Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i over 20 år og har bestemt oss for å gå fra hverandre. Det har skjedd gradvis med fravær av sex i mange år. I tillegg har vi levd separate liv og han har sine venner og hobby som han bruker tid og engasjement på. Etter dødsfall i familien har det vært ekstra behov for å stille opp for hans mor. Nå i etterkant så kommer det tydelig fram at familien hans har mislikt at vi har tilbrakt mer tid med min familie enn med hans. Det er to vidt forskjellige familier der min mann har hatt nært vennskap til mine brødre og likt seg godt i min familie. Det føles derfor urettferdig å bli framstilt som at jeg har holdt tilbake og ikke ønsket å bruke tid på hans familie. Jeg har aldri følt meg helt godtatt av hans mor og broren og hans kone har vært distanserte og lukkede og vanskelige å komme inn på.

Det er alltid flere sider av en skilsmisse. Det jeg kanskje sliter mest med er at hans familie behandler meg som om jeg aldri har eksistert. Min familie inkluderer mannen min i sammenkomster og vi har to barn sammen så det er naturlig å inkludere og ikke bare skyve hverandre vekk.

Jeg oppdaget at brorens kone har tatt meg vekk som venn på Facebook og syns det er sårende. Ikke fordi vi er så nære, men fordi reaksjonen til mannen min var så kald og han la alt over på meg. Det føles så urettferdig og vondt. Når jeg har gitt uttrykk for at jeg har følt meg tilsidesatt av hans mor eller familien hans, så går han i forsvar.

Jeg har hatt et håp om at ting kan repareres, men må vel innse at han går videre og ikke er så opptatt av mine følelser oppi dette.

Andre med erfaring? 

Anonymkode: e7ad5...a09

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom dere ikke har sex, kan du bare gi opp. Sex er nødvendig for at et forhold skal fungere. Du kan komme med så mange bortforklaringer som du vil, men dette er egentlig veldig enkelt. 

Anonymkode: 43dd9...9c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...