot henne, og tror hun skal falle for deg når du er frekk. Og det er ingen som gidder ta deg seriøst da. 

Nei, jeg sier ikke det, men det kan tolkes sånn. Det kan også tolkes på samme måte når folk har en seksuell fortid. Men mange liker ikke å bli dømt på det. Er jo også forskjell på å ignorere typen og gå rett bort til henne, og heller å prate med de sammen. Viktig at typen føler seg sett og hørt

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (9 timer siden):

Nei, jeg sier ikke det, men det kan tolkes sånn. Det kan også tolkes på samme måte når folk har en seksuell fortid. Men mange liker ikke å bli dømt på det. Er jo også forskjell på å ignorere typen og gå rett bort til henne, og heller å prate med de sammen. Viktig at typen føler seg sett og hørt

Hæ? Hva mener du med at det er på samme måte som om noen har en seksuell fortid? 

De fleste voksne mennesker har selvsagt en fortid. Det er noe helt annet enn at du viser med handling at du tror dama er av de som hopper fra mann til mann. Ingen damer liker at noen med/uten ord antyder at de er løs. Ingen menn liker at andre menn antyder at dama er løs. 

Du sier ikke det, men du er veldig tydelig i dine handlinger om hva du tenker om dama, og det er på ingen måte sjarmerende, og ingen vil ta det som ett kompliment. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hæ? Hva mener du med at det er på samme måte som om noen har en seksuell fortid? 

De fleste voksne mennesker har selvsagt en fortid. Det er noe helt annet enn at du viser med handling at du tror dama er av de som hopper fra mann til mann. Ingen damer liker at noen med/uten ord antyder at de er løs. Ingen menn liker at andre menn antyder at dama er løs. 

Du sier ikke det, men du er veldig tydelig i dine handlinger om hva du tenker om dama, og det er på ingen måte sjarmerende, og ingen vil ta det som ett kompliment. 

Nei, jeg gjør det ikke fordi dama virker "løslumpen". Da hadde jeg jo ikke snakket med muslimer osv

AnonymBruker
Skrevet

Jo mer du forteller om egen tankegang og oppførsel, jo rarere fremstår du. Ikke eksentrisk rar, bare frekk og selvsentrert. 

Anonymkode: c9456...c56

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke greia. Er du ute etter trekant? Eller å finne folk i åpne forhold?

Anonymkode: f1249...1da

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (4 timer siden):

Nei, jeg gjør det ikke fordi dama virker "løslumpen". Da hadde jeg jo ikke snakket med muslimer osv

Hvorfor gjør du det da?

Anonymkode: 020a7...cf0

Skrevet

lite å gjøre idag ? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (5 timer siden):

Tror du mener løssluppen, altså sluppet løs. Har ikke noe med å være lumpen å gjøre.

Anonymkode: e734e...a27

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (19 timer siden):

Håper du har en sterk kjeve...

Anonymkode: ca689...860

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (På 14.7.2025 den 14.32):

Det er handlingen din som er av betydning, uansett hvilken intensjon du har. 

Hvis du sjekker opp ei dame som er i ett forhold, foran typen hennes, så har det ikke noe å si hva intensjonen din er. Handlingen din sier helt tydelig at du mener hun er løs nok til å hoppe fra mann til mann. Intensjonen din er så fullstendig fjern at ingen noen sinne vil oppfatte det som noe annet enn en fornærmelse mot henne. 

Og du sier du ikke vil ødelegge gode forhold? Da får du først sjekke om de har ett åpent eller poly forhold, FØR du i det hele tatt vurderer starte flørte. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk er ikke frekke uten grunn. Sikkert i forhold.

Anonymkode: b97d9...6d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er latin amerikaner selv blir sinna når jeg har type å noen sjekker meg opp

Anonymkode: b97d9...6d2

Skrevet

Har sommervarmen gått til hodet på deg Majer? 😳 Eller har du lite å finne på i ferien? 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...