Irak Skrevet tirsdag kl 10:36 #21 Skrevet tirsdag kl 10:36 Aldri opplevd. Lurer på hvordan det ville vært...🤔😂
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:49 #22 Skrevet tirsdag kl 10:49 Kan gjøre ja. Ikke opplevd med kun penetrering med penis, men kun ved fingring så må stimuleres på en spesiell måte og intenst. Kan være gøy en gang i blant men er litt mer søl og gjorde det mest da jeg var med eks-partner som elsket det så det var litt mer en greie da 😅 Føles heller ikke som en vanlig orgasme for meg, føles ut som noe blir «utløst» men ikke på samme måte så personlig synes jeg en kraftig klitorisorgasme er 100 ganger bedre. Dermed ikke noe behov for å gjøre det ofte Anonymkode: 93efc...d68
Trøndermann Skrevet tirsdag kl 11:32 #23 Skrevet tirsdag kl 11:32 Irak skrev (55 minutter siden): Aldri opplevd. Lurer på hvordan det ville vært...🤔😂 Har du testa ut da, med teknikker som skal gjøre det lettere å squirte? 😇
Irak Skrevet tirsdag kl 12:01 #24 Skrevet tirsdag kl 12:01 (endret) Trøndermann skrev (29 minutter siden): Har du testa ut da, med teknikker som skal gjøre det lettere å squirte? 😇 Jeg har ikke noe fokus på det. Det er ikke så viktig for meg. Viktigste er at jeg nyter meg selv. Det er mitt fokus. Endret tirsdag kl 12:02 av Irak
Trøndermann Skrevet tirsdag kl 12:11 #25 Skrevet tirsdag kl 12:11 Irak skrev (7 minutter siden): Jeg har ikke noe fokus på det. Det er ikke så viktig for meg. Viktigste er at jeg nyter meg selv. Det er mitt fokus. Ja, klart det er viktig å ha fokuset på å nyte. Bare lurte likevel jeg.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:50 #26 Skrevet tirsdag kl 13:50 Trøndermann skrev (2 timer siden): Har du testa ut da, med teknikker som skal gjøre det lettere å squirte? 😇 Vi har testet. Funnet noe som fungerer alt for bra. Mange hevder at det bare er søl og gir dem ingenting. Men for meg så er det som en ny orgasmeopplevelse. Annerledes enn den vanlige. Så jeg er veldig fornøyd. Anonymkode: d5e0b...329
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå