Majer Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Opplever at par fra Midtøsten ofte blir hissige, par fra afrikanske land ler det enten bort og tar meg ikke seriøst eller så blir de hissige de og. De fra det østlige Asia tar det fint, men sier aldri ja. Sjekker jeg opp venninner tar de fra Afrika det greit mens de fra Latin-Amerika og Midtøsten kan bli litt småfrekke. Men de tar det stort sett greit selv om de aldri sier ja
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Du skal ikke sjekke opp folk som allerede er i et forhold, uansett hvor de er fra. Utroskap er ekkel oppførsel. Anonymkode: 74fc7...50a 13 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli Hvorfor i all verden ønsker du sjekke opp par? Hadde du virkelig likt det om du var med kjæresten din og hun ble sjekket opp? Det er på ingen måte merkelig at de enten ikke tar deg seriøst eller blir sure, det handler ikke om etnisitet men at du er fryktelig respektløs. Eksen min ble også forbannet da en fyr prøvde sjekke meg opp, enda det var tydelig at jeg var i ett forhold. Som han sa til fyren "tror du virkelig at hun er av den typen dame som hopper fra ett forhold og rett inn i armene på en annen?". Når du sjekker opp ei dame foran typen hennes, så sier du samtidig at du tror hun er ei som hopper fra mann til mann. Du er rett å slett nedsettende mot henne, og tror hun skal falle for deg når du er frekk. Og det er ingen som gidder ta deg seriøst da. Anonymkode: 57a2b...f1f 6
AnonymBruker Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Du skal ikke sjekke opp folk som allerede er i et forhold, uansett hvor de er fra. Bortset fra hvis de er fra ytre Enebakk, eller Toten da. For da kan man vel trygt gå ut fra at de er swingers uansett. Anonymkode: ca689...860
Majer Skrevet 13. juli Forfatter #5 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Du skal ikke sjekke opp folk som allerede er i et forhold, uansett hvor de er fra. Utroskap er ekkel oppførsel. Anonymkode: 74fc7...50a Er jo utelukkende foran mannen da. Vil ikke ødelegge gode forhold AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hvorfor i all verden ønsker du sjekke opp par? Hadde du virkelig likt det om du var med kjæresten din og hun ble sjekket opp? Det er på ingen måte merkelig at de enten ikke tar deg seriøst eller blir sure, det handler ikke om etnisitet men at du er fryktelig respektløs. Eksen min ble også forbannet da en fyr prøvde sjekke meg opp, enda det var tydelig at jeg var i ett forhold. Som han sa til fyren "tror du virkelig at hun er av den typen dame som hopper fra ett forhold og rett inn i armene på en annen?". Når du sjekker opp ei dame foran typen hennes, så sier du samtidig at du tror hun er ei som hopper fra mann til mann. Du er rett å slett nedsettende mot henne, og tror hun skal falle for deg når du er frekk. Og det er ingen som gidder ta deg seriøst da. Anonymkode: 57a2b...f1f Nei, jeg sier ikke det, men det kan tolkes sånn. Det kan også tolkes på samme måte når folk har en seksuell fortid. Men mange liker ikke å bli dømt på det. Er jo også forskjell på å ignorere typen og gå rett bort til henne, og heller å prate med de sammen. Viktig at typen føler seg sett og hørt
AnonymBruker Skrevet 14. juli #6 Skrevet 14. juli Majer skrev (9 timer siden): Er jo utelukkende foran mannen da. Vil ikke ødelegge gode forhold Nei, jeg sier ikke det, men det kan tolkes sånn. Det kan også tolkes på samme måte når folk har en seksuell fortid. Men mange liker ikke å bli dømt på det. Er jo også forskjell på å ignorere typen og gå rett bort til henne, og heller å prate med de sammen. Viktig at typen føler seg sett og hørt Hæ? Hva mener du med at det er på samme måte som om noen har en seksuell fortid? De fleste voksne mennesker har selvsagt en fortid. Det er noe helt annet enn at du viser med handling at du tror dama er av de som hopper fra mann til mann. Ingen damer liker at noen med/uten ord antyder at de er løs. Ingen menn liker at andre menn antyder at dama er løs. Du sier ikke det, men du er veldig tydelig i dine handlinger om hva du tenker om dama, og det er på ingen måte sjarmerende, og ingen vil ta det som ett kompliment. Anonymkode: 57a2b...f1f 2 1
Majer Skrevet 14. juli Forfatter #7 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hæ? Hva mener du med at det er på samme måte som om noen har en seksuell fortid? De fleste voksne mennesker har selvsagt en fortid. Det er noe helt annet enn at du viser med handling at du tror dama er av de som hopper fra mann til mann. Ingen damer liker at noen med/uten ord antyder at de er løs. Ingen menn liker at andre menn antyder at dama er løs. Du sier ikke det, men du er veldig tydelig i dine handlinger om hva du tenker om dama, og det er på ingen måte sjarmerende, og ingen vil ta det som ett kompliment. Anonymkode: 57a2b...f1f Nei, jeg gjør det ikke fordi dama virker "løslumpen". Da hadde jeg jo ikke snakket med muslimer osv
AnonymBruker Skrevet 14. juli #8 Skrevet 14. juli Jo mer du forteller om egen tankegang og oppførsel, jo rarere fremstår du. Ikke eksentrisk rar, bare frekk og selvsentrert. Anonymkode: c9456...c56 6 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli #9 Skrevet 14. juli Skjønner ikke greia. Er du ute etter trekant? Eller å finne folk i åpne forhold? Anonymkode: f1249...1da
AnonymBruker Skrevet 14. juli #10 Skrevet 14. juli Majer skrev (4 timer siden): Nei, jeg gjør det ikke fordi dama virker "løslumpen". Da hadde jeg jo ikke snakket med muslimer osv Hvorfor gjør du det da? Anonymkode: 020a7...cf0
AnonymBruker Skrevet 14. juli #12 Skrevet 14. juli Majer skrev (5 timer siden): Nei, jeg gjør det ikke fordi dama virker "løslumpen". Da hadde jeg jo ikke snakket med muslimer osv Tror du mener løssluppen, altså sluppet løs. Har ikke noe med å være lumpen å gjøre. Anonymkode: e734e...a27 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #13 Skrevet 14. juli Majer skrev (19 timer siden): Er jo utelukkende foran mannen da. Vil ikke ødelegge gode forhold Nei, jeg sier ikke det, men det kan tolkes sånn. Det kan også tolkes på samme måte når folk har en seksuell fortid. Men mange liker ikke å bli dømt på det. Er jo også forskjell på å ignorere typen og gå rett bort til henne, og heller å prate med de sammen. Viktig at typen føler seg sett og hørt Håper du har en sterk kjeve... Anonymkode: ca689...860
AnonymBruker Skrevet 15. juli #14 Skrevet 15. juli Majer skrev (På 14.7.2025 den 14.32): Nei, jeg gjør det ikke fordi dama virker "løslumpen". Da hadde jeg jo ikke snakket med muslimer osv Det er handlingen din som er av betydning, uansett hvilken intensjon du har. Hvis du sjekker opp ei dame som er i ett forhold, foran typen hennes, så har det ikke noe å si hva intensjonen din er. Handlingen din sier helt tydelig at du mener hun er løs nok til å hoppe fra mann til mann. Intensjonen din er så fullstendig fjern at ingen noen sinne vil oppfatte det som noe annet enn en fornærmelse mot henne. Og du sier du ikke vil ødelegge gode forhold? Da får du først sjekke om de har ett åpent eller poly forhold, FØR du i det hele tatt vurderer starte flørte. Anonymkode: 57a2b...f1f 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #15 Skrevet 15. juli Folk er ikke frekke uten grunn. Sikkert i forhold. Anonymkode: b97d9...6d2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #16 Skrevet 15. juli Jeg er latin amerikaner selv blir sinna når jeg har type å noen sjekker meg opp Anonymkode: b97d9...6d2
Mardina Skrevet 15. juli #17 Skrevet 15. juli Har sommervarmen gått til hodet på deg Majer? 😳 Eller har du lite å finne på i ferien? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå